|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 14:54:38 GMT 2
Yö oli laskeutunut kylään jo jonkin aikaa sitten. Kaikkialla oli hiljaista, lukuun ottamatta yön olentoja, jotka liikkuivat kujilla etsien saalista. Eräs vaaleahiuksinen vampyyri talsi nyt kujaa pitkin tyytyväinen virne naamallaan. 'Heti tuntuu rennommalta kun sai vähän ammuskella' Hye ajatteli ja tunki kätensä ruudullisten housujen taskuihin. Jonkin aikaa sitten oli vampyyri törmännyt ex-poikaystäväänsä ja ammuskellut tuon reikäjuustolle. Miksi näin? No Hye oli nyt vain huvittanut.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 15:00:56 GMT 2
Toinenkin vampyyri asteli syrjäkujilla. Hyvin varmoin askelin pitkä mies tallusti eteenpäin ja ei havainnut - tai ei vain piitannut - Hyen läsnäolosta. Keltaiset silmät olivat suunnattuna vain eteenpäin eivätkä harhautuneet muualle. Kai pyyhkäisi verta suupielestään. Hän oli äsken saalistanut ja oli juonut viattoman nuoren teini-ikäisen pojan tyhjiin. Ei kovinkaan monta tippaa verta tämän kehoon jäänyt ja se ruumis makasi jossain tuolla takana pimeydessä. Kaille ihmiset olivat pelkkää ruokaa. Ei mitään muuta. Hän ei kunnioittanut ketään paitsi menehtyneitä vanhempiaan.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 15:10:49 GMT 2
Hyetä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa toinen vampyyri samalla kujalla. Hän oli nyt hyvällä tuulella. Välittämättä Kaista sen enempää Hye talsi tuon ohitse ja jatkoi pimeyteen. Kohta kuului ryskis ja äänekästä kiroilua. Hye oli kompastunut maassa lojuvaan pojan raatoon ja arvasi heti kenen jäljiltä se lojui keskellä kulkuväylää. "Hitto siivoa jälkesi äläkä jätä keskelle kujaa lojumaan!" vampyyri karjaisi Kain suuntaan. Nopeasti hän vetäisi aseensa ja pamahduksen saattelemana luoti lensi Kaita kohden.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 15:17:41 GMT 2
Kai ei edes vilkaissutkaan Hyehen päin vaan jatkoi matkaansa hetken. Tömähdyksen ja äänekkään kiroulun kuuluessa hän pysähtyi, mutta ei vieläkään osoittanut huomiota Hyelle. Vaan kirosi mielessään, että joku vitun idiootti nyt rupesi valittamaan. Hän oli juonut äsken hyvän määrän verta ja oli lähes tulkoon täysissä voimissaan. Mies siirtyi aavistuksen sivulle ja nopeasti nappasi luodin etusormensa ja keskisormensa väliin. Katse oli yhä edessä päin eikä takana Hyessä. "Ei se minua liikuta, että olet niin kömpelö, että kompastut ihmisen ruumiiseen." Kai sanoi kylmästi.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 15:26:04 GMT 2
Hye äimistyi kun näki luodin pysähtyvän toisen sormien väliin. Kuitenkin suuttumus palasi takaisin varsin nopeasti, eri asiasta kuitenkin. "Kuka vittu sä oikee luulet olevas?" vampyyri kysyi toiselta ja astui muutaman askeleen lähemmäs Kaita. Hyetä todella raivostutti ja hän kaivoi tupakan housujensa takataskusta. Sytkärin avulla sytytto sen ja kirosi mielessään. Kuka tuo ruumiiden levittelijä oikein oli? Hitto, sai luodinkin pysähtymään. Kukaan sitä ei vielä ollut tehnyt.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 15:31:09 GMT 2
Kai naurahti hiljaa ja heitti luodin Hyen jalkojen viereen. Toinen joko ei vain tunnistanut häntä tai sitten oli uusi vampyyri täällä. Aika pahalta veikolta vaikutti, mutta tämä vampyyri oli ollut jo kauan täällä pahin. Pelkästään katsomalla suoraan silmiin hän onnistui luomaan ihmisissä pelkoa. Viimein hän kääntyi katsomaan Hyetä. Keltaiset silmät suoraan toisen mustissa silmisä. "Olen Kai. Vaikka mitä se nyt sulle kuuluukaan." vampyyri sanoi, mutta ei paljastanut yhtään enempää.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 15:37:39 GMT 2
Hyeltä melkein tippui tupakka suusta kun toinen kertoi nimensä. Oliko tuo...Kiyon isoveli? Pakko olla. Ei tässä tuppukylässä monta Kaita ollut. "Et satu tuntemaan sellaista pientä punahiuksista paskapäätä kun Kiyo Yoshida?" vampyyri kysyi ja kohotti kulmaansa. Jos se oli oikea Kai niin miten hän voisi olla tuntematta Kiyoa? Hye virnisti. Hitto hänellä oli säkää. Ensin sai ampua pikkuveljen ja sitten päästiinkin jo keskustelemaan isoveljen kanssa, joka nyt sattumoisin vihasi pikkuveljeä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 15:43:53 GMT 2
