|
Post by Twist on Dec 20, 2008 12:19:41 GMT 2
Edna hiljeni ja muisti tilanteen kahvilasta. "Kyllä. Olen yrittänyt pelastaa lapsen joka loppujen lopuksi kuoli käsilleni." Edna hiljeni sanottuaa tuon. Edna oli nähnyt liaankin läheltä kuolemaa. Vaikka aina yrittää kävellä niin varpasillaan, että ei kuolemaa tulisi. Silti, silti se änkee elämääni. Edna huudahti ja oli vähällä alkaa itkeä. Nopeat mielentilan vaihtelut olivat Ednalle normaaleja.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 18:54:05 GMT 2
Aidara ei paljoa välittänyt siitä, että Edna melkein itki. Hän ei tahtonut liian läheisiin väleihin kenenkään kanssa, koska heidän menettäminen sattuisi. "Oletko koskaan nähnyt sitten läheisesi kuolevan silmiesi edessä?" hän kysyi, ilme ei värähtänyt ollenkaan. Aidara itse oli nähnyt pikkusiskonsa kuolevan, oikeastaan se tapahtui käsivarsillaan. Ja melkein koko perhe oli kuollut silmien edessä. Cantell haukotteli makeasti ja painoi silmänsä kiinni.
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 19:04:27 GMT 2
"Itse asiassa en, mutta saan pelätä sitä jatkuvasti, mutta jos ei ole läheisiä ei voi koskaan tuntea sitä iloa mitä heistä saa. Oma siskoni on minulle tärkeä. Pelkään hänen kuolevan, mutta en voi sille mitään ajattelen vain hyviä hetkiä hänen kanssaan leikittyä ja siitä saan varman tunteen, että hän pärjää. Kukaan ei elä ikuisesti. Niin sanoit itsekin. Kuolema pitää hyväksyä vaikka se tuntuisi pahalta." Edna alkoi väsyä huutamiseen. Hän käveli Aidaran luo vaikka susi oli vieressä. Se merkitsi Ednalle paljon, koska häne ei ikinä tulisi olemaan näin lähellä sutta enään. "Sinun täytyy hyväksyä menneisyytesi ja jatkaa eteen päin hankien uusia ystäviä, vaikka vanhat muistot tekisivät pahaa." Edna sanoi hänen olisi tehnyt mieli halata Aidaraa, mutta päätyi ojentamaan kätensä. Jos hän kättelisi Aidaraa.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 19:15:23 GMT 2
Aidara kuunteli Ednaa. Kuolema oli hyväksyttävä, mutta se oli vakeaa, jos omisti suuren perheen. Ja kaikki olivat kuolleet. Mies tiesi sen itse, että oli pakko hyväksyä asia. Sen takia ei halunnut ystäviä tai ketään, ettei joutuisi valvomaan monia öitä. "Sanoinko muka, etten ole hyväksynyt?" mies kysyi. Ystäviä ei kumminkaan hankkisi, onhan nyt Cantell sentään. Mutta, kuolee sekin jonain päivänä.
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 19:20:07 GMT 2
Edna laski kätensä ja sanoi "Jos muiden menettäminen tekee sinusta tuollaisen. Niin sitten kun tuo sutesi kuolee sinä itse olet myös henkisesti kuollut." Edna sanoi vihaisesti. "Mutta jos et kerta välitä tippaakaan en halua enään puhua kanssasi." Edna sanoi hän oli raivoisaan ja lähti kävelemään takaisin kylää kohti. Edna ärsytti. Miten mikään voi olla tuollainen. No se hän on hänen oma asiansa.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 20:16:25 GMT 2
Aidara katsahti hieman ihmeissään Ednaan. Hänen olisi tehnyt mieli vain sanoa, että et tiedä miltä tuntuu menettää koko perheensä. Piti suunsa kuitenkin kiinni. Minkäs luonteellen mahtaa. Turhaan toinen siinä huusi. Metakassa Cantell nousi myös seisomaan ja katsahti Ednaan ihmeissään. Häipykööt vain. Idiootti ei edes arvostanut apua. Mies lähti kävelemään vastakkaiseen suuntaan mitä Edna, susi vierellään. -------------------------- kiitos ja pai
|
|