|
Post by Twist on Mar 12, 2009 17:25:35 GMT 2
Mä tykkään täst sini valkosest se on semmonen ihanan vaalea ettei sellain ihan hirveen tumma tai kisrkas. Kiitos ja kumarrus nätti on.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 22, 2009 1:33:01 GMT 2
*kuuntelee Salaisten kansioitten tunnaria* Kylmät väreet tulee selkää XD ja toi o kamalan pelottava ja pakko kuunnella..
|
|
|
Post by Twist on Mar 27, 2009 17:52:28 GMT 2
Sairas pakko mielle? Miten täälä voi olla näin hiljasta.... HERÄTKÄÄ jo tai jos tyä ootte vampyyreja niin herätkäää yöllä... MUAHAAH...
|
|
|
Post by MissBakura on Oct 29, 2009 18:37:20 GMT 2
Koulun discot on kyllä sieltä syvältä ja poikittain. Musiikki pauhaa liian kovalla, vaikka ihmisille sanon opetki, että pistä pienemmälle. Voi herranjumala, en muuta voi sanoo. =_= särkee päätä nyt jo. Ja vituttaa nyt jo. Anteeksi ruma sana, mut se on totuus.
|
|
|
Post by Twist on Oct 30, 2009 15:07:05 GMT 2
Mua ei sinänsä haitannu se et musiikki pauhaa kovalla. Se kuuluu siihen meininkiin, mut kyl se oli ehkä vähän liaan kovalla.
Hmm tietokone ilmoitti toimivansa normaalisti... Voikun joku mun sisällä vois sanoo samaa...
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 8, 2009 21:30:14 GMT 2
Minusta alkaa tuntua, että tän paikan meininki alkaa polkea paikallaan.. En sano tätä ilkeyttäni, vaan ihan siltä minusta nyt tuntuu. Varmaan vetelen kaikki hahmoni pois peleistä parin viikon sisään, jos tämä nyt jatkuu tällaisena (en meidän pelistä canine, minulla itselläni vain on idean puute, keskustelkaamme yksityisviesteillä asiasta.). Käyn täällä lähes tulkoon joka ilta ja yö katsomassa olisiko jotain jännää tapahtunut, että pääsisi unen puutteen vuoksi sitten kirjoittelemaan, mutta ei.
Valitan sekavaa viestiä, mutta tässä itsekin olen aika sekavassa mielentilassa. Kaikki on ärsyttänyt minua aivan sikana tänään. Varsinkin kyynärsauvat, jotka sain pari viikkoa takaperin. Ne kirotut pilasivat TETinkin.
|
|
|
Post by Twist on Nov 11, 2009 20:19:50 GMT 2
Mä ite ainakin pyrin vastaamaan edes jotain, koska tiädän todellakin miltä tuntuu oottaa viestii, mut tiään kyl sen kans jos ei millää inspaa... Silti vois keksiä edes jotain piäntä ja vaikka ei keksis niin voihan tilannetta pitkittää tai suunnitella peliä yksäreiden kautta.... ja voihan tänne tehä paikan jossa kaikki antais ideoita jumittavaan peliin.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 11, 2009 21:50:06 GMT 2
Toi oli kyllä aika hyvä idea. Tänne keskusteluihin vois varmaan tehäki sellasen apu keskustelun, jonne kaikki kirjottelee ideoita, joita ei ite vaikka pysty käyttämään. Niistä sitten vois hyvinkin tulla muille muita ideoita.
|
|
|
Post by Twist on Nov 19, 2009 15:11:13 GMT 2
Se ainakin toimii tol toisel foorumil moitteettomasti.
|
|