|
Post by Koji-Chan on Oct 10, 2008 14:58:01 GMT 2
Miten hahmosi syntyi? Mistä keksit sen jne. Kerro meille :3
Kiyo: Oli kaunis päivä mökillä ja piirtelin Missin kanssa. Olin juuri lukenyt TB ykkösen, ja sain siitä idean tehdä vampyyrin verta juovan vampyyrin. Ja rupesin kuvaa tekemään ~ Sitten sain idean Abelin rilleistä, että häälleki tulee rillit ja on likinäköinen. Sitte Miss arpoi onko Kiyo homo vai hetero, ja kaikki tiedämme kummaksi hää päätyi. Kiyo on yli vuoden vanha hahmo, ja keksin tähän kaikkea lisää tänne laittaessa x)
|
|
|
Post by Twist on Nov 7, 2008 18:57:47 GMT 2
Ednan väsäsin alussa jonnekin sotkuselle paperille, jolloin oli Kojilla. Voi olla, että kyseinen paperi on jossain Kojilla, mutta missä.. hmmm. Ednasta on paljonkin luonnoksia ja sen siskosta Cariesta viälä enemmän. Ednan luonnekin oli alun perin aivan erillainen. Tyyli oli sellainen värikäs ja muutenkin sellainen sateenkaari lapsi. Tilanne muuttui kun pääsin kotiin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 7, 2008 22:30:28 GMT 2
Kai: Sieltä normaalista perseestä x) Halusin kerrankin tehdä ilkiän vampyyri hahmon, ja olen kauan halunnut tehdä tulta hallitsevan hahmon, joten toteutin molemmat samalla kertaa. Hiukset kössin L:ältä XD muokkasin niitä kyllä vähän. Siinä se.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 15, 2008 18:27:45 GMT 2
Armen: Armenin oli alunperin määrä mennä Piccolo No Takin tai This Suckin imroon, mutta tein toiseksi vaihtoehdoksi Higashin, jonka sitten valitsin. Armenilla oli esittely ja kuva valmiina, joten kun sain kutsun tänne, niin siitä sitten vaan. Tapion: Viestimääräni alkoi lähennellä 90 joten päätin tehdä uuden hahmon esittelyn ja kuvan valmiiksi. Halusin tehdä sellaisen hahmon, jonka rotuista täällä ei vielä olisi. Päädyin ihmissuteen. Ja halusin hänelle irokeesin, vaikutteita Dragonballista, kun omistin. Siitä sitten kehittelin Tapionin. Charlie: Piirsin historian kokeeseen kiharahiuksisen ja omahyväisen näköisen hahmon. Häntä sitten piirsin saman päivän aikana useampaakin paperiin. Siitä sitten kehittyi Charlie Von Scheuderhaft. Olin pitkään halunnut piirtää kiharahiuksisen hahmon ja täällä oli sattumoisin sen verran viestejä, että siitä sai hyvän hahmon, kun sain kuvan ja muun valmiiksi.
|
|
|
Post by Twist on Nov 20, 2008 18:26:02 GMT 2
X93P: Tämän hahmon ulko muoto muuttui ainakin 6 kertaa ja luonne usemmin kuin naisen käsilaukku. Lopulta hahmosta tuli aika IHQ!! Tarkoituksena oli, että olisin laittanut tänne ropeen Carien. Ednan pikku sisar. Sitten tuli katsottua terminaattori <---piilo mainontaa.---. Sitten päätinkin tehdä ropotin. Lukuisten epä onnistumisien jälkeen päätin, että sillä on teko turkki päällä. Ja eläimenä saisi edustaa lentävää koiraa. Okei ei se ees näytä koiralta tai ees lentävältä tai lepakolta.. (yhyy)
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 24, 2008 18:37:49 GMT 2
Aidara: Lainasin elokuvan Darkside Blues, ja katsoin sitä. Siinä Darkside vei tyyppejä välillä hotelliin ja ns. illuusioilla sai heidän salaisuutensa selville. Siitä sain Aidaran voimaan idean, ja ulkonäköön GodChildin Cainilta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 24, 2008 23:35:06 GMT 2
Reno: Olin halunnut tehdä demonin oikeastaan aika kauan, ja vihdoin inspasi kun luin "Devil's Bride ykkösen" siinä oli sellainen ystävällinen paholainen, joka halusi seuraa x) Ja siitä se sitten lähti. Halusin Renosta epädemonimaisen ja siimäpä hahmo tuli. Ja halusin tehdä myös hahmon, jolla on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkät hiukset. Ja Renolle tuli sitten.
Ara: Halusin tehdä tyttö hahmon... Alkuperäisesti Ara oli ninja-animaagi (mustapantteri), mutta siitä se sitten muuttui furryksi (oselotti), ja arvatkaa mitä? Hän muuttui taas, ajattelin Langennutta Enkeliä, mutta taas ajatus muuttui joten Arasta tuli lopulta taas animaagi (seinälukki), kun tahdoin käyttää seinillä kävelemisen kykyä johonkin (olin katellut huvikseen Naruto klippejä ja siinä ne seisoivat katossa) ja niin... Niin Ara syntyi.
puskuu taas...
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Dec 27, 2008 17:09:38 GMT 2
Hmmmm...
Amber: Halusin jotain pientä ja söpöä, koska itselläni oli pikkulapsi innostus juuri sinä hetkenä. Hahmottelin paperille sitten pikkutytön, mutta se näytti tylsälle. Lisäsin siivet ja korvahatun. Pidin kuvasta niin paljon, että päätin tytöstäni tulevan animaagi. Luonne tuli myöhemmin perässä.
|
|
|
Post by momo on Jan 3, 2009 17:38:21 GMT 2
Charlene Meaboundy: Olin pelannut Umineko no naku koro ni-peliä ja siinä on hienoja englantilaisia pelejä ja noitia. Tahdoin piirtää samanlaisia pukuja, joten katsoin kuvistunnilla kirjoista 1983 luvun pukuja. Piirsin Charlenen ja mietin hänelle nimeä kaksi viikkoa. Koska minulla on jo härski nainen nimeltään Miriam, joka elää nykyaikana, tahdoin myös menneisyyteen jonkun inhottavan ja raivostuttavan tyypin. Faktahan on, että vaikka Miriam ja Charlene ovat täysiä paskiaisia, rakastan silmittömästi heitä, Miriamia ehkä vähän enemmän.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Jan 3, 2009 18:03:07 GMT 2
Suzu: Varasin Kojilta Suzun joskus kauan aikaa sitten, koska hahmo vaikutti mielenkiintoiselta. Koji sanoi (tai ehdotti) kriteereiksi, että hahmon pitäisi vihata Kiyota. Siitä sitten inspis lähti. Halusin hahmon, joka muistuttaa ulkonäöltään Kiyota, mutta olisi luonteeltaan kylmä ja rauhallinen. Oikeastaan luonteen alkukohdan otin Gakuen Alicen Hotarulta ja muutin sen sitten ilkeämmäksi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 8, 2009 18:44:29 GMT 2
Nathan: Nathanin keksin kahden hahmon takia... Kuroshitsujin Grellistä sain idean murhaaja hahmoon. Ja sellaisen olen halunnut kauan. Ja suuri vaikuttaja hahmoon on myös Oopperan kummituksen Phantom .D Niitä vähän yhdistelin ja Nath syntyi.
|
|
|
Post by Twist on Oct 22, 2009 18:01:08 GMT 2
Jali: Huomasin eräs päivä, että mul ois tarpeeks viestei uuteen hahmoon. Aloin sit miettii et mul ei oo yhtää ihmis hahmoo joten Jalista tulee ihminen, mutta ei ihan tavallinen. (ihmiset on tylsiä niitä näkee liikaa päivisin) En keksinyt mitään joten menin kylpyyn ja lutrasin todella paljon vaahtoa. Vesi oli lämmintä ja se oli suorastan lamauttavaa josta keksinkin taikuri/velho pojan. Eli kun mietitte sitä saippua kupla juttua niin syy kyllä löytyi.
|
|