|
Post by Koji-Chan on Oct 10, 2008 14:54:17 GMT 2
Eli tarkoitus on, että eka laittaa jonkun toiveistaan ja seuraava taas murskaa, musertaa ja litistää sen maanrakoon jollakin syyllä. Sitten tämä murskaaja laittaa oman toiveensa ja seuraava taas murskaa sen ja jättää oman toiveensa tallattavaksi jne.
Haluun suklaata ~
|
|
|
Post by evy on Oct 16, 2008 18:39:06 GMT 2
En tiä tajusinko oikeen, mut..
- Herrajjestas, ethän sä sitä voi ottaa, tommonen plösö olet ja aattelit silti haluta lisää rasvaa? Porkkana kyllä menee, ja jos sä söisit sitä aina suklaan sijasta ni olisi susta ainaki neljä kiloo pois.
(Aika julmaa, toivottavasti kukaan ei koskaan sano mulle noin D:)
Tahon uudet boordit nalleboordien tilalle.
|
|
|
Post by Twist on Nov 7, 2008 19:04:25 GMT 2
Siisi anteeks mikä on nalle joku mikä ny liekin oli siis d44. pitäis ottaa niiq jotaa kovempii lelui kuten hohtava dilto. Mul on semmonen ja Miss ja koji haluis tunkee sen mun ahteriin... -.- Joo sori et oon ilkee.. Mä haluan Joulun ja lunta.Sitä oonkin jankannu koko viikon.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 7, 2008 22:37:00 GMT 2
Ei se enää hohda, ja jätit sen Empille XD
EI! Lunta ei tule enään ikinä minnekkään, edes pohjoisnavalle. Se häivää maailmasta kokonaan, ikiajoiksi. Paskat, et sinä mitään joulua saa. Joulupukki tippuu Halosen päälle, ja tämä kieltää joulun kokonaan suomesta. Ja se kielletään pian koko maailmasta!
Tahdon että Bilsan/Mantsan opelle tapahtuisi jtnkn ilkeää.
|
|
|
Post by Twist on Nov 8, 2008 21:16:05 GMT 2
Eikä se on niin ihana ja lutunen. Aina selittää niist vitun ameepoist et se varmaa itekkin on semmoin. Se hän on mailman tarpeellisin ihminen. -puree hammasta-
Mä haluaisin kissan pennun
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 8, 2008 23:32:36 GMT 2
TÄ?! Kuulinko oikein Oô sää haluut kissanpennun? Kissoista havaitaan jokin kauhea kulkutauti, ja maapallon jok'ikinen kissa lähetetään avaruuteen. Mitään kissaa ei jää, eivätkä ne koskaan palaa. MUHAHAHAAAAA!
Haluun tavata Hewwon ja pari muuta nettikamua.
|
|
|
Post by Twist on Nov 9, 2008 18:39:52 GMT 2
Hewwo meinaat vissii hewosta. sellain hirnuva hörisiä. Kuka haluis semmosen lanta lautan. Tahon lahaja paketin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 11, 2008 18:45:25 GMT 2
Saat sen paketin, mutta kun jätät sen pöydältä ja menet huussiin. Jaat huussiin jumiin, koska ovi ei avaudu. Ja kun viimein pääset pois paketti on poissa, ja sulle sanotaan ettet koskaan saa pakettia enään.
Kumpa ei tulis lunta.
|
|
|
Post by Twist on Nov 14, 2008 17:51:44 GMT 2
Niiq mitä!!! Tiesitkö et lumi on tärkee juttu. muuten suomesta katoaa jääkarhut. Siis aattele ne söpöt nalet siäl pohjosessa...!!
Haluun paljon hyvii mangoi!!
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 15, 2008 18:45:53 GMT 2
Et varmasti. Nehän syövyttää sun aivoista viimisetki hivenet, ku yrität suomentaa englanninkielistä tekstiä! Sanakirjasta kun ei löyty niitä sanoja. Ja suomessa ei oo hyviä mangoja.
Miten ihanaa olis saada 12012 esiintymää Suomee. <'33
|
|
|
Post by Twist on Nov 15, 2008 19:44:20 GMT 2
joo siis et kai!!! Ei hän ne osaa ees englantia ja ne ei osaa laske edes 3.... Siis 120... 0 siis ei 2 jälkee tule nolla... mä haluan tiätää mitä toi kissa ettii arkun alta..?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 21, 2008 14:33:52 GMT 2
Et saa tietää! HAHAWUAHAHAHAHAAA! Kissasi oppii puhumaan, mutta korvasi tippuvat ja muutut kuuroksi. Ja lasisi häviävät, ettet voi nähdä kenenkään kirjoittavan sitä.
Haluun ATK-tunnilt pois ~
|
|
|
Post by Twist on Nov 25, 2008 16:44:30 GMT 2
Haluvaan mut kun pääset pois se jää kalvamaan sua koko loppu ikäsi. *pahis naurua*
Tiesittekö, että porkkanalaatikko on paskaa ja Henna ei syöny sitä.. >D
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 25, 2008 17:22:55 GMT 2
Ei tiedetty, ja ei tulla tietämäänkään.
[/u]Kumpa lumi sulais joulun jälkee.[/u][/b]
|
|
|
Post by Twist on Nov 27, 2008 19:58:20 GMT 2
Sit me ei päässä hiihtämään. Älä tyhmiä puhu..
Voi kun salkkarit loppuis "2010 vuonna.
|
|