|
Post by Twist on Dec 13, 2008 20:02:26 GMT 2
Edna vetäisi itsensä nopeasti Ryoun alta. Hän tiäsi tilaisuuden tulleen, mutta ei päässyt viälä ylös, koska jäi katselemaan Ryoun sylkemistä. Eihän siinä mitään outoa ollu, mutta Ednalla kesti hetken tajuta mitä tapahtui. Sitten tuli kuin salama kirkaalta taivaalta. Outo käytös johyui äidin korusta. Edna pujotti nopeasti korun kaulaan ja kysyi."Minulla ei ole mitään lappua, mutta voin kertoa sen sisällöstä jos kerrot mihin se liittyy. Saatan tiätää. Varsinkin jos viesti on Kailta." Edna hymähti kun huomasi päässen niskan päälle. ________________________________________________ Ei sattuis olee mesee silloin vois ilmottaa milloin on lähetetty viesti...
|
|
|
Post by Piichi on Dec 13, 2008 20:21:17 GMT 2
Laitoin yksärillä ------------------------- Ryo kellahti maahan toisen lähtiessä alta. Koitti niellä verta joka puski ulos suusta, mutta sellaisia määriä omaa verta oli mahdoton niellä joten joutui oksentamaan kaiken ulos. Vatsaansa pidellen vampyyri kömpi istumaan ja katsoi Ednaan. "Viesti on pikkuveljellemme Kiyolle. Kyseessä on jonkin moinen uhkaus" mies selitti ja joutui todella pinnistelemään saadakseen äänensä kuuluviin. "Voisitko pistää sen korun pois? Olen jo reagoinut ja kestää.." anelu keskeytyi oksennukseen. Suutaan pyyhkien jatkoi nopeasti "Ja kestää pitkään ennen kuin toivun" Ryou puhui totta. Herra saattaisi vielä seuraavana yönäkin kärsiä päänsärystä ja pahoin voinnista.
|
|
|
Post by Twist on Dec 13, 2008 20:40:22 GMT 2
Edna hämmästyi kuinka paljon risti merkitsi. "Aa se... Ei sitä ole lappuna... Tieto on minulla päässä ja olen laittanut sen jo eteen päin...."Edna sanoi ja laittoi ristin piiloon. Edna nappasi laukkunsa ja laittoi nuken sinne. Kestäisiköhän Kai hopearistiä. Jos ei hän saattaisi seuraavalla kerralla. Edna oli aika tyytyväinen kun hänen ei tarvinnut käyttää yhtä ässäänsä. "Viestissä kerrottiin, että Kai hyökkäisi kylään jos Kiyo ei tulisi joskus keski yöllä hänen luokseen. Jokin tapaminen." Edna kertoi ja alkoi muistella tapausta. Silloin Kai pisti kahvilan remontiin ja tappoi lapsen... tai se itse asiassa kuoli käsivarsilleni. Onneksi satoi tai viereiset rakennukset olisi syttynyt tuleen.. _______________________________________________ Mun mese löytyy keskustelu paikasta. We mesettäjät.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 13, 2008 21:01:45 GMT 2
Ok ---------------------- Ryou helpottui kun risti pistettiin piiloon. Se ei kuitenkaan oloa parantanut ja taas oksensi itsensä päälle omaa vertaan. Pian vampyyri varmaan istuisi punaisessa lammikossa. Kuunteli Ednan selityksen ja kaiken kuultuaan kirosi. Nyt Kiyo varmasti kieltäytyisi jättämään Kain tapaamisen. Meinasi sanoa jotain Ednalle, mutta antoi asian olla ja kellahti kyljelleen maahan. Eipähän pää halkeaisi mihinkään kiveen jos ja kún taju lähtisi. Oksentelu jäi tällä kertaa muutamaan suurempaan pulautukseen ja nyt verta valui hitaasti miehen leukaa pitkin maahan. Ryou kirosi mielessään joka ikisen maailman ristin varsin lyhyeen aikaan.
|
|
|
Post by Twist on Dec 13, 2008 21:33:54 GMT 2
Edna oli vähällä oksentaa itsekin, mutta päätti jättää sen kauemmalle ajalle. Hetken mietittyään hän päätti helpottaa vampyyrin oloa. Sukkelasti hän otti laukusta nuken ja neulan. "Tämä ei satu, mutta..." Edna päätti olla sanomatta loppuun, koska se ei olisi rohkaissut. Edna painoi nuken kurkuun neulan, mutta neula oli valkoisella puolella. Valkoinen puoli teki hyvää musta pahaa ja Edna pisti valkoista. Toisella neulalla hän painoi nuken mahaa. Näin hän sai tyrehdytettyä vuodon. "Helpottaako?" Edna kysyi tippa linssissä jonka hän pyyhkäisi pois nopeasti.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 13, 2008 21:48:13 GMT 2
Ryou oletti, että toinen aikoi pistellä häne täyteen mustelmia mutta tunsikin veren tulon loppuvan. Hitaasti miehen olo helpottui ja pystyi nousemaan istumaan. Kurkkuaan ja vatsaansa tunnustellen tuijotti Ryou ihmeissään Ednaa. "Miksi autoit minua?" kysyi aidosti häämästyneenä mutta kiitollisena. Vampyyri huomasi tytön pyyhkäisevän silmäkulmaansa. Oliko se ollut kyynel? Miksi kissatyttö itkisi? Ryou olisi halunnut nousta ja halata toista kiitokseksi, mutta toinen olisi varmaan ottanut sen pelkkänä lähentelynä eikä mies varmaan masta ylös pääsisikään.
