|
Post by MissBakura on Sept 20, 2009 14:54:03 GMT 2
Hih, Monsterboardilta löysin tälläisen hauskan aiheen ja teenpä sen nyt sitten tännekin. (: Elikkä. Seuraava postaaja valitsee minulle SK:sta ukon/akan. Koska täällä on vielä hieman vähänlaisesti näitä käyttäjiä ja mitä ilmeisimmin kaikki naisia (korjatkaa jos olen väärässä), niin saapi laittaa ukoksi/akaksi myös hahmoja. ;D Jos tahdotte tietyn sukupuolen omaavan hahmon/ihmisen laittakaa se viestinne perään. Tämä on tarkoitus vetää huumorilla, että siitä ei pidä suuttua ja vetää vihnettä nenäänsä, jos saapi kumppanikseen oman sukupuolen edustajan. D: Ainiin, laittakaa perusteluja mukaan, että miksi juuri tämä tyyppi sopii juuri tälle tyypille. (:
Minulle sitten ukkoa/akkaa peliin. ;D Ei väliä kumpaa laitatte.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Sept 20, 2009 15:03:04 GMT 2
Hmmm... Täytyy sanoa, että Kai voisi olla se paras mahdollinen. Vaikka tulsi kilpailu semen roolista niin silti. Kaksi vittuiliaa kuuluu yhteen ja suhde kukoistaa, kun pääsette yhdessä vittuilemaan ohikulkijoille, haukkumaan ärsyttävät tyypit ja sabotoimaan poliisi-asemaa. Ja yhdessä voisitte myös pervoilla ja kilpailla siitä semen roolista aivan kunnolla, ettei liian helppoa tule.
Mika ja kuka vain käy, kunhan ei ole kokonaan eläin x)
|
|