|
Post by Twist on Dec 20, 2008 18:37:24 GMT 2
Nuorehko poika kierteli tiuku käsissään ympäriinsä. Majatalo oli suuri, eikä poika oikein tienny missä oli. Kaikkialla oli valoja ja jouluiset tuoksut pyöri. Olihan tulossa joulu. Ihmisiä ei ollut paljoakaan paikalla, joten Nicolass laskeutui maahan. Täältä puuttuu lisää valoja ja musiikkia. Nicolass ajatteli ja kutsui sauvansa. Muutaman kerran heilautettuaan sitä tuli hänen ympärilleen kauniita valoja ja ääniä. Ihanaa.. Näin sen olla pitää. Oho tuonne viälä. Nicolass hyppeli suunnasta toiseen ja oli jättänyt tiukunsa sohvan reunalle. Nicolass ei huomannut mitä ympärillä tapahtui. Hän oli niin onnessaan valoja lisättyään.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 20, 2008 18:42:00 GMT 2
Nuori animaagi oli tappanut aikaansa sohvalla makoillen. Tylsyys kuitenkin keskeytyi kun korviin pisti kilinä ja silmiin osui pieni kiiltävä tiuku sohvan reunalla. Suklaanruskeat silmät kiersivät huoneen ympäri. Ei ketään varteen otettavaa näkyvissä. Virnistäen Jiron käsi viuhahti ja tiuku oli hänen hyppysissään. Animaagi alkoi tutkia ja ravistella sitä tyytyväisenä löytöönsä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 18:46:14 GMT 2
Kiyo oli kaikkea uhmaten päättänyt lähteä kylälle, päällään hänellä oli ruskea pitkä takki ja huppu oli päässä. Hanskatkin oli nyt käsissä, koska kalpea iho ei saisi näkyä kunnolla. Muuten heti kaikki olisi tappamassa. Tällä kertaa Kiyolla oli kumminkin miekka mukanaa, että voisi edes vähän suojautua. Nyt ei ollut ketään pelastamassa, oltiin tavallaan yksin. Vampyyri astui majataloon, hän oli tahtonut aina tutkia tätä paikkaa. Ja nyt täällä oltiin, huppua ei kumminkaan ottanut vielä pois. Muutamia ihmisisiä oli täällä aulassa, loput taisivat olla huoneissaan tai ulkona. Kiyo nyt kumminkin päätti ottaa hupun pois, olihan nyt kummallisempaakin väkeä täällä. Sanoo vaikka, että on allerginen auringon valolle tai ei rusketu millään. Ja hän oli oppinut olemaan niin, ettei pitkät kulmahampaat näkyneet.
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 18:52:17 GMT 2
Nicolass huomasi tyypin tulevan ovesta sisään. Nopeasti Nicolass päätti mennä toivottamaan hyvää joulua kunhan saisi tiukunsa käsiin, mutta missä se oli. "Hei tuon minun. Anna se takaisin..." Nicolass sanoi kun huomasi tiukunsa olevan animaagin kädessä. Ei helkkari... Jos se avaa sen olen mennytä. Nicolass ajatteli ja ojensi kätensä niin, että sille olisi helppo pudottaa tiuku. "Anna se vain kiltisti niin ei tarvitse käyttää voima keinoja. Kuulitko?" Nicolass yritti uhota, mutta ei välttämättä siltä näyttänyt, koska muistutti silmineen ja vaatteineen tyttöä. Jopa äänen saattoi sekottaa.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 20, 2008 19:04:36 GMT 2
Jiro kuuli äänen vierestään. Kääntyi katsomaan uhojaa edelleen tiukua näpellelen. Animaagi tuijotti hetken ihmeissään Nicolassia ja puskahti sitten nauruun. "Pitäisikö?" nuorukainen kysyi huvittuneena. Tuollainen tyttö tuli uhoamaan. Tai no ainakin Jiro tuota tytöksi luuli. Hänen päänsä kallistui sivulle ja sormi änkesi väkisin suuhun. Toisessa kädessään puristi edelleen tuota tiukua jota joulunhenki havitteli takaisin itselleen. "Miksi haluat sen?" animaagi uteli. Tiuku ei ollut kovinkaan hieno ja jos toinen vaati sitä noin kiivaasti takaisin niin joku merkitys sillä oli.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 20:04:52 GMT 2
Kiyo katseli ympärilleen. Pari ihmistä katsoivat häntä, mutta jättivät sitten rauhaan. Hän katseli ympäristöä, ja huomasi sitten Jiron ja Nicolassin. Hänkin erehtyi luulemaan Nicolassia tytöksi ja luulikin, että kaksikolla oli jonkin sortin riita tai jotakin. Kiyo meni varovaisesti heidän luokseen. "Anteeksi, jos tunkeilen. Mutta onko jokin hullusti?" vampyyri kysyi varovasti.
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 20:25:40 GMT 2
"Kyllä on ongelma. Tuo tyyppi pitää mua tyttönä eikä anna tiukuani. Ja sinä tarvitsen sitä etkä avaa sitä.." Nicolass katsoi tuimasti molempia. Oli vähän noloo jos toiset luulee tytöksi. Nicolass heilautti sauvaansa vaihtaakseen vaatteensa vihreiksi. Tämä sai Nicolassin näyttämään pojalta enemmän. "Se tiuku on minun. Sinä varastit sen. joten anna se takaisin tai et pidä tulevasta." Nicolass näytti totiselta. Jos tuo tyyppi keksii avata tuon olen sen armoilla. Enkä halua tiäätää tuon toiveita. Nicolass ajatteli.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 20, 2008 20:31:30 GMT 2
Jiro katseli paikalle saapunutta punahiuksista virnuillen omahyvöisesti. Kun Nicolass kertoi olevansa poika hämmästyi animaagi toden teolla. Tuon tyttöpojan vaatiessa tiukua uudestaan takaisin vetäisi nuorukainen sen molempiin käsiinsä rintakehäänsä vasten. "Mutta se on niin hieno ja oma moka kun jätit sen tuolla tavalla" Jiro sanoi ja vilkuili sivusilmällä Kiyoa. Tuo oli harvinaisen kalpea ja punaiset silmätkin saivat aikaan epäilyksen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 20:38:30 GMT 2
Kiyo huokaisi mielessään. Tästä pitäisi selvitä niin, että molemmat osapuolet olisivat tyytyväisiä. "Etkö sinä voisi antaa tiukua hänelle takaisin, se taitaa olla todella tärkeä hänelle. Hankin itse vaikka sinulle oman tiu'un." vampyyri koitti, toivottavasti tämä ei olisi hankalaa. Ja toivottavasti nuo eivät epäilisi vampyyriksi ja kailottaisi sitä vielä kaikille. Slloin ollaan pulassa ja veri lentää...
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 20:44:03 GMT 2
"Niin kuuntele nyt vanhaa ja viisasta." Nicolass sanoi jaojensi kättään. Hän ei ollut katsonut tarkaa Kiyota eikä huomannut edes hänen ulkonäköään. "Teen sulle vaikka kultaisen tiukun jos tahot?" Nicolass katsoi tuttavuuttaan. Heilautettuaan toisellakädelää sauvaa tuli ilmaan hohtavan kirkas tiuku. "Jos tahdot tämän anna tuo. Älä avaa sitä." Nicolass varoitti taas. "Tämä sujuisi helposti jos antaisit tiukuni takaisin." Nicolass kävi istumaan Jiron viereen toinen tiuku kädessä. "No tuleeko kauppoja?" Nicolass kysyi varmuuden vuoksi.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 20, 2008 20:52:03 GMT 2
Jiro muljautti silmiään. Eivät tainneet toiset tajuta, että uudessa tiukussa ei olisi mitään järkeä kun tämän kyseisen oli itse kähveltänyt. Nicolassin varoitus tiukun avaamisesta kiinnosti. "Aukeaako tämä?" animaagi kysyi kiinnostuneena ja tutkiskeli tiukua. Kuitenkaan ei tyhmyydeltään keksinyt miten leikkikalu aukesi ja läiskäytti sen mutrusuin tyttöpojan käteen. Mököttäen vetäisi jalkansa rintakehäänsä vasten ja tuijotti eteensä. Typerä hamehelma ajatteli ja veti naamansa vielä hieman mutrumpaan
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 21:02:19 GMT 2
Kiyon ei tarvinnutkaan paljoa mitään tehdä, pääsivät sopuun. Toinen taisi kuitenkin mököttää. Vampyyri tunsi syylisyyttä siiä, ja halusikin lohduttaa jotenkin. "Älä nyt mökötä, sehän oli vain joku tiuku." hän sanoi, tuskin tuo lohduttaisi. Pakko yrittää jotakin silti.
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 21:26:02 GMT 2
"ha. Kiitos saat tuosta hyvästä kun annoit tiukuni takaisin saat yhden toivomuksen." Nicolass hymähti ja laittoi tiukun hattuunsa. "Nimeni on Nicolass Christmasspirit. Olen joulunhenki." Nicolas esitteliitsensä kysyi. "Mitkä on teidän nimenne." Nicolass jatkoi viälä. " Sinä varas sinulle annan yhden toivomuksen, mutta en voi vaikuttaa ajatuksiin tai tappaa." Nicolass katsahti Kiyohon ja katseli tämän valkoista ihoa. Ei kai tuo ole demoni. Nicolass ajatteli.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 20, 2008 21:34:06 GMT 2
Jiro mulkaisi pahasti Kiyoon, mutta piristyi hieman kuullessaan saavansa yhden toiveen. Innostus vaihtui kuitenkin taas murjotukseksi. Animaagia loukkasi kun Nicolass oletti hänen toivovan jonkun kuolemaa. Hän oli nähnyt ihan tarpeeksi kuolemaa elämässään. "Olen Jiro Ikeda ja miksi oletat minun toivovan jonkun kuolemaa?" nuorukainen kysyi. Miksi kaikki aina olettivat, että hän oli jotenkin ilkeä tai tahtoi muille pahaa?
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 21:56:35 GMT 2
"Sanoin vain säännöt jotka minun tulee sanoa enen toivomusta. Haluatko jotain? Yksi toive ja saat mitä ikinä haluat ja sinä mikäs herra on jotain demonin ja ihmisen väliltä." Nicolass käännähti Kiyota kohti katsoi tätä silmiin. "Tiesitkö, että hiuksesi on tosi kivan väriset. Tykkään tuollaisesta punaisesta se on niin jouluinen." Nicolass sanoi ja käänteli päätää ees sun taakse nähdäkseen Kiyon hiukset tarkemmin. "Onko kumpikaan nähnyt tyyppiä jolla on tooooosi pitkät hiukset ja hänen nimensä oli kai Reno tai joku semmoinen. Olen hänelle velkaa 2 toivetta." Nicolass kertoi ja piti ylhäällä kahta sormea. Pian paikalle ilmestyi hiaman humalassa oleva äijä. "Viddu mitä sä kaunis nainen noin outojen kans oot. Ja sä puna pää mitä sä oot änkeny naamaa. ihan valkonen yrität sä olla joku gootti tai semmonen. Vai ootsä joku transu...Häää" Äijä selitti hetken ja haukkui Kiyota. "Sanoks toi mua naiseks?" Nicolass kysäisi katsoen Äijää joka riehui. --------------------------------------------------------------------------- Koji hypättiin yli, koska hän ei keksinyt mitään tähän väliin.
|
|