Kain ilme muuttui heti ärsyyntyneeksi, kun toinen mainitsi saastan nimen. Hän vihasi pikkuveljeään ja aikoikin vielä tappaa tämän. Kiyo tappoi heidän vanhempansa ja Kaille oli opetettu, että tälläisessä tilanteessa pitäisi tekijälle kostaa. Kiyo vielä häpäisi heidän perheensä. "Valitettavasti hän on veljeni." vampyyri myönsi. "Mutta kuka sä muka olet? Ja mitä haet?" hän kysyi. Kai ei jaksaisi kauaakaan tässä seisoskella tyhjän panttina.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 15:53:09 GMT 2
Hye naurahti pirullisesti. Nyt alettiin päästä asiaan. "Olen Hye." hän piti pienen tauon puheensa välissä "Kuulin, että vihaat sitä punapäätä. No ei kyllä ole ihme. Ainoa hyvä puoli on, että hän toimii hyvin maalitauluna." Hye ei maininnut vielä olevansa Kiyon ensimmäinen poikaystävä. Katsottaisiin nyt olisiko Kailla jonkin moista tietoa pikkuveljestään, jos olisi tietäisi varmasti kuka Hye oli. Vampyyri nautti kyllä asemastaan. Hän oli ollut ensimmäinen kuka oli saanut jättää Kiyon ja satuttaa. Hye puhalsi tupakan savua ilmaan, melkeimpä Kain naamatauluun.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 16:04:27 GMT 2
Kaita ärsytti, kun toinen ei kertonut miten liittyi Kiyoon. "Vihaat häntä varmaan itsekkin? Mutta, jos tapat hänet revin pääsi irti paljan käsin. Kiyon tappaminen kuuluu minulle!" hän korotti ääntään loppupuolella. Hän ei piitannut vaikka toinen puhaltelikin tupakan savua kasvoilleen. Polttihan Kai itsekkin aina välillä. "Kuules. Kerroppa minulle miten liityt punapäähän?" hän kysyi ja katsoi toista pistävästi.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 16:12:14 GMT 2
Hye repesi nauruun toisen ärsyyntyessä tuolla tavalla. "Oletko kuullut Kiyon ensimmäisestä poikaystävästä? Siitä tyypistä joka vain lähti ja jätti Kiyoon vuosien arvet?" Hye kysyi hieman arvuutellen. Kai näytti selvästi vihaavan Kiyoa. Hye nautti tästä tilanteesta, sillä omisti enemmän tietoa kun Kai. "Jep jep. Minä olen se tyyppi, muuten...eikai haittaa jos Kiyo näyttää nyt lähinnä reikä juustolta?" Hye selitti loppuun ja kysäisi vielä melkoisen typerän kysymyksen perään.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 16:16:15 GMT 2
Millä ihmeen oikeudella toinen hänelle nauroi? Ahaa... Muistot ja palaset rupesivat asettumaan kohdalleen hänen päässään ja alkoikin muistamaan kuka Hye oli. Kiyo oli kertonut tästä silloin joskus, että oli lähtenyt etsimään sisaruksiaan, mutta törmännyt Hyehen. "Kiyo taisi mainita sinut pariin otteeseen..." hän sanoi ohimennen. Vampyyri naurahti. "Minulle ei ole väliä miltä Kiyo näyttää. Näyttäkööt vaikka harakan perseeltä. Väliä on vain sillä, että minä tapan hänet." Kai sihahti.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 16:23:59 GMT 2
Hye virnuili. "Selvä selvä. Tapa rauhassa, mutta minä tahdon olla paikalla kun teet sen" vampyyri asetteli ehtoja. Samalla heitti tupakan maahan ja tumppasi sen kengän kärjellään. Hyen mustat silmät kiertelivät Kaissa. "Miksi et ole tappanut sitä punapäätä jo? Uskon, että sinulla on tilaisuuksia riittänyt. Haluatko ensin kostaa hänelle? Tappaminen on vain sivuseikka?" Hye uteli.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 14, 2009 16:27:33 GMT 2
"Jos olet silloin paikalla." Kai sanoi ja ei antanut myöntävää tai kielteistä vastausta. Siltä väliltä. Häntä ei haittaisi yhtään, jos toinen olisi paikalla. "On minulla ollut jo monia tilaisuuksia tappaa Kiyo, mutta eikö kituminen ole tappamista pahempaa? Tapan hänet kyllä vielä joskus... Kiduttaminen on osa kostoani." hän sanoi. Monia mahdollisuuksia on ollut ja jotkut ovat oikeasti epäonnistuneet.. Tai sitten voisi ihan ensimmäisenä tuhota Kiyon elämän niin, että tämä olisi jälleen yksin. Sekin on pahempi kuin kuolema.
|
|
|
Post by Piichi on Mar 14, 2009 16:34:43 GMT 2
Hyen pirullinen ilme muuttui entistäkin pirullisemmaksi. "Jos olet silloin paikalla on väärä vastaus." vampyyri sanoi. "Taidankin tästä heti lähteä tapaamaan Kiyoa, enkä tällä kertaa aijo jättää sitä pelkkään verenhukkaan ja haavoihin tällä kertaa. Saiyanora!" Hye sanoi ja asteli Kain ohitse suuntaan josta oli alunperin tullutkin. Hänen katseessaan oli jotain verenhimoista, ehkäpä jopa hullua.
|
|