|
Post by Twist on Jun 17, 2009 14:29:18 GMT 2
Älyttömän hauska idea eräältä henkilöltä. Ideana on kertoa tarinaa sen verran kun huolii ja toinen sitten jatkaa. Hahmot on tietysti SK:sta, mutta ylimääräisiä heppuja voi tulla kuten mario voi sännätä huoneen poikki. Pää asiassa kuitenkin SK hahmot ovat pää tyyppejä. Nämä jutut mitä tänne kirjotetaan ei liity välttämättä roolipeleihin. Jos kyseinen hahmo ei ole tavannut hahmo X niin hahmo y voi siltti puhua tämän kanssa. Täälä voi sitten olla joskus tulevaisuudessa olevia hahmoja ja sellaisia jotka on kuollut... (Tämä on kuin kulissien takana.) Vihamiehet voi olla vaikka bestiksiä täälä. HUOM:Odotetaan aina että pari on vastannut tänne ensin, ennenkuin itse laitetaan viesti. Ettei mene vain kahden kertomiseksi tai yksi koko ajan postaa Huom tullut vast ikään!Kiitos Koji
Kysykäää jos ei selvinnyt jotain. (Voi olla minä muodossa olevaa tekstiä... Ei silti kannatettavaa.) Sinä itse voit olla myös täälä! (Ei haittaa vaikka altterista ei ole kuvaa. Jos vain kerrot hiaman mitä hänessä on. Minulla ei ole esim kuvaa.)
Hahmot ovat suuressa kerho huoneessa jonne tallaa väkeä kaiken aikaa.
Päivä on alkanut normaalisti. Aurinko paistoi ja taivaalla oli muutama pilven hattara kun Twisted (minä >D) tallasi portaita ylös kerhotalolle. Kun tämä pörrö häntäinen tyyppi oli noussut viimeiselle portaalle kuului älytön rysäys sisältä. Pelästyneenä neiti epäröi, mutta rohkeana avasi oven ja sanoi "H-huomenta" Ovi aukosta ulos lensi karvainen möykky joka oli uhkaillut jo aikaisemmin (kysyhahmoilta osiosta) Sk:n hahmoja. Selvästikkin tuosta möykystä ei enään välitetty ja joku laittoi tuolle pisteen. Twisted laski reppunsa lattiale ja katsoi kaatunutta maljakkoa jonka oli napannut...............
Kuka siis oli napannut maljakon?
|
|
|
Post by MissBakura on Jun 17, 2009 20:43:19 GMT 2
Vähä siisti idea! ----------------------------------- Twisted laski reppunsa lattialle ja katsoi kaatunutta maljakkoa jonka oli napannut Tapion siinä lennossa ollessaan matkalla vessaan. Hän piteli maljakkoa molemmilla käsillää sentin päässä lattiasta kärsivä ilme kasvoillaan. "Ottaisiko joku ystävällisesti tämän maljakon? Minulla on kiire miestenhuoneeseen.." Ihmissusi sanoi silmät suljettuina ja nousi ylös Twistedin ottaessa maljakon häneltä. "Kiitos." Tapion hymyili taputtaen tytön päätä ja kiiruhti vessaan. Twisted tutki maljakkoa joka puolelta ja sitten vasta katsoi muualle kerhotilaan, jossa oli varmaankin tornado pyörittänyt tavaroita. "Mitä ihmettä täällä on riehuttu.." Tyttö jupisi itsekseen ja asetti maljakon lähimmälle pöydälle parannellen lasiensa asentoa, ennen kuin nosti reppunsa ja hipsi nurkassa olevan nojatuolin luokse. Se sentään oli vielä pystyssä. Kaatuneen sohvan takaa kuului kiroilua ja valittamista, että sattuu. Tämä henkilö oli helppo tunnistaa...
