|
Post by zeppelin on Jun 21, 2009 0:18:50 GMT 2
"Tuonne, jossa näkyy iso puutarha." Kaleika nyökkäsi ja lähti laskeutumaan ja laskeutuikin sulavasti laskien toisen kyydistään ja venytteli hieman "hieno puutarha" Kaleika virnisti ja naurahti perään katsellen pihaa lähtien taloa kohti kuitenkin. "Onko sulla mitään hyvänolon tunne kasvei?"
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 21, 2009 0:23:51 GMT 2
Reno laskeutui toisen selästä ja otti varovaisesti kasvit taskustaan ja ne menivät takaisin koriin. "Ai kiitos. Monta vuottahan olen sitä täällä asuessani hoitanut." demoni sanoi. Niin, ne monta sataa vuotta mitä täälläpäin maailmaa ollaan eletty. Demoniksi Reno oli vielä nuori... Alle tuhat vuotias vasta. Hän lähti kulkemaan talolleen ja mietti, että olisivatko Sussu ja Amber - adoptio lapsensa kotona. "Ei taida olla. Tyydyn näihin parantaviin ja niihin, jota voi käyttää ruokaan." pitkähiuksinen sanoi ja avasi talonsa oven. "Tahtoisitko jotain juotavaa vaikka?"
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 21, 2009 0:29:25 GMT 2
Ai kiitos. Monta vuottahan olen sitä täällä asuessani hoitanut." Kaleika nyökkäsi pienesti ja jatkoi ovelle. "Asuuko täällä joku muu?" Kaleika kysähti ohimenne. Ei taida olla. Tyydyn näihin parantaviin ja niihin, jota voi käyttää ruokaan." Kaleika jotenkin arvais sen, muttanou problem. "Tahtoisitko jotain juotavaa vaikka?" Kaleika hymyili tyynesti "tuplaviskin tai jos on hyvä laatusta konjakkia niin sitä" Kaleika totesi ja jäi ulkopuolelle "mä poltan ja tuun sit sisään?" Kaleika heitti ja kaivoi taskustaan jointin ja sytytti sen alkaen polttaa.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 21, 2009 13:39:51 GMT 2
Reno pysähtyi ja katsahti Kaleikaan. "Asuu. Adoptiolapseni." hän sanoi hymyillen. Demoni nyökkäsi sitten. Kyllä häneltä alkohlijuomiakin löytyi, vaikkei itse juonutkaan paljoa. "Okei." hän sanoi vielä ja meni sitten keittiöön. Kotona ei tainnut olla muita juuri, kun kukaan ei tullut iloisesti vastaan. Tai ehkä he nukkuivat... No antaa olla vain, kyllä he pärjäävät. Reno meni eräälle kaapille ja haki sieltä kaksi lasia, laskien ne pöydälle. Toiselta kaapilta haki taas konjakkia ja kaatoi sitä molempiin laseihin.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 21, 2009 13:52:07 GMT 2
"Asuu. Adoptiolapseni."vai että muksuja toisella voi juma mikä jätkä. "Okei." toinen meni sisälle, mutta Kaleika jatkoi poltteluaan ja saatuaan poltettua hörähti ja lähti sisälle sulkien oven ja lähti etsimään toista ja pienen etsinnän jälkeen löysi toisen ja nappasi konjakki lasin vetäisten konjakit alas ja katsoi viinakaappia ja nappasi sieltä vain jotain kirkasta ilman toisen lupaa ja kaatoi lasiin. "sori" tuo sanoi ja joi lasin tyhjäksi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 29, 2009 18:59:26 GMT 2
Reno hymyili itsekseen, kun ajatteli Amberia ja Sussua. Oli ihanaa olla isä. Sitä tunnetta ei voinut ymmärtää ellei ollut itse kokenut. Ehkä moni muu olisi sanonut Kaleikalle päin naamaa jotain, kun ihan ilman lupaa meni totamaan jotain omasta kaapista. Mutta Reno ei ollut sellainen. "Ei se mitään. Sano vain suoraan, jos tahdot jotain." demoni sanoi hieman hymyillen.
|
|