|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 17:58:51 GMT 2
Kaita ärsytti. Ei kukaan annellut hänelle ehtoja tai muita sääntöjä. Ei kellään ollut oikeutta pomottaa... Hän oli itse Lord of Fire. Kellään ei ollut oikeutta sanoa hänelle valittua sanaa. Nopeasti Kai oli tullut Hye eteen. "Minulle et latele ehtoja." "Voin mahdollisesti tappaa Kiyon, kun olet mukana. Saat kumminkin itse keksiä sen, että miten saat tiedon siitä. Tai sitten vain lähetän vaikka sisareni viemään viestin sinulle." vampyyri sanoi.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 18:13:31 GMT 2
Hye pysähtyi ja naurahti. "Et olekkaan niin tyhmä miltä aluksi vaikuttaa." vampyyri sanoi kääntymättä Kaita kohden. Hänen kätensä laskeutuivat rennosti lantiolle ja paino siirtyi yhden jalan varaan. "Olet kuulemma klaanin johtaja?" Hye esitti kysymyksen. Kuitenkin vastausta ei jäänyt odottamaan vaan jatkoi puhettaan. "Ota minut klaaniisi. Olen hyvä ampuja, en omista tunteita ja..." mies piti pienen tauon puheessaan. "...tiedän lähestulkoon kaiken Kiyosta"
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 18:21:28 GMT 2
Kai tuhahti. Tyhmä vai? Hänhän oli oikea kauhukirjojen vampyyri. Lisäksi lahjakas näyttelemään kilttia ja rakastunutta vaikka, kun oikeasti ne asiat eivät kiinnostaneet yhtään. Harva tiesi hänestä kaikkea. Todella harva. Vampyyri nyökkäsi. Niin klaanin johtaja. Klaanin, johon jotkut olivat silkasta pelosta vain liittyneet, kun Kai koitti kasvattaa sitä. Hän mietti hetken. Toinen olisi kyllä hyvä lisä klaaniin, kerrankin joku joka osaisi asiansa oikeasti. Ja Hye tiesi kaiken lisäksi Kiyosta paljonkin... Mahdollisesti asioita mitä hän ei tiennyt itse. Heh. "Hyvä on. Pääset klaaniini." Kai sanoi hetken miettimisen jälkeen. "Huvittaisiko kertoa joitain asioita sitten Kiyosta? Mitä en mahdollisesti tiedä."
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 18:31:26 GMT 2
Hye kääntyi Kaihin ja virnuili. Nyt hän oli varmistanut paikkansa Kain klaanissa, mikä varmasti järkyttäisi Kiyoa ja nyt pääsi vielä juoruamaankin tuosta punapäästä. "Tiedätkö mitään hänen uudesta poikaystävästään? Uskon, että Ryousta ja Kiyosta olet jo kuullut" Hye kyseli. Ensin kannattaisi kertoa tämän hetkisiä asioita. Kai varmasti räjähtäisi kun kuulisi, että Kiyo seurustelee ihmissuden kanssa. Itsekkin Hye oli hermostunut. Poikaystävän nimeä Hye ei ollut saanut selville, mutta ei sekään varmasti hankalaa olisi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 18:39:08 GMT 2
Kai tuhahti. "Kerro jotain mistä en tiedä." hän sanoi ja päätteli toisen sanomisesta, että Kiyo sitten onnistuikin sopimaan sen kanssa. "Tiedän kyllä Kiyon poikaystävän. Olen myös tavannut tämän." vampyyri sanoi ja toivoi toisen tosiaan kertovan jotain uutta. Eikä vanhaa tietoa. Hän huokaisi hiljaa ja otti nyt vuorostaan tupakka askin taskustaan ja yhden tupakan sieltä. Hän teki sytytti sen elementtinsä avulla nopeasti ja helposti.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 18:52:08 GMT 2
Hye muljautti silmiään. "Ota nyt ihan rauhallisesti. En ole mikään ajatusten lukija. En voi tietää kuinka perillä olet pikkuveljestäsi" vampyyri mutisi ja mietiskeli hetkisen. Hänellä todella oli paljon teitoa Kiyosta, mutta kaikki tieto ei ollut tarpeellista. "Asuu raunioiden lähistöllä, ehkäpä jopa raunioilla. Näin sen raahustavan sinne kun olin jättänyt sen maahan lojumaan."Hye selitti ja muisteli tapahtunutta mikä sai virneen naamalle.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 19:06:13 GMT 2
Kai puhalsi tukapan savua suustaan ja se leijui tuulen mukana jonnekkin. Hän koitti odottaa kärsivällisenä jotain hyödyllistä tietoa. "Raunioilla siis... Kyllä sieltä hänet löytää." hän sanoi ja sulki hetkeksi silmänsä. Avaten ne pian. Joskus pitää mennä veikkaa hieman morjestamaan. Ja ehkä hieman hajottamaankin paikkoja, että Ryoukin saisi tietää vierailusta, jos ei ole paikalla. "Muuta?"
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 19:16:40 GMT 2
Hye irvisti. "Ei makeaa mahan täydeltä." vampyyri sanoi ja raapi niskaansa. "Mutta jos nyt meinaat mennä pikkuveljiäsi moikkaamaan, niin muistathan mainita Kiyolle minusta. Ilme tulee olemaan näkemisen arvoinen." hän sanoi ja vaihtoi painon toiselle jalalle. Nyt Hye oli tyytyväinen. Kaikki meni niin kuin hän halusi. Voisiko enää loistavammin olla? Päivällisen voisi kyllä vielä hankkia.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 19:36:29 GMT 2
Kai murahti. Ei toinen häntä määräillyt vaan päinvastoin. Klaanin johtaja lateli käskyjä alamaisille. Mutta kyllä nyt tiedettiin jo paljon... Veljen heikkous, poikaystävä ja asuinpaikka. Hienoa... Tämä menee oikein hyvin. "Voin mainita sinut. Ainakin saa kokea lisää järkytystä." Kai sanoi tiputtaen tupakkansa ja tukahdutti sen kenkänsä pohjaan. Vielä, jos saisi tietää Ryousta hieman enemmän niin kaikki menisi hyvin. Näin loogisesti ajateltuna yksi heikkouksista voisi olla Kiyo.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 19:52:49 GMT 2
Hye hymähti ja kääntyi kannoillaan. Rauhallisin askelin hän lähti kävelemään pois päin. "Minulla on nälkä. Lähden etsimään jotain syötävää." vampyyri mutisi ja kääntyi vielä kerran ympäri. "siellä vanhalla kartanollahan se ns. tukikohtasi seisoo?" Hye kysyi varmistuakseen paikasta jonne tarvittaessa suuntaisi. Ei vampyyri tukikohdasta oikeasti mitään ollut kuullut. Kai vain haisi vanhalta talolta niin tuli kartano mieleen ja Hye yhdisteli asioista melko sukkelaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 19:58:00 GMT 2
Kai tuhahti taas. "Joo. Kartanollahan sen." hän sanoi ja mietti hieman, että mistä toinen tiesi. Hän naurahti. "Älä sitten jätä sitä ruumista kenenkään jalkoihin." vampyyri ivaili virnuillen ja lähti taas kartanolle päin. Ilmoittelemaan klaanille uudesta jäsenestä ja punomaan juoniaan.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 20:06:06 GMT 2
Hye virnisti. "Enhän minä nyt pomoa matkisi" hän totesi ja kääntyi omaan suunstaansa. Vähän matkaa hän käveli rauhallisin askelin, kunnes loikkasi ylöspäin ja tarttui kiinni auki olevan ikkunan karmista ja loikkasi sisään. Kuten aina, tästä kylästä oli ihan hemmetin helppo löytää ateria. ------------------------------------------ kiitukset pelistä x)
|
|