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 17, 2009 21:07:43 GMT 2
Tämä henkilö oli helppo tunnistaa... Henkilö nimittäin oli Koji, joka oli juuri kaatunut sohvan takana mahalleen. Hän nousi ylös ja katsoi rillipäähän. "Yo Twisted." tämä yksisiipinen tyttö tervehti ja kipusi sohvalle istumaan selkänojan kautta. "Koji tiiätkö miksi täällä on kauhea sotku?" Twisted ihmetteli ja sai vastaukseksi vain pään pudistuksen. Vähän ajan päästä ihmissusi tulikin pois miestenhuoneesta helpottunut ilme kasvoillaan. Hän katsoi tyttöihin päin ja muisti siitä erään asian. "Oletteko nähneet erästä punatukkaista ja silmälasipaista tyyppiä?" Tapion kyseli. Koji ja Twisted pudistivat päätään. "Mut mä voin auttaa etsimisessä." Koji ilmoitti ja nousi seisomaan. "Tuutko sä Twisted?" hän kysyi. "En. Tahdon saada selville sotkian." tämä vastasi. "No, mennää ettii sitä sun punapäätäs täält kerhikselt." Koji ehdotti ja lähti etsimään sitten Tapionin kanssa tätä punapäätä. Oliko tämä kenties täällä vai muualla? Ehkä samalla saadaan selville, kuka on oikein riehunut täällä. Twisted kuulusteli kaikkia, jotka näki, että tiesivätkö he asiasta jotakin. Yleensä sanottiin vain ettei tiedä. Mutta sitten eräs epäilyttävä henkilö tulikin sisälle...
|
|
|
Post by Twist on Jun 17, 2009 21:47:33 GMT 2
Heidi oli muuten tämä eräs ja mä sitten jatkoin ideaa... XD ____________________________________________________
Tuolla epäilyttävällä miehellä oli kädessä hieno lasi jossa oli vettä sakempaa.... Vertaaaa Kai perkele oli ilmaantunut paikalle omahyväinen katse kohdistuneena Twistediin. "No mitäs tyä täälä teette...." Ei Kai edes kerennyt loppuun sanoa kun oli jo tytön nyrkki hänen silmässä. Eihän tuo ihan osunut, koska Miss Bakura oli tähänkin väliin änkenyt. "Hei mitä sä teet mä...." Twisted oli juuri aloittamassa kun huomasi Kain kääntyneen jo pois hakemaan ilmeisesti kahvia....(kahvi tauko XP) "Eipäs tapella." Miss alias nappi naurahti ja iroitti Twistedin kädestä. "Haluisit sä auttaa mua etsimään rikollisen tähän sotkuun?" Twisted kysyi kimalle silmässä. "Joo toki ei tässä parempaa olisikaan." Nappi jatkoi lähes yhtenä lauluna Twistedin lauseen jälkee. "Mä tiädän kuka voi auttaa.... Varmasti joku joka haistaa hyvin..." Napin älyn väläys oli kerrassaa näköä häiritsevää. "ööööö jooo. eh? Ihmissusi... Voi wattu! Koji vei meidän ihmissuden!" Twisted kiljaisi niin, että koko kerhotalo kaikui. Kaikki otukset kääntyivät katsomaan kahta tyttöä joista toisen häntä oli aivan käkkärällä. Myös Miss napin antennit oli noussut pystyyn samoin kuin häntä.
______________________________________ Voih tarvitsemme nyt kipeästi apua jolla olisi tarkka hajuaisti... Kuka auttaa?
Ps: Missbakura voiks sä olla nappi tai Miss nappi.... :'D
|
|
|
Post by MissBakura on Jun 17, 2009 22:09:13 GMT 2
Jooh, sanokaa vaan miksi ikinä lustaatte. ------------------------------------- Myös Miss napin antennit oli noussut pystyyn samoin kuin häntä. Neiti nappi rauhoitteli antennejaan puhelemalla niille kiltisti ja syventyi sitten miettimään. "Kuules Twist. Kyl muutki haistaa ku ihmissudet, vaikka ne onki ihania." Tyttö lausahti syvällisen ajattelun jälkeen ja katseli arvioivasti ympärilleen. Ovesta astui sisään punahiuksinen kaunis ilmestys, jolla oli kivat rillit. "VAMPYYRI!" Nappi huudahti ja nappasi Twistedin kädestä kiinni syöksyen tuon tulijan luokse. "Moi, me tarvittais sun apua, Kiyo." Tyttö hymyili leveästi ja sai punapään säikähtämään. "Nii, me tarvitaa sellane, joka haistaa hyvin." Twisted jatkoi. Kiyo katsoi tyttöjä hetken. "Minun kyllä piti tavata Tapion... Mutta kai hän ymmärtää. Minä autan teitä. " Kiyo sanoi ystävällisesti hymyillen ja lyöttäytyi tyttöjen seuraan. Tytöt laittoivat Kiyon nenän töihin ja seuravasivat tarkasti, kun tämä tutki sotkua.
