|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 14:50:04 GMT 2
Reno otti pussin maasta ja viittoi Angea tulemaan keittiöön. "Mene vain istumaan." hän sanoi. Demoni laittoi pussissa olevat erilaiset yrtit pieniin purkkeihin. Toisesta kaapista hän haki kaksi lasia toisen laittoi Angen eteen ja toisen vastapäiselle paikalle. "Kyllä sinä hänet vielä näät usko pois." Reno haki sitten vesikannullisen viileää vettä ja kaatoi sitä toisen lasiin. "Ole hyvä." hän sanoi, kaatoi vielä itselleen ja kävi istumaan.
|
|
|
Post by Twist on Mar 14, 2009 14:56:20 GMT 2
Angelica käveli Renon peräsä kettiöön ja nyökkäsi vain kun hän sanoi, että näkisi viälä joskus hänen tyttärensä. Ange mani istumaan ja sanoi "Kiitos... Yleensä kun olen ulkona ei näy mitään olentoa on aika hauskaa, että tapasin sinut. Mikä oli tuota tyttäresi nimi..? anteeksi jos utelen liikaa. Tosiaan harvoin näkee yhtään ketää kun jos he näkevät minut yleensä eivät ole siinä enään kauaan... Pelkäävät." Ange sanoi ja oli aika tyytyväinen. Äskeisen sanottua Ange otti mukavan asennon tuolilta ja hörppäsi vettä. "Eikö tämä ole hiaman iso talo sinulle ja tyttärellesi?" Ange kurkkasi Renoon päin, mutta katse lipui takaisin lattiaan. Miltein pieni punaposkilla.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 4, 2009 22:33:59 GMT 2
Reno kuunteli Angea. Istuessaan hänen hiuksensa milteimpä koskettelivat lattiaa... "Hänen nimensä on Ambre." "Ei minua tuollainen utelu haittaa, joten kysele toki jos haluat." demoni sanoi. Häntä ei pelätty, koska Reno ei ollut antanut demonin vaistojensa ottaa valtaa itsestään ja ne olivat syvällä. Kyllä hätä tilanteen tullen Reno käyttäisi kyllä voimiaan. "En nyt tiedä... Olen asunut täällä hyvin kauan ja tämä on oivallinen paikka asua. Vaikka onhan kylälle aika pitkä matka, mutta on tilaa puutarhalle." hän sanoi.
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 12:48:40 GMT 2
Angella oli myös pitkät hiukset, mutta taisteluiden varalta hän on laittanut ne kaksin kerroin kiinni ettei ne laahaisi maata tai muuten olisi tiällä. Yleensä kun Ange aloitti keskutelun oli yleensä jo toinen kaukana hänestä, mutta Reno ei. Se ärsytti Angea aivan älyttömästi aivan kuin häntä ei arvostettaisi, ehkä Reno ei ollut huomannu Angen olevan ihmissusi tai ei vaan välittänyt ja jos se tosiaan olisi niin ettei hän välittäisi olisi se ollut viimeinen tippa Angelle. "Tuota etkö tiädä mikä olen kun itsekkään et ole ihminen?" Angelica sanoi ja tujotti binkeillä silmillään Ranoa. Hiaman hermostuneenkin näköisenä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 5, 2009 13:02:17 GMT 2
Reno joi vesilasinsa tyhjäksi. "Et ole ihminen tiedän sen. Olen tässä maailmassa elänyt sen verran kauan (muuten vaa monta sataa vuotta...), että tunnistan normaalin ihmisen. Vampyyri et ainakaan ole, kun et ole niin kalman kalpea ja muistakin syistä. Et olisi voinut tulla tänne, koska olisit taatusti vaistonnut valkosipulin. Demonikaan et ole - demoni demonin tuntee ja jos olisit animaagi, niin sinulla olisi kyseisen eläimen osia, mutta ei ole. Ja tiedät varmaan mikä jää jäljelle." demoni selitti hieman hymyillen Angelle, kuin olisi selittänyt puutarhan hoidosta.
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 13:17:04 GMT 2
Hmmm hän ei pelkää.... Miksi? Hän tiätää todella hyvin, että saattaisin tappa hänet ja sen kakrun. Miki hän päästi minut tänne? Tänne jossa voisin tappaa heidät kenenkään huomaamatta. Olisiko hän niin tyhmä vai kenties ei pitäisi minua pahana.... Ange jäi miättimään näitä kysymyksiä mielessään ja nielaisi. "Ehkä olenkin harvinaisempi otus ja olenkin oikeasti animaagi, mutta olen kehittynyt niin paljon, että pystyn ottamaan hännät ja korvat piiloon. Tai sitten olen vampyyri jolla on todella paljon meikkiä ja uv-setäilyä estävää rasvaa. Voisin myös olla ihminen joka kestää lähes täydellisesti kylmää." Ange selitti pitkän litanian siitä mitä muuta hän voisi olla. Selityksissään hän heilutteli välillä käsiä ja töytäisikin vahingossa lasiaan. Sivu simästä Ange huomasi lasin putoavan ja nappasi sen todella nopeasti. Ihminen olisi ollut liaan hidas. "Ja eh olisin nopea ja hyvä havainnoimaan ympäristön." Ange naurahti hiaman ja nosti lasin takaisin pöydälle.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 5, 2009 13:24:25 GMT 2
Reno ei pelännyt yhtään, kun tiesi, että voisi voittaa tappelussa Angen. Hän oli hyvinkin varma, että toinen oli ihmissusi. "Uskon, että olet ihmissusi. Joten ei tarvitse vakuutaa, että olisit joku muu." demoni naurahti. "Vai pitääkö minun mennä kaivamaan hopeaesineet esiin ja katsoa minkälaista jälkeä ne tekee?" hän hymyili. "Ei minua se haittaa, että olet ihmissusi. Olen minäkin demoni."
