|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 12:20:30 GMT 2
Ryoun kasvoilla käväisi pieni surullisen oloinen ilme kun Den kertoi ettei tiennyt mitään perheestään. Hymy kuitenkin palasi takaisin kasvoille kun päätti ettei surullisia asioita kannattanut jauhaa. "Aika osuva nimi. Näytät prinssiltä ja pelastit minut...olisin melko varmasti hyytynyt siihen paikkaan ilman apua." Ryou sanoi ja tunnusteli vapaalla kädellää haavoja. Eivät tainneet olla juurikaan parantuneet, mutta kipu oli jostain syystä lievittynyt(Kenties jotain tekemistä Denin kanssa?). "Olet minun pikkuprinssini" vampyyri sanoi naurahtaen ja katseli Denin vihreitä silmiä. "Kerro lisää itsestäsi." hän vaati ja vilkaisi taivaalle. Yö jatkuisi vielä sopivasti. Ei tarvitsisi kiirehtiä kotiin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 9, 2009 12:31:15 GMT 2
Denzel ei ollut surullinen, vaikkei tiennyt oikeaa perhettään. Oli hänellä ollut toinen, mutta nyt varmaan vain Ryou riittäisi. "Näytänkö?" hän ihmetteli. Ei hän ollut sitä koskaan ajatellut... Kun sitten seuraavaksi saadaan peili niin katsotaan, että näytetäänkö vai ei... No se on myös katsojan silmissä. "Sitten olen prinssisi, sinä taidat sitten olla se läheisin palvelijani mihin minulla on suhde, kun et oikein prinsessa voi olla." hän nauroi. "Hmm..." hän mietti hetken. "En ole syntynyt täällä. En tässä maailmassakaan.. Roomassa synnyin.. No, en siis tuntenut perhettäni, kun jouduin nuorena jo orpokotiin. En ollut kauaan siellä, kun karkasin sieltä ja päädyin jonkun luostarin portaille. Sain jäädä sinne asumaan ja Munkit opettivat minua lukemaan ja kirjoittamaan. Kerran illalla olin myöhään kadulla, ja jotkut varkaat kävivät kimppuuni. Pääsin pakoon ja jonkun portaalin kauutta jouduin tänne."
|
|
|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 12:38:43 GMT 2
Ryou virnisti. "mielummin palvelija kuin prinsessa" hän sanoi. Vampyyri kuunteli toista ja silmä suurenivat hämmästyksestä. "Hetkonen, tulit siis portaalista joita luulin hölynpölyksi ja..ja munkit opettiva sinua, sinulla on risti kaulassa.." Ryou näytti miettiläältä ja nojautui sitten lähemmäs prinssiään. "Oletko uskovainen?" Hän kysyi ei niinkään huolestuneena vain todella hämmästyneenä. ------------------- lyhyttä...
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 9, 2009 17:22:06 GMT 2
Den naurahti. Hän aina sitten nyökkäsi Ryoulle, kyllä tultiin, ja kyllä munkit opettivat ja tietenkin on risti kaulassa. "Olen. Mutta minkäs mahtaa, kun olen lähes koko elämäni asunut luostarissa niin eiköhän pakostikin tule..." nuorempi kertoi ja kysyi sitten: "Eikai se haittaa?" Denzel tiesi, etteivät vampyyrit olleet mitenkään uskovaisia ja eivät piitanneet paljoakaan niistä asioista. Mutta haittaisiko Ryouta, jos hän uskoisi Jumalaan?
|
|
|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 17:30:35 GMT 2
Ryou tuijotti hetkisen Deniä silmät suurina. Pian vampyyrin kasvoille ilmestyi huvittunut virne ja lopulta hän repesi ja alkoi nauraa vedet silmistä valuen. Ei Ryou Denin uskovaisuudelle nauranut. Ei siinä mitään vikaa ollut ei sitten yhtään, mutta huvittavaa oli, että vampyyri ja uskovainen rakastuvat ensi silmäyksellä ja toinen on lisäksi ihminen. Voiko mikään mennä enää epänormaalimmin? Toisaalta..mitä vikaa on epänormaalissa? "Anteeksi, ei saisi nauraa tälläisele. Uskovaisuudessasi ei ole mitään vikaa" vampyyri puhui naurunsa seasta ja koitti rauhoittua.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 9, 2009 17:40:02 GMT 2
Den rupesi ihmettelemään, että mitä Ryou tuossa nyt hekotti. Oliko asiassa jotain hauskaa vai? Vai mitä ihmettä. Nuorempi katsoikin vampyyria ihmetellen. Toisella oli hauskaa ilmeisesti. Mutta miksi? "No mille sitten naurat?" Denzel kysyi hymyillen. Häntä harmitti tavallaan, kun Ryou oli häneen verrattuna hirveän pitkä ja itse oltiin juuri tälläinen pätkä.
|
|
|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 18:20:59 GMT 2
Ryou veti syyvään henkeä jotta sai naurunsa viimein loppumaan. "Olemme kuules melko outo pari. Sinä olet ihminen ja uskovainen, minä olen vampyyri enkä ole uskovainen ja sitten vielä rakastutaan kymmenen minuutin sisään" vampyyri selitti naurahtaen ja päätään keyesti pudistellen. Ei tilanteessa mitään vikaa ollut, se vain oli jotenkin huvittava...ainakin Ryoun mielestä. Ryou hymyili Denille ja kumartui muiskauttaakseen suukon tuon poskelle.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 9, 2009 18:53:51 GMT 2
Denzel naurahti iloisesti. Ihanaa ettei se haitannut. "Ehkäpä, mutta ei se haittaa laisinkaan vaikka oletkin vampyyri. Kunhan et syö minua." hän naurahti. "Jäädäänkö tähän seisomaan vai mennäänkö me siis jonnekkin?" naurahti.
|
|
|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 19:04:02 GMT 2
Ryou nyökkäsi ja lähti kävelemään edelleen Denin kädestä pitäen. "Vannon etten ikinä upota hampaitani sinuun" Hän sanoi nostaen vapaan kätensä muodollisesti pystyyn kasvojensa vierelle. "Vaikeaa se kyllä on kun olet noin syötävän söpö" Ryou virnuili ja kuulosti kaikkea muuta kuin totiselta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 9, 2009 19:59:41 GMT 2
Den hymyili ja lähti kävelemään toisen vierellä. "Luotan kyllä sinuun." hän kertoi. "Ja onhan minulla tämä risti." Zel ilmoitti ja nojasi Ryouhun päin edelleen. Että hän rakasti toista. Voisi tuo Mafukin ruveta, kun se oli ruvennut taas vetämään Ryouta hiuksista ja sähisemään. Ehkä pari heppua taas katselivat kaksikkoa ihmeissään. Eivät kaiketi tajunneet yhtikäs mitään.
|
|
|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 20:14:10 GMT 2
Ryou nyökkäsi. Hyvä ettei Den epäillyt häntä. Vampyyrin huomio kiinnittyi hiuksissa roikkuvaan Mafuun. "Oletko mustasukkainen?" Ryou kysyi virnuillen ja koitti tarttua demonia kevyesti niskavilloista, jotta saisi tuon irti itsestään. "Onko tämä tämmöinen kaikkien kanssa?" hän kysyi katsoen Deniin mukamas huolestuneena, ihan kuin kysyen oiko hänessä jotain vikaa.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 9, 2009 20:37:09 GMT 2
Ryou sai otettua Mafua niskasta. Se mulkoili ilkeästi vampyyria. "Ehkäpä." Den naurahti. "Tuskin vika sinussa on, kun en voi sanoa oikein, kun en ole kauaakaan ollut täällä. Johtuu ehkä myös siitä, että olet vampyyri." nuorempi sanoi ja katseli Mafua. "Mafu ei mitään hätää, rauhoitu vain." hän sanoi hymyillen ja ehkä demoni kissaorava hieman rauhoittui, jatkaen Ryoun mulkoilua kumminkin.
|
|
|
Post by Piichi on Jul 9, 2009 21:05:30 GMT 2
Ryou näytti kieltä Mafulle ja laski sen omistajansa päälaelle. "En ymmärrä noita otuksia.." hän mutisi katsahtaen välillä eteensä ettei kompastuisi mihinkään. Tekikin sen juuri sopivasti sillä joku oli jättänyt kottikärryjen tapaiset vainut keskelle tietä. "Varo.." Ryou sanoi ja lähti kiertämään vaunuja. Täysissä voimissaan olisi varmasti vain hypännyt niiden yli, mutta eipä sillä väliä ollut kiersikö vai menikö yli.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 26, 2009 19:31:03 GMT 2
Denzel naurahti Ryoulle. Mafu vain katsahti tähän ja vierähti takaisin Denin olkapäälle. Hän olisi taatusti kompastunut kärryihi, ellei Ryou olisi varoittanut. Hän kerkesi sopivasti pysähtyä. Nuorukainen kiersi myös vaunuja ja mutisi jotain, että kuka jättää vaunut keskelle tietä. Pian Denzel tajusi, että Ryou kun oli vampyyri niin eikö tämä tarvitsisi verta, kun sitä oli menettänyt. "Öm... Ryou?" Denzel kysyi ja katsoi tähän. "Etkö tarvitsisi verta? Siiskun, menetit sitä niin... No voisit juoda minun vertani vähän."
|
|
|
Post by Piichi on Jul 26, 2009 20:07:26 GMT 2
Ryouta huimasi hieman ja tiesi mistä se johtui. Kuitenkaan vampyyri ei halunnut Denin huolestuvan ja piilotti huimauksen tunteen kasvoiltaan. Se ei ollu edes vaikeaa kun kuuli pikkuprinssinsä ehdotuksen. Ryou pysähtyi kuin seinään ja tuijotti Deniä vakavana. "Ei, en missään nimessä aijo juoda sinun vertasi vaikka sitä tarvitsenkin..." vampyyri sanoi melko tiukasti. Vaikka verenpuute alkoi pikkuhiljaa haitata, viimeiseksi kaikista vaihtoehdoista hän joisi rakastettunsa verta. Pystyisikö hän edes semmoiseen? Siitä vampyyri ei ollut varma.
|
|