|
|
|
Post by Twist on Jun 17, 2009 22:38:29 GMT 2
seuravasivat tarkasti, kun tämä tutki sotkua. Twisted alkoi kyrsiintyä ympärillä oleviin hörhöihin. "Saatte kohta jokanen banaabi rauskusta ellette ala häipyä....#%&$¤§½!!!" Pörhö häntä huusi. Pian ympäriltä alkoi kin kaikota väkeä, mutta paikalle jäi kuitenkin eräs pinkki pää. Angelica kyykistyi Kiyon viereen ja kysyi "Hukkasitko jotain vai oletko heidän lemmikki lepakko?" Tämän jälkee susi räjähti nauruun, mutta sekin loppui siihen kun Reno tuli rauhoittelemaan neitiä. Twisted ja Neiti nappi toljottivat silmät pyöreinä äskeistä tapahtumaa ja Kiyokin näytti siltä, että olisi voinnut itkeä. tämän naurun oli kuullut myös Tapion ja oli tietysti laukannut katsomaan mitä oli tapahtunut pää huoneessa. Siellä oli nyt viälä enemmän ihmiset otukset sekaisin. Ange makasi lattialla nauramassa, Kiyo oli vajonnut sohvan taakse, älytön määrä populaa oli kertynyt katselemaan tätä tradegiaa. Myös muaan kissa furry joka on tullut jo tutuksi monille joko vihollisena tai ystävänä. Tämä kissa hipsi hissukseen nostamaan sohvaa ja riuhtaisi Kiyon sohvalle voimallaan. Tuon jälkeen hän mulkaisi Ryouta ja käpsötti tuon luo. Tapsa ei ollut viälä huomannut Kiyota kun piti toljottaa Kojin kanssa Twistedin ja Miss napin typeriä ilmeitä. Samaan aikaa Edna oli aloittanut keskustelun Ryoun. "olen kuullut, että olisit tätä nykyjään homppeli... Pitääkö paikkansa.. Huomasin myös, että suuntautumisesi muuttui heti sen jälkeen kun kohtauksemme oli ohi... johtuuko suuntautumisesi vaihdos siitä, etten antanut vai siitä, että olin vähällä tappaa siut?" Tuon sanottuaan kissa neiti räjähti nauruun ja oli hullun mylly kasvanut vain suuremmaksi. "Kuule Twist... Kiyosta ei ole enään apua." Miss Bakura sanoi ja osoitti sohvalla kyyhöttävää Kiyota. Tapsakin huomasi tuon ja meni poikaystävänsä luo lohduttamaan. "Hei Koji! Nyt tehtäväsi on ohi ja sä voit auttaa!!!" Twisted huudahti innokkaasti ja hyppäsi ainakin kahden metrin korkeuteen. _________________________________________________ Viälä ei tiedetä kuka on syypää sotkuun, mutta apu joukkoja on tulossa!
Voi §½#?! tuli pitkä
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 17, 2009 22:39:33 GMT 2
[ Tähän väliin sellainen sääntö, että odotetaan aina että pari on vastannut tänne ensin, ennenkuin itse laitetaan viesti. Ettei mene vain kahden kertomiseksi tai yksi koko ajan postaa. Jos tälläistä tapahtuu niin minä tai moderaattorimme poistavat tämän tuplapostaajan viestin]
|
|