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 13:33:55 GMT 2
Pelkkä hopeasta puhuminen sai Angen voimaan pahoin ja se vihlaisikin hänen haavaansa vatsassa. angelica oli vähällä oksentaa, mutta yritti vaihtaa nopeasti jonkun muun aiheen ettei ajatus hopeasta ottaisi valtaa. "noh tuota.. Miksi et sitten käyttäydy kuin demoni? eikös demonit yleensä ole kaikkien vihaamia ja ne muutenkin ole itse rakkaita paska päitä. Mikäs sua sitten vaivaa?" Ange katsoi Renoa hiaman hämästyneenä, mutta piti kättä suun edessä ettei oksennus pääsisi missään vaiheessa tulemaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 5, 2009 13:38:43 GMT 2
Reno varmistui vielä enemmän, että Ange olisi ihmissusi. Nyt se oli melkein selvää. "Se siinä onkin." hän sanoi. "Haluaisin mielummin olla ihminen enkä demoni. Olen halunnut olla ihminen niinkauan, kuin muistan. Mutta demonista ei voi muuttua ihmiseksi - toisin, kuin vaikka sinusta voi tulla vielä ihminen ja jostain vampyyriksi muuttuneestakin. Minä tulen aina olemaan demoni." Reno selitti ja piti pienen tauon. "Kuolemanikin jälkeen." Se harmitti häntä, koska ei ollut edes varma, että voisiko demoni koskaan saada ns. rauhaa. Vai jäisikö vaeltamaan ikuisiksi ajoiksì? Hänkin oli elänyt monta sataa vuotta ja ei varmaankaan ollut edes kolmea kymmentä vuotta näin ihmisissä.
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 13:45:18 GMT 2
Ange ei voinnut alkaa nauramaan tai hän olisi oksentanut, mutta vähän ajan päästä hän sanoi "Ihmiset ovat alhainen muoto joka katoaa vähittellen kun niitä typeriä veren imijöitä tule lisää. Vampyyrejä tulee vain lisää ja lisää ihmissudetkin alkaa käydä vähiin. Varsinkin täälä vampyyrit ovat saanneet lisääntyä rauhassa." Ange osoitti aika selvästi mielipiteensä vampyyreistä ja jos hän päättäisi mokomia olentoja ei olisi syystä jos toisesta. "Eikö muuten pelota yhtään olla kanssani? Etkö tiädä, että kun ihmissusi muuttuu sudeksi se ei enään halitse itseään. Tosin olen siinä asiassa kehittyneempi." Ange hymyili ja oli hyvin tyytyväinen tilanteeseen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 5, 2009 13:57:29 GMT 2
"Mutta ei vampyyrejakaan pidä vihata, koska he joutuvat juomaan ihmisten verta elääkseen. Eläimen veri ei käy kaikille. Ihmisetkin tappavat eläimiä syödäkseen ja myös paljon toisiaan. Mutta tuskin ihmiset nyt häviävät kokonaan, jos niin käy luonto keksii toisen keinon kyllä." Reno mietti hetken ja pudisti päätään. "Ei pelota." "Olen demoni eli voimakkaampi, kuin ihminen. Joten pystyisin laittamaan vastaan."
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 18:00:38 GMT 2
"Mokoma alhainen otus arvaa vaan kuinka monta kaltaistani ne ovat tappaneet." Ange alkoi selittämään, mutta ei viitsinyt huutaa tai näyttää vihaiselta. Ei pelota? Outo hyypä. Ei kai hänellä ole sitten mitään syytä. Ange ajatteli, mutta kuultuaan sen, että Reno voisi laittaa kamppoihin Ange sanoi "Minä en olekkaan ihminen olen... ihmissusi." Ange nousi seisomaan ja pyörähteli lattialla muutaman kerran. "katso nyt minua. Näytänkö ihmiseltä. Pompin kylmässä ilmassa tälläisissä vaatteissa korvani on hiaman terävemmät ja kulmahampaani koiramaisemmat. En ole ihminen enkä halua olla näin on hyvä." Tuskin kukaan pystyi ottamaan selvää miksi Ange alkoi puhua siitä, että hän ei halua olla ihminen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 5, 2009 18:09:01 GMT 2
Reno hieman yllättyi. No oltiin demonejakin koitettu tappaa ja hänetkin oltiin monia kertoja koitettu. "Kyllä on demonejakin tapettu. Minutkin on useasti koitettu saada päiviltä." "Rauhoitu nyt Ange." hän rauhoitteli. "Tiedän kyllä, että olet ihmissusi. Mutta en pelkää silti, koska vaikka elänkin ihmisenä niin minussa on yhä demonin voimat. Ja vaikka hyökkäisitkin kimppuuni ihan ilman mitään syytä niin minulla on hyvä syy taistella." demoni sanoi. Ja se hyvä syy oli Ambre, jota hän suojelisi aina.
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 18:22:05 GMT 2
Ange katsoi Renon ilmettä ja sanoi "En halua tappaa sinua enkä Amberia. Minulla ei ole siihen syytä."Ange hymähti ja veti syvään henkeen ja jatkoi. "Taisit tajuta aika nopeasti, että en ole ihminen, mutta miksi annoit minun tulla mukaasi. Et voinnut tiätää, että haluanko tappaa sinut ja miksi sinä et tappanut minua vaikka olisin voinnut käydä sinun tai Amberin kimppuun. Olet kuitenkin demoni.." Angelica jäi paikalleen eikä viälä ainakaan huolinut istua.
|
|