|
Post by MissBakura on Feb 10, 2009 17:07:55 GMT 2
"Ihmisten vihollisia ovat myös kaikki muut olennot, jotka edistävät heidän kuolemistaan sukupuuttoon." Tapion mutisi, mutta jatkoi vähän kovempaa: "Eivät kaikki vampyyrit ja ihmissudet ole vihollisia keskenään. Se on suureellista yleistystä... Olen elävä esimerkki. Olen ihmissusi ja rakastettuni on vampyyri." Hän sai hieman väriä vaaleille kasvoilleen, punaista nimittäin. Yleensä asia ei kuulunut kenellekkään, mutta Tapionista tuntui, että Mishalle voisi kertoa. Eikai sillä mitään väliä olisi, vaikka robotti olisikin kertonut muille lajitovereille.
|
|
|
Post by Twist on Feb 15, 2009 15:45:22 GMT 2
"Rakastettusi? Niin en osaa tuntea sellaista kuten muut, mutta en ole kaivannut kaan. Miksi et ole rakkaasi kanssa jos pidät hänestä kovin?" Misha katsoi Tapionia ja hänen kylmille kasvoille nousi pieni lämmin hymy. Joskus Mishasta oli ärsyttävää kuunnella sellaisia jotka jauhaa koko ajan sitä, että oikun rakastaa jotain ja voikun se olis täälä.... Misha ei lainka pitänyt semmoisesta, mutta Tapion ola hyvä kaveri. Hassua kyllä hän halusi kuunnella Tapionia ja hänen vointiaan. Pieni huolestuneisuuden tunne alkoi nousta päähän. Se oli uusi tunne eikä Misha ollut varma mitä se oli ja miksi tälläisellä hetkellä.
|
|
|
Post by MissBakura on Mar 22, 2009 11:48:59 GMT 2
"Aika tyhjentävästi sanottu mielipide.." Tapion sanoi häkeltyneenä Mishan suorasta kommentista ja katsoi tätä hetken täysin sanattomana. "En voi lisätä tuohon yhtään mitään.. Olen suoraan sanottuna aika sanaton." Hän sanoi naurahtaen ja pudsteli päätään. "Mutta jos minulta kysytään, ihmiset selviävät kyllä vielä jonkun aikaa.. Lisääntyväthän he aika nopeasti kuitenkin. Eivätkä vampyyrit voi tappaa kaikkia, sillä muuten heiltä loppuu ruoka." Ihmissusi sanoi hetken pohdittuaan Mishan sanoja. Sitten Tapion muisti jotain tärkeää ja hänestä tuli levoton. "Anteeksi Misha... Mutta minulla on jotain todella tärkeää tehtävää kotona. Minun on aivan pakko mennä.. Olen tosi pahoillani." Tapion sanoi nopeasti ja pahoitteli tätä monta kertaa. Hän sanoi näkemiin uudelle robottituttavalleen ja lähti nopeaan juoksuun kotiaan kohti, joskus kävi näin. --------------------------------- Tapsa lähti. xP
|
|