|
|
|
Post by Twist on Dec 13, 2008 22:18:11 GMT 2
"En voi katsoa kituvia olentoja ja se onkin yleisin syy miksi en pärjää taisteluissa. Veljeäsi Kaitakin vastaan olin liaan heikko, kun näin lapsen tulipalon silmässä. Hyppäsin liekkeihin ja yriti pelastaa sen, mutta jäin itse jumiin. Minulla oli lapsi sylissä ja joudun alentumaan Kain tahtoon. Päästyään pois siältä lapsi oli niin huonossa kunnossa häkän takia ja kuoli käsilleni." Edna kertoi ja hiljentyi kyyneliin. Edna konttasi Ryoun luo ja otti siteen laukusta. "Tein käteesi haavn tuossa äsken... Laitan siihen harson." Edna sanoi ja otti Ryoun käden. Edna sitoi side harsoa käden ympärille ja laittoi siihen tarran jotta se ei purkaan tuisi. "Tiesitkö, että olet aika erillainen kuin muut veljesi, mutta silti saman tapainen kuin Kai. Yritätkö makia häntä. ei sinun tarvitsisi. On parempi olla omanlainen." Edna sanoi ja katsoi kuun valossa Ryoun silmiä.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 13, 2008 22:47:57 GMT 2
Ryou kuuneteli Ednan tarinan ja hämmästyi. Kai todellakin oli kammottava ihminen tai no vampyyri oikeastaan. Istui hiljaa ja katseli kun tyttö paikkasi kädenkin. Heilutteli rannettaan ja totutteli siteeseen kun toinen puhui hänestä. Naurahti ja katsoi Ednan silmiin. "Oletko sinäkin sitä mieltä?" Ryou hymyili ja tällä kertaa se ei vastannut virnistystä. Edna kuulosti hyvin saman kaltaiselta kuin Kiyo muutama yö sitten torilla tavatessa. Vampyyrin teki mieli halata kissatyttöä ja kiittää ja lohduttaa toista nähtyään äskeiset kyyneleet, mutta ei sitä kehdannut tehdä. Olihan juuri lähennellyt toista inhottavat jutut mielessään joten tyytyi vain sanoihin. "Kiitos" Mies porasi katseensa kiinni toisen katseeseen.
|
|
|
Post by Twist on Dec 14, 2008 10:19:04 GMT 2
Edna hymyili ja katsoi vampyyrin keltaisia hehkuvia silmiä. "Niin tuota... Menetit aika paljon verta....Tuossa äsken...ja tiätääkseni vampyyritkuolevat jos verta ei saada..."Edna sanoi katsoen verilammikkoa. Hän menetti paljon verta. Montakohan litraa. Hän kuolee jos ei saa verta. Tietenkin Ryou yritti syödä/juoda minut ja nyt hänellä on viäläkin vähemmän verta. Edna ajatteli ja oli hiaman kauhuissaan. Ednalla alkoi voida pahoin ajatellessaan verta ja sen juontia. "Yök hyi..." Edna lausahti ääneen, mutta laittoi käden nopeasti suun eteen, ettei vain mitään muuta pääsisi tulemaan. Edna siirsi hiuksiaan ja vähän haroi niitä. Oikea silmä vilahteli vähän. Silmä oli verenpunainen ja se kiilsi kuun valossa. Molemmat silmät kiiluivat kuun valossa.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 14, 2008 11:47:34 GMT 2
Ryou kurtisti kulmiaan. Edna puhui totta, verta oli mennyt paljon hukkaan ja huomasi paitansakin olevan märkä verestä. Se oli ällöttävää. Vampyyrin mielessä käväisi kissatytön veren juominen, mutta työnsi sen pois mielestään. Tyttöhän oli juuri auttanut häntä. Kääntyessään takaisin Ednan puoleen huomasi erikoisen silmän. "Silmäsi?" Ryoun äänensävy oli kysyvä. Vampyyri huomasi myöskin että toista selvästi älllötti tuo veren juonti. Edna ei ollut yksin maailmassa. Varmasti moni kammoksui tuota tapaa. Se oli kuitenkin ainoa tapa vampyyreille pysyä hengissä.
