|
Post by Koji-Chan on Jun 17, 2009 18:48:44 GMT 2
Hyvin pitkähiuksinen demoni asteli rannalla. Hiukset olivat tyypillisesti ylhäällä ponnarilla kiinni ja ne liehuivat pienessä tuulessa. Kauniin ja lämpimän ilman takia Renolla oli päällään kesäisemmät vaatteet. Vaaleanharmaa hihaton ja jotkut kevyet housut. Ja joku kori oli mukana. Rannalla ei ollut nyt kamalasti porukkaa, vain pari perhettä ja luultavasti joku kaveriporukka. Jotkut katsahtivat tähän demoniin vähän epäluuloisesti. Kaikki eivät kylässä luottaneet häneen sitten ollenkaan, vaikka Renolta ne parhaimmat yrtit ja muut löytyivät haavoihin ja muihin. Demoni meni hieman syrjemmälle rannalla ja sinne mistä puitten kasvu alkoi. Hän kyykistyi ja rupesi pienellä puukolla katkomaan joitain kasveja laittaen niitä aina sitä mukaan koriin.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 17, 2009 22:14:34 GMT 2
Lyhyet hiuksinen Saiyan asteli rannalla yllään siniset keltakukkais kuvioiset shortsit ja mustat liivinsä. Eh mikä ihana tunnelma rannalla olikaan iloiset perheet viettivät yhdessä aikaa , jätkä porukat juhlivat, mutta herra Saiyan itse nautti siitä, että täällä oli lämmintä , hienonäköala ja tuuli juuri sopivasti. Saiyan päätti ensin mennä etsimään kukkasia mistä väkertäisi seppeleen ja hyppelehti rallattaen metsän reunaan päin, mutta sulkiessaan silmänsä tunsi pian törmäävänsä johonkin "oi anteeksi" tämä sanoi nopeasti ja auttoi toista keräämään varmaankiin kaatuneet jutut "eihän saatunut?" Nuori Saiyan kysäsi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 17, 2009 22:38:17 GMT 2
Reno keräili kasveja rauhassa, kunnes joku törmäsi häneen ja osa kasveista tippui korista. Hän kääntyi katsomaan toiseen. "Ei se mitään, vahinkoja sattuu. Ja ei sattunut" demoni sanoi ystävällisesti ja laittoi vielä pari kasvia takaisin koriin, ennenkuin nousi seisomaan. Hän ei tahtonut olla asiasta mitenkään vihainen tai mitään. "Kuka muuten olet?" demoni kysyi. "Itse olen Reno." hän esittäytyi ja ojensi vapaan kätensä.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 17, 2009 22:45:50 GMT 2
"Ei se mitään, vahinkoja sattuu. Ja ei sattunut" Kaleika nyökkäsi tyytyväisenä luoden iloisen hymyn toiselle. "Kuka muuten olet?" Ah totta hän unohtui esittelemästä itsensä törkeää Kaleikalta. "Itse olen Reno." Kaleika puristi rehdisti toisen kättä iloinen hymy kasvoillaan kerrankin joku ystävällinen kaveri "Kaleika olen , erittäin hauska tavata" Kaleika hymyili toiselle ja katsoi koriin "et taida ihan vaan kukkakimppua kasailla noilla?" Kaleika naurahti hyvän tuulisesti.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 18, 2009 12:56:56 GMT 2
"Samoin." Demoni sanoi. Mukavaa tutustua uusiin tyyppeihin. "En, tulin yrttejä hakemaan täältä, kun nämä ovat loppuneet." hän sanoi. Ehkä voitaisi kasvattaa näitä omalla pihallakin, kun kyllä siellä vielä muutamalle kasville tilaa riittää. Hänen talonsa piha on iso ja puutarha vie suurimman osan.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 18, 2009 13:47:54 GMT 2
"Samoin." Toinen taisi olla demoni, mutta mukava sellainen. En, tulin yrttejä hakemaan täältä, kun nämä ovat loppuneet." Kaleika katsoi toista "Olet joku parantaja? Itse etsin vasta töitä ja asuin paikkaa itselleni" Kaleika hymähti ja katsahti toista "oletko kuullut sellaisesta pavusta kuin Senzu?" Kaleika kysyi ja arveli toisen olevan tietämätön tästä hänen maailman upeasta aarteesta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 18, 2009 14:04:40 GMT 2
Reno naurahti pienesti. "Tavallaan." hän vastasi. Ei häntä niinkään parantajaksi tavallaan voi sanoa, mutta toisaalta kyllä. Hän tiesi mikä kasvi tepsi mihinkin vaivaan ja osasi valmistaa niistä kaikkea. "Täällä työn saaminen ei aina ole todellakaan helppoa." demoni kertoi. "Mutta jos tahdot, voit tulla vaikka auttamaan minua puutarhani hoidossa. Voin maksaa siitä." hän sanoi. Reno tahtoi auttaa toisia ja itse tarvitisi myös apua puutarhan hoidossa, kun olihan se nyt aikas iso. Vaikka mielellään yksin sitä hoitikin.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 19, 2009 10:20:16 GMT 2
"Tavallaan." Kaleika nyökkäsi tyytyväisenä "Täällä työn saaminen ei aina ole todellakaan helppoa." Sen Kaleika uskoi, mutta kyllä hän jotain keksisi. "Mutta jos tahdot, voit tulla vaikka auttamaan minua puutarhani hoidossa. Voin maksaa siitä." Kaleika katsoi toista kaatuen tikku suorana maahan ja nousi "en mä halua tungeksia töihin" Kaleika sanoi kohteliaasti ja hymyillen "Mutta jos olet tosisssani niin totta kai tulen ja minua ahkerampaa et tule löytämään" Kaleika naurahti hymyillen toiselle , kerrankin kiltti ihminen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 19, 2009 10:55:37 GMT 2
Reno katsoi hieman ihmeissään, kun toinen kaatusi. Mitäs nyt? "Et sinä tungeksisi." demoni sanoi. Hän itse asiaa ehdotti, joten ei se olisi mitään tungeksimista. Olisi mukavaa saada apuri ja myös pientä seuraa samalla, kun hoitaa kasveja. "Olen ihan tosissani." pitkähiuksinen hymyili. "Mennäänkö vai jäädäänkö vielä rantaan?" Reno kysyi.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 19, 2009 11:26:26 GMT 2
"Et sinä tungeksisi." Kaleika nyökkäsi pienesti ja hymyili. Olen ihan tosissani." Kaleika naurahti hyväntuulisesti ja tunsi tuulen osuvan tähän ja nautti siitä sillä tässä kuumudessa tuuli teki ihan hyvää. "Mennäänkö vai jäädäänkö vielä rantaan?" Kaleika hymyili "mennään vaan ota tiukasti kiinni niin lähdetään" Kaleika virnisti ja kyykistyi, että toinen pääsisi reppariin ja kun toinen olisi päässyt tämä lähtisi hujaan lentoon tuon ohjeilla toisen kotiin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 19, 2009 11:40:48 GMT 2
Tuuli leikitteli demonin pitkillä hiuksilla ja sai muutaman hiussuortuvan menevän silmille. Yksinkertaisesti kumminkin siirsi ne pois. 'Eh..?' Kyytiin? Demoni laittoi kasvit varovaisesti taskuunsa. Reno meni sitten toisen reppariin ja otti tiukasti kiinni. "Haluat sitten varmaan ohjeita?" hän hymähti.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 19, 2009 11:42:45 GMT 2
"Haluat sitten varmaan ohjeita?"Kaleika naurahti "se vois olla ihan kiva?" Kaleika katsoi eteensä ja nyt lähti nopeampaa kuin avarusu alus lentämään. Toinen varmasti ihmetteli tämän lento taitoa sillä tämä ei lennä millään tavallisilla siivillä, mutta eihän toinen tiennyt tosiaan paljoa muutakaan hänestä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 20, 2009 21:30:38 GMT 2
Reno hymähti ja piti koko ajan kunnolla kiinni, vaikkei kuolisikaan, jos tippuisi. "Tiedätkö missä kylä on?" hän kysyi. "Kumminkin... Asun kylän reunamilla lähellä metsää." demoni kertoi. Mitenhän ihmeessä toinen pystyi lentämään... Se ihmetytti kovasti, muttei hän vielä kysynyt mitenkään, että mistä taito tuli. Aikoi odottaa jonkin aikaa, jos vaikka joisi kahvit tai jotkut hänen luonaan.
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 20, 2009 22:45:58 GMT 2
"Tiedätkö missä kylä on?" Kaleika nyökkäsi ja lähti sinne päin. "Kumminkin... Asun kylän reunamilla lähellä metsää." Kaleika nyökkäsi ja lähti sinne päin ja lennettyään kylän ohi huomasi jonkun talon metsän rajamailla ja suunnisti sinne "tännekkös?" Kaleika viellä varmisteli ennen kuin aikoisi laskeutua.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jun 21, 2009 0:12:02 GMT 2
Reno katseli alaspäin ja ihaili kauniita maisemia. Olisi kyllä ihanaa, jos osaisi lentää näin, kun näkisi kaikki ylhäältä päin. Ja näin kaikki näytti eritavalla kauniilta, kuin alhaalta samalta tasolta. "Tuonne, jossa näkyy iso puutarha." demoni kertoi. Hänen talonsa pihallahan oli tosiaan iso puutarha. Kaikenmaailman yrttejä ja kasveja ja kukkia ja kaikkea mahdollista melkein. Muttei sen hoito ollut kovinkaan hankalaa.
|
|