|
Post by Koji-Chan on Jun 15, 2009 13:11:08 GMT 2
Pitkä hahmo käveli tyynesti suolla. Hän asteli vain eteenpäin ja ei mitenkään uponnut suohon. Taitava kenties? Mahdollisesti, kun kyseinen vampyyri oli myös klaanin johtaja. Ja oli oikein ylpeä omasta asemastaan pomona. Kylässä pelättiin häntä ja kukaan ei oikein uskaltanut sanoa vastaan. Auktoriteettiä Kai oli sen verran saanut vuosien varrella. Ainakin vampyyri piireissä, jotkut tunsivat hänet vain lempinimeltä, Lord od Fire. Kai hallitsikin hyvin tulta, oli myös aika voimalas ja hyvä taistelemaan viikatteella, joka nytkin komeili selässä. Kai naurahti itsekseen ja katsoi taivaalle, joka oli tumma ja paljon tähtiä näkyi. Kuunsirppi komeili myös tähtien rinnalla.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 15, 2009 13:36:36 GMT 2
Ooh ilmestyin totta tosiaan toiselle planeetalle, mutta oliko tämä se Szenvtelin kylä mistä vanha mies puhui? Oli yö myöhä jo ja oli vaikea nähdä ympärilleen eikä hirveä sumu hirveästi auttanut asiaa. Pian kuitenkin huomasin minua kohti tulevan pitkän hahmon. "Tuota hei! Tiedätkös missä minä olen kun tuota en itse oikeen tiedä. Onko tämä Szenvetelin kylä?" Huikkasin toiselle ja rapsutin takaraivoani nolona sillä tuo pitää minua ihan tyhmänä, mutta oikeasta olin ensimmäistä kertaa tällä planeetalla edes. Pitkä hahmo vain meni ylimielisesti ohitseni ja loukkaannuin siitä hieman ja juoksin hirveällä vauhdilla toisen eteen ja katsoin toista "hei? haloo? Missä minä olen?" kysyin hieman ärsyyntyneenä toisen ylimielisyydelle. Tosi hyvä paikka joo on tosi.Ehkä silloin oli kun tuo mies oli 15 vuotta sitten täällä käynyt, mutta minun ensivaikutelmani oli huono.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 15, 2009 13:48:19 GMT 2
Kai pysähtyi ja huomasi portaalin aukeavan, ja joku ihme heppu tuli. Ei hän mitenkään pelännyt tai mitään ja päätti jatkaa matkaansa. Ei vampyyri ottanut kuuleviin korviinsa toisen huutoja tai mitään. Ei ollut hänen huolensa. Selvittäkööt itse missä on. "Etkö sä muka nää. Suolla idiootti." hän sanoi tylysti vastailseksi. Ehkä pientä ivaa oli äänessä, mutta kumminkin. Kai kyllä tajusi, että toinen halusi tarkemmin tietää. Hän tahtoi kumminkin ärsyttää toista, kun oli sellainen olo. Tälläiselle ihme happihyppelyllekkin oli tullut, koska oli melkein polttanut sen kartanon vihoissaan. Että jotkut klaanilaiset olivat saamattomia idiootteja. Että sitten sitä hiton punapää Kiyoa ei saatu hengiltä tai petturi Ryouta. Ärsyttävää tosiaankin.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 15, 2009 14:10:18 GMT 2
"Etkö sä muka nää. Suolla idiootti." , miten toinen usklsi haukkua minua idiootiksi! Päätin testat mihin toisesta olisi ja en muuttanut voimatasoani vaan potkaisin silti hyvin voimakkaan ja nopean potkun tuon vatsaa kohti ja teleporttasin toisen taaksen ja koitin iskeä kyynärpäällä toisen selkään. "Joko voisit ruveta kertomaan minulle mistä löydän kylän?" Olin sen verran vihainen ja uskoin, että tämä taistelu ei jäisi tähän joten rupesin kasvattamaan voima tasoni ja pian olin ssj1 ja hiukseni nousivat pystyyn muuttuen keltaisiksi kuten kulmkarvanikin. Silmäni varmaankin muuttuivat vihreäksi ja ympärilläni oli keltainen kehys nyt olisin valmis tulipa toiselta mitä tahansa. Katsoin toista vain hymyillen tyynesti sillä tätä kamppailua en tulisi häviämään.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 15, 2009 14:26:22 GMT 2
