|
Post by MissBakura on Dec 19, 2008 18:56:02 GMT 2
Eli keskustellaan aiheesta Tracon IV (4), joka on parin kuukauden, ei sitäkään, päästä Tampereen Hervannassa TTY:n tiloissa! Kuinka moni sinne on menossa ja jos olette menossa, osallistuttekko cosplay kilpailuun tai cossaatteko muuten, jos näin on, niin ketä/mitä cossitte? Meitsi ajatteli olla Taomon Digimon Tamersista. Tässä pari kuvaa, että tiedätte minllainen heppu se on. TaomonTaomon 2Elikkä keskustelua ihmiset!
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 19, 2008 19:00:51 GMT 2
Mä ja Miss menemme luultavasti samalla kyydillä sinne x) Olen Ällä (L) Death Notesta vielä näiden suunnitelmien mukaan tämän näköinen heppu ja tässä vielä kuva edellisestä Ällä cossistani. Kilpailuun en mene, hengaamaan vaan sinne x)
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Dec 27, 2008 17:13:52 GMT 2
Minä ja ystäväni Koa luultavasti tulossa asusta en ole vielä 100% varma, ehkä Pokemonien May
|
|
|
Post by Twist on Dec 27, 2008 19:20:18 GMT 2
Voi olla etten tuu koska meen lappii, mut jos en pääse sinne menemään mä haluisin lähtee tampereelle... Se ois yks muisto lisää mun arkkiin.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 27, 2008 19:26:38 GMT 2
Meijän autoon ei sit mahdu enempää jos päästään iskän kyydil. Kosk Niko tulee sillo kans.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 27, 2008 20:36:01 GMT 2
Ja TwT, jos tuut mukaa muista olla erilaine ku messuil X3
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Dec 28, 2008 13:09:59 GMT 2
Selventäkääs mullekki tota äsköstä viestii ;ooD
|
|
|
Post by Twist on Dec 28, 2008 14:04:50 GMT 2
Nää kaks yriti saada jotain tyyppejä mua halaamaan. Mutten tahtonu. Sit mä paikailin Missiä ja ostin Kojille vadelma tikkarin. Sit mä halusin et wolume ei olis 99. :-XMutta eipäm tuo loppujen lopuksi haitannu. Olin vähänkuin vara äiti tälle kaksikolle. Tälläisiä karmivia muistoja meillä on helsingin messuilta. Mutta tästä ei sen enempää jookos kookos. Tämmönen epä selvä kertomus matkasta....
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Dec 28, 2008 15:33:38 GMT 2
Aaaa, tajusin. Ehk
|
|
|
Post by Twist on Dec 28, 2008 18:26:19 GMT 2
parempi ois muho.
Jos tulisin mukaan niin tuskin pukeutuisin mihinkään erikoiseen. Näin palaan alku peräiseen keskustelu aiheeseen
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 28, 2008 20:16:57 GMT 2
Ei se oo se. Vaa olti "Ei ei älä tee noin.." tuollaisissa tapahtumissa pitää ottaa hullusti, ja se on ärsyttävää jos joku on vieressä marmattamassa. Tuolla sitten ainakin otan hullusti, jos sitä häpeää niin ei sitten tarvitse olla seurassani. Ja en aijo kestää yhtäkään huomautusta siitä, että minun pitäisi puhua hiljempaa. Hitto vie, olen vain kovaääninen.
Nyt tuli vähän suoraan sanottuna -__-
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 28, 2008 20:29:06 GMT 2
Tarkoitus oli puhua tapahtumasta Tracon IV, eikä Henlsingin Kirjamessuista, jotka olivat ja menivät. Joten palataan oikeaan aiheeseen, ihmiset! :/ Aiotko, Takki, muuten sitte osallistua kisaan?
|
|
|
Post by Twist on Dec 28, 2008 20:39:52 GMT 2
ihanaa se on varmaa isompi paikka ja enemmän ihmisiä jotka puhuu hauskastiiii jeeeheeh
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Dec 31, 2008 15:26:33 GMT 2
En luultavasti. Asustakaan ei ole mtn valmista, enkä ole edes varma cossaanko Mayta loppujen lopuksi Tietääkö joku onko siellä tällä kertaa paricossausta? ;o jos Pian saisi meinaan Skittyksi puettua niin *evil grin*
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 31, 2008 15:36:37 GMT 2
En tiedä ollenkaan Oô toivottavasti on x) Sitä oli kivaa katsoa
|
|