Post by evy on Oct 16, 2008 18:13:19 GMT 2
der Name netissä Evy, E.
der Wohnsitz Turku
der Alter 14, 14.3. kasilla oon siis
Hobbys ratsastus, kirjoittaminen, piirtäminen, Wow, lukeminen, fantasia yleensäkin, roolipelaaminen
das Horoskop kalat, nouseva tais olla leijona ja kiinalainen koira.
die Familie vanhemmat, kolme koiraa ja kaks gerbua. Ei oo sisaruksia, mut isoveli ois kiva...
das Lieblingstier koira, koiraeläimet yleensä, fantasiassa lohikäärmeet.
das Lieblinglied Billy Talent - Fallen Leaves, Red Flag kanssa
der Computer oder der Laptop kannettava ^^
die Natur tälleen lyhyesti oon kofeliiniriippuvainen (itsekin), puhelias, puheen nopeus on kuulemma yleensä liian nopea, väsyneenä valitan kaikesta kaikkialla. Rakastan kieliä, varsinkin saksaa joka tuli valittua valinnaiseks aineeks. Oon aika ujo jos en oo tuntenu ko. henkilöä tarpeeksi kauan. Olen enemmän oma itseni poikien kanssa mutta ei niiden kanssa voi koulussa ainakaan olla, paitsi ehkä välkillä ja pysäkillä muutaman ääliön kanssa. En luovuta helpolla ja annan itelleni tavotteita. Oon kans aika jääräpää ja yritän aina pitää oman pääni. Oon vähän määräileväkin. Puhun ja kirjotan tosi paljon turun murteella, ko kyl määki Turust. Et valitusta kehiin jos siit ei saa selkoo. Ja si piirtäminen, fantasiaproosan lukeminen ja -kirjottaminen on kans kivaa.
Kerron nää ny siks vaa ettette sitten valita mulle, oonhan mä varottanu...
Joskus lisää sitten, ko kerkee. Ny on ruoka ->
Edit/ Lisää tietoa.
der Wohnsitz Turku
der Alter 14, 14.3. kasilla oon siis
Hobbys ratsastus, kirjoittaminen, piirtäminen, Wow, lukeminen, fantasia yleensäkin, roolipelaaminen
das Horoskop kalat, nouseva tais olla leijona ja kiinalainen koira.
die Familie vanhemmat, kolme koiraa ja kaks gerbua. Ei oo sisaruksia, mut isoveli ois kiva...
das Lieblingstier koira, koiraeläimet yleensä, fantasiassa lohikäärmeet.
das Lieblinglied Billy Talent - Fallen Leaves, Red Flag kanssa
der Computer oder der Laptop kannettava ^^
die Natur tälleen lyhyesti oon kofeliiniriippuvainen (itsekin), puhelias, puheen nopeus on kuulemma yleensä liian nopea, väsyneenä valitan kaikesta kaikkialla. Rakastan kieliä, varsinkin saksaa joka tuli valittua valinnaiseks aineeks. Oon aika ujo jos en oo tuntenu ko. henkilöä tarpeeksi kauan. Olen enemmän oma itseni poikien kanssa mutta ei niiden kanssa voi koulussa ainakaan olla, paitsi ehkä välkillä ja pysäkillä muutaman ääliön kanssa. En luovuta helpolla ja annan itelleni tavotteita. Oon kans aika jääräpää ja yritän aina pitää oman pääni. Oon vähän määräileväkin. Puhun ja kirjotan tosi paljon turun murteella, ko kyl määki Turust. Et valitusta kehiin jos siit ei saa selkoo. Ja si piirtäminen, fantasiaproosan lukeminen ja -kirjottaminen on kans kivaa.
Kerron nää ny siks vaa ettette sitten valita mulle, oonhan mä varottanu...
Joskus lisää sitten, ko kerkee. Ny on ruoka ->
Edit/ Lisää tietoa.