|
Post by Koji-Chan on Nov 2, 2009 14:45:02 GMT 2
Joo tiedetään, että Halloween meni ja tuli jo. Mutta tässä sain siihen liittyvän yhteispeli idean.
Halloweenin aikaan, kaikki piemeyden olennot ovat Szenvtelinessä voimakkaampia. Vampyyrit ovat entistä nopeampia ja sulavampia liikkeissään. Ihmissudet ovat raivopäisempiä ja voimakkaampia. Demonit ovat voimakkaampia, mutta myös herkempiä pyhille esineille. Ja on siis aika vampyyrien hyökkäykselle kylään.
Eli hieman juonikin lähtee kulkeaam. Hahmoni Kain klaani hyökkää kylään ja toivoisin, että kaikki keillä on hahmo siellä ottaisi tämän peliin. Tottakai voi sen lisäksi ottaa jonkun muunkin mukaan. Kumminkaan ei mielellään 2 hahmoa enempää. Toivoisin myös tietenkin ns. siviilejä peliin mukaan. Ja keitä nyt sattuisikaan olla kylässä hyökkäyksen aikaan.
Eli, yhteispeliän se olisi - selvennykseksi tietämättömille että peli mihin moni osallistuu. Vuorot tulisi ilmottautumis järjestyksessä. Itse olen tietenkin ensimmäisenä, ja kerrothan myös minkä hahmon otat tähän mukaan? Ajankohta olisi sitten, kun on ainakin 3 ilottmottautujaa mukana.
Tulossa: Koji-Chan (Kai ja joku)
|
|
|
Post by Twist on Nov 3, 2009 19:14:23 GMT 2
Jou mäkin mukaan!! Mulla ois siviilejä sitten.
Osallistuu Twisted: Jali Ja ---- (en viälä tiädä)
|
|
|
Post by Piichi on Nov 4, 2009 17:03:13 GMT 2
Meiltä päin osallistuu Hye ja Ryou x)
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 8, 2009 0:11:51 GMT 2
Kaipa mäkin sitte.. Tapion (ja mahd. Melussina)
|
|
|
Post by Twist on Dec 31, 2009 22:32:17 GMT 2
Vedän hahmot pois.
|
|