|
|
|
Post by Twist on Dec 14, 2008 12:19:24 GMT 2
Edna laittoi hiukset takaisin silmälleen. "Tapahtui onnettomuus. Ei muuta." Edna sanoi ja oli vähällä oksentaa kun muisti miten se oli tapahtunut. Minä lähdin juosten ulos pieni sieni kori kädessä. Olin lähdössä keräämään sieniä äidilleni. Pian olin löytänyt suuren sieni mättään ja aloin kerätä sieniä. Pieni hönkiminen alkoi tuntua niskassani. käänyin ja takanani seisoi susi. sudella oli verta suussa ja se muutenkin näytti pelottavalta ja murhan himoiselta. Minä nousin nopeasti ylös, mutta susi puski minut maahan, päin kiveä. Selkääni tuli syvä haava ja selkäranka oli melkein poikki. Verta levisi kivelle kun liu'uin alas kiveltä, susi oli valmis hyökkäämään toisen kerran minä en enää päässyt liikkeelle ja en voinnut kuin katsoa kun susi otti valmius asennon. Tämä olisi ollut loppuni ellen olisi kerennyt heilauttaa päätäni sivulle. Susi puhkaisi silti silmäni hyökkäyksessä, mutta isku oli liian luja sudelle ja se iski päänsä terävään kiveen. Oikea silmäni puhkesi. Minut oli löydetty metsästä illalla ja susi oli ilmenny puolisudeksi joka oli saannut aivovamman. Minulle laitettiin vara silmä, mutta jokin oli mennyt pieleen ja silmässä oli alkanut pakkautua verta jolloin siitä tuli verenpunainen. Silmästä tuli tarkempi ja sillä näki kaiken elävän 500 metrin säteellä... Edna muisteli. Hänellä oli ollut onnea. Ednan oli vaikea olla kun ei tiätänyt miten olla. Edna yritti miettiä Ryoulle apua, mutta vanhat tapahtumat puski päälle.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 14, 2008 12:44:53 GMT 2
Ryou nyökkäsi vaitonaisena. Toinen ei selvästikkään tahtonut puhua asiasta joten ei siitä sen enempää kysellytkään. Vampyyriä alkoi huimata verenpuute alkoi todella vaikuttaa. Olisi se tavallisen ihmisenkin tajun lähtemään aikaa sitten. Ryou oli kuitenkin tavallista ihmistä sitkeämpi ja yritti väkisin pysyä hereillä. Mies nojasi molemmat kätensä maata vasten ja veti syvään henkeä. Verta pitäisi saada pian, kuitenkin ainoa lähistöllä oleva eläväinen oli Edna ja tuosta tytöstä vampyyri oli muuttanut mielipiteensä. Ednaan Ryou ei kajoaisi, tuohan oli tavallaan pelastanut miehen hengen ainakin hetkellisesti pistellessään neuloja tuota esittävään nukkeen ja lopettaessaan verenvuodon. Nyt kuitenkin alkoi taas olla apu tarpeessa.
|
|
|
Post by Twist on Dec 14, 2008 12:52:21 GMT 2
"Sinä todellakin tarvitset verta...." Edna sanoi. Hän oli ainoa elävä tällä hetkellä lähettyvillä ja hän tiesi, että hän ei enään olisi turvassa ellei.... "Kuinka paljon tarvitset verta... Niin, että pääset itse metsästämään." Edna tiesi, että tämän hetkinen ajatuksensa olisi typerä, mutta hän halusi auttaa Ryouta. Vaikka hän oli tekemässä hänelle....eh pahaa. Edna otti puukonsa kätteen. "Niin mikä on tarpellinen määrä." Edna sanoi viälä uudestaan, mutta ei kertonut mitä oli tekemässä.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 14, 2008 14:03:13 GMT 2
Ryou puri huultaan ja nosti riutuneet kasvonsa Ednaan. "E-en juo ver-vertasi" mies änkytti. Vampyyri ei halunnut todellakaan juoda tuon tytön verta, mutta jokin eläimellinen vaisto käski tehdä päin vastoin ja Ryou joutui todella vastustamaan vaistojaan ettei olisi hypännyt Ednan kaulaan viimeisillä voimillaan ja nuokin voimat heikkenivät nopeasti. Ei ole paljon valinan varaa tässä vaiheessa mies ajatteli. Ajattelukin vaati jo voimia. Yhtäkkiä Ryoun käsistä katosi voima ja tuo putosi kasvot edellä maahan. Reaktio oli tällä kertaa voimakkaampi kuin yleensä. Johtui varmasti siitä miten yllättäen koru tullut esille eikä vampyyri ollut voinut varautua siihen ollenkaan. Nyt huolimattomuus siis kostautuisi.
|
|
|
Post by Twist on Dec 14, 2008 15:38:04 GMT 2
Edna huomasi Ryoun kärsimykset. Edna puri hammasta, mutta ei voinnut auttaa, ellei.... "En voi tehdä enempää." EDna sanoi ja kontasi aivan Ryoun viereen. Edna nosti ryoun pään syliinsä ja puri sormeensa haavan. En voi auttaa enempää. Edna viälä ajatteli ja laittoi sormen josta vuosi verta Ryoun suuhun. "Toivottavasti tämä auttaa. Vaikka verta ei tule paljon. Vereni on hyvin rauta pitoista. Sen pitäisi nostaa nopeasti sinut pystyyn. Kunhan juot sen." Edna sanoi ja alkoi miättiä miksi hän auttaa tätä. Ryou oli hyökännyt hänen kikmpuun. Miksi siis auttaa häntä.
|
|