Keltasilmäinen oli aiemmin iltana teurastanut yhden ihmisen ja juonut sen ruumiin tyhjiin, eli hän oli aika täysissä voimissaan. Ja nopeitten vampyyri-refleksiensä avulla väisti ensimmäisen iskun, toisen lähinnä antoi osua, kun tahtoi nyt tietää vastuksensa voimat. Ja oli aika yllätys miten kova isku tuli, mutta ei se ollut tosiaankaan pahinta. Kerran käsi oli tappelussa lähtenyt melkein irtikin... Ja ei haittannut paljoakaan, jos pari luuta meni, kun kohta se paranee. Ja masokistinen Kai sen verran oli, että tykkäsi aiheuttaa kipua itselleen. "Riipuu ihan siitä minkä kylän tahdot löytää." vampyyri virnisti, jatkaen tätä ärsyttämistä tietenkin. "Onko tuo jonkinmoinen haaste?" vampyyri tiedusteli.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 15, 2009 14:41:08 GMT 2
Toinen olikin suhteellisen nopea ja aistin, että toisen voimat olivat kylä hyvät, mutta pääsisin yli toisen voima tason, mutta se voisi viedä oman henkeni. "Riipuu ihan siitä minkä kylän tahdot löytää." Toinen ärsytti minua, mutta minä vain hymyilin ja kasvatin voima tasoani, mutta en nostanut kokonaista tasoa sitä kuiteskaan. Huomasin maan tärisevän jalkojeni alla."Onko tuo jonkinmoinen haaste?" Hymähdin ja nyökkäsin lähtien toisen kimppuun hurjalal vauhdilla jos toinen luuli sen edellisen iskun olevan minun parasta niin toinen oli hunningolla. Syöksyin lyöden monta tehokasta iskua toista kohti ja lopulta koitin puskea otsallan toisen otsaa peruuttaen ja huusin "Burning attack" ja tein käsi liikkeet lähettäen Ki'n kohti toista.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 15, 2009 16:02:42 GMT 2
Vaikka toinen saattoi mahdollisesti olla häntä voimakkaampi niin silti Kai oli hyvin itsevarmana. Ei toinen kumminkaan voisi paljoa mitään tehdä. Vampyyria ei niinvain tapeta. Haastetta ainakin saadaan pitkästä aikaa taistelussa mikä on mukava asia. Vampyyri meni nopeasti taaksepäin iskuja väistellen, muutama kyllä osui ilkeästi. Hän piti kivun vain omana tietonaan ja piti pokerinaamaa yllä. Vampyyri loi nopeasti itselleen tulesta vahvan suojan. "Turha yrittää, et saa mua hengiltä." Kai naurahti ja otti viikatteensa selästään. Itse ei ollutkaan vielä hyökännyt, mutta pian hän tekisi kyllä niin. Ensin nyt tutustuttiin toisen taktiikkaan taistella.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 15, 2009 16:50:00 GMT 2
"Turha yrittää, et saa mua hengiltä." Nauroin vain huvittuneesti en minä ketään tappamaan ollut tullut. Katsoin kun toinen otti selästään sen viikatteensa ja hymähdin "ei minulla ole aikomusta tappaa sinua, koska ei susta oo mulle mitään harmia" naureskelin ja päätin nousta ilmaan ja lensinkin tovin verran ylös kuitenkin näin toisen koko ajan. "osaatkos taistella tässä korkuudess?" hymyilin hyvin ivallisesti toiselle. Lähdin syöksymään toista kohti nyrkit edellä hyvin lujaa, mutta juuri millin ennen toista lensin toisen yli ja pyrin potkaisemaan tuota selkään. Nousin sitten takaisin ylös ja lensin hieman kauemmas laskeutuen. En aio käyttää voimieni äärirajoja sillä voisin tuhota koko planeetan, mutta onneksi sellaista ei tule tapahtumaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 15, 2009 17:38:37 GMT 2
"Sanoinpahan vain." Kai hymähti. "Voit rauhassa vaikka murtaa käteni, vähän ajan päästä se on entisellään." vampyyri virnuili. Tosiaan on, että hänet voi vaikka melkein silputa kokonaa, mutta hengiltä ei saa. Keltasilmäinen pyöräytti silmiään ja pian selässään oli vampyyrille tyypilliset lepakon siivet. Kai ei vielä lehtenyt lentoon mitenkään, kun odotti otollista tilaisuutta siihen. Hän ei ottanut suojaansa vielä pois ja piti sitä koko ajan yllä. Se vei kumminkin voimia, muttei hätää. Vampyyri kääntyi nopeasti ja koitti ihan ensimmäisenä iskeä toista jonnekkin viikatteellaan, kohtuun nopealla iskulla, muttei laittanut parastaan vielä.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 15, 2009 18:07:44 GMT 2
"Sanoinpahan vain." "Voit rauhassa vaikka murtaa käteni, vähän ajan päästä se on entisellään." naurahdin vain hyvittuneesti " sama juttu" katsoin toista ja aavistin toisen hyökkäävän ja kun toinen sitten heilautti viikatettaan väistin sen näppärästi ja tiesin odottaa jotain paljon pahempaa. Katsoin vain toista minulla ei nimittäin ollut tarve hakata toista ja olla tyhmä sillä toisellahan oli yllään suojakenttä ei minun siihen kannata hyökätä "oi voi pelkätä niin paljon, että käytät suojakenttää" naurahdan vain huvittuneesti.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 16, 2009 11:34:31 GMT 2
Kai tahtoi voittaa. Hän ei halunnut missään nimessä hävitä. Liian nöyryyttävää. Vampyyri naurahti. "Pelkään? Pah." hän sanoi huvittuneesti. "Olen nähnyt elämäni aikana pahempaakin. Ja taatusti olen reippaasti vanhempi, kuin sinä." Kai jatkoi. No olihan hän sentään yli 400 vuotta täällä elänyt, joten varmaan on aikas paljon. Hiljalleen vampyyri rupesi kuumentamaa ilmaa lähettyvillään tukalaisen kuumaksi, lähinnä nyt testaus mielessä. "Saanen kysyä, että mikä olet. Et ole normaali ihminen tai mikään yön olento."
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 16, 2009 11:44:42 GMT 2
"Pelkään? Pah." "Olen nähnyt elämäni aikana pahempaakin. Ja taatusti olen reippaasti vanhempi, kuin sinä." Minä nauroin tuo ei tiennyt mitä kaikkea minäkin olen nähnyt olen ehkä toista paljon nuorempi, mutta se ei sano kaikkea. Tunsin kuinka ilma alkoi lämmetä pikku hiljaa, mutta kyllä minä sen kestäisin inhottavaahan tuo hiki oli, mutta kestäisin silti. Noustin tasoni supersaiyan 2 ja tunsin jalkojeni alta parin kiven lähtevän maasta irti. "Saanen kysyä, että mikä olet. Et ole normaali ihminen tai mikään yön olento." Naurahdin vai mikä minä olen? Toinen ei odottanut varmastikkaan, etät voiamtasoni olisi noussut näin paljon kun yhtäkkiä oikein viuhahdin toisen ohi ja koitin potkaista samalla leukaan ja lausuin "riot javelin!" ja kädestäni lähti sininen hieman isompi kuin pääni kokoinen ki ammus.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 17, 2009 14:49:31 GMT 2
Kai naurahti. Vampyyrin nopeuden kanssa ei kannattanyt oikein pelleillä. Hän kyllä jotenkin vaistosi toisen voimien taas kasvaneen ja tajusi, että hän olisi tosiaan heikoilla tässä. Juuri sen takia demoineille ei mennyt aukomaan päätään, koska ne olivat vahvempia kuin vampyyrit, tai riippuen ihan yksilöstä ja iästä. Kumminkin sai väistettyä potkun ja suojakenttään osui toinen isku. Yllättäen Kai ottikin sen pois. "Mihin kylään siis tahdoit?" Kai kysyi suht neutraalilla äänellä.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 17, 2009 15:49:31 GMT 2
Toinen otti suojakentän pois ja taisi aistia olevansa tappiolla. "Mihin kylään siis tahdoit?" Höh harmittelin vasta minä lämmitelin ja oisin ollut valmis pieksemään tuon ylimielisen. "Szenvteliin? Vai onko täällä muitakin parempia paikkoja?" Kysyin yllätyneenä ja laskin pois supersaiyan tasoni en tarvitsi enään ja nopeasti minä sen takaisin noistaisinkin. Pakko myöntää kumamstelin toisen nopeaa muutosta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 17, 2009 16:06:20 GMT 2
Kai nyökkäsi ja osoitti oikealle päin. "Tuolla päin se on." hän sanoi. "Suon poikki kun menet nii löydät taatust kyl perille. Sokee mummoki löytäs." vampyyri jatkoi ja laski kätensä. "Mutta mun pitää nyt mennä, ku o parin hyypiön kaa selvittämättömii asioita." hän sanoi ja lähti kävelemään. Kai virnisti itsekeen. Kylä oli oikeasti toisessa suunnassa, mutta mistä sitä toinen muka tietäisi? Vasta saapui tänne. ---------------------------------
Sääntö numero 1. Älä kysy Kailta koskaan tietä minnekkään
|
|