|
Post by MissBakura on Aug 13, 2009 17:31:46 GMT 2
Yksinäisten sielujen kohtauspaikka. Elikkä vähän niinkuin lehden deittipalsta. Sopii tänne foorumiin paremmin kuin keskusteluun. Eli ajattelin, että tämä sitten voisi mahdollisesti toimia myös muiden deittipalstana. Eli toisetkin vaan ilmoitusta laittamaan! (: Jos Hahmolle löytyy sopiva deittiseura, niin laita tämän omistajalle yksäriä ja sopikaa sitten tarkemmin. ;D Ainiin ilmoituksen voi laittaa vaikkapa hahmon näkökulmasta. (: Minulla on nyt tässä yksi...
Poikaystävä haussa!
Nimi: Melussina Ikä: 18 vuotta Skp: Nainen Laji/Rotu: Vampyyri (vasta muutettu)
Olen nuori ja vielä aika kokematon vampyyri tyttö, joka haluaisi itselleen jonkinmoisen seuralaisen. Vaivaan tällä hetkellä todella paljon ystäviäni rakkaushuolillani ja tahtoisin lopettaa sen. Olen kateellinen ystävilleni, joilla on joku, jonka kanssa viettää aikaa ja olla lähekkäin. Minulla olisi kyllä kiikarissa yksi, mutta hän ei anna minulle mitään vastakaikua ja tunnen itseni muutenkin hyödyttömäksi. Onneksi minulla on ainakin yksi hyvä ystävä, joka pitää minulle seuraa, muuten olisin varmaan kuollut yksinäisyyteen ajat sitten.
|
|
|
Post by Twist on Sept 25, 2009 20:57:33 GMT 2
No nyt sit Jali odottelis neitiä treffaukseen XD Peliä vaan sitten jonnee et nää kaks löytä toisensa X3
|
|