|
Post by Twist on Nov 2, 2008 19:30:25 GMT 2
Edna hyppäsi laukulle ja nappais suuhunsa puukon jonka hän vei armenille. "Iske tuolla mjau minua." Edna selitti ja jatkoi. "Sen jälkeen etsit laukustani minun näköisen nuken ja pyyhit vereni siihen. kun olet valmis tökkää sitä piikillä selkään suunnilleen ristiselän kohdalle. Edna valmistautui laittaen silmänsä kiinni.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 4, 2008 17:54:02 GMT 2
Armen kuunteli ohjeet ja piteli hölmistyneenä Ednan tuomaa puukkoa. Pitäisikö ruveta muka puukottamaan? Joo ei varmasti! "Eikö sitten ole mitään muuta keinoa..? Minä en pysty käyttämään tätä." Hän sanoi ja iski puukon terän maan sisään. "En suostu. Sitäpaitsi, eihän tässä hetki sitten.. Tarvinnut puukottaa ketään?"
|
|
|
Post by Twist on Nov 4, 2008 18:00:31 GMT 2
Edna kurkkasi Armenia silmiin ja hyppäsi tämän viereen. "olisi yksi keino, mutta se edellyttäisi sitä, että sinä sumiuau" Edna yritti puhua, mutta lopussa tuli se mau ja Edna oli varma ,että toista kertaa hän ei sanoisi mitään. Tilanne oli aika kiusallinen. "En voi itse miu tehdä sitä, koskaajnau se olisi itsensä kiduttamista. Se ein ole sallitnua." Edna yritti selittää, mutta kissa olomuodossa oli vaikea puhua ja se muuttui vain vaikeammaksi. Että osaa kismittä ärsyttää tämä maukuminen. Edna ajatteli ja päätti ollaa hiljaa.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 4, 2008 18:19:06 GMT 2
"Että minä mitä?" Armen ihmetteli, mutta ei saanut selvää Ednan puheesta, vaikka sitkeästi yrittikin. "Ymmärrän kyllä, mutta en rupea tökkimään tai pistelemään sinua millään puukolla.. En pystyisi tekemään niin millekkään kissalle." Hän sanoi katsahtaen hiljentynyttä tyttöä vieressään. "Yritä vielä kertoa se toinen keino... Ihan rauhassa."
|
|
|
Post by Twist on Nov 4, 2008 18:22:49 GMT 2
Edna pudisti päätään. Hän ei pystynyt sanomaan mitään rauhallisesti. Edna hyppäsi Armnei syliin ja pisti tassut tätä vasten hän heilutteli häntäänsä ja hymyili, mutta siihen se sitten jäikin. Edna seisoi Armenin sylissä heiluttaen häntää ja samalla tuijotti Armenin valkoisia silmiä. (Sympatiaa!!)
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 4, 2008 19:00:27 GMT 2
Armen tuijotti kissaa, joka tuijotti häntä. Poskipäät olivat väriltään vihreän ja vaaleanpunaisen sekaiset. "Mitä.. Katsot?" Namek kysyi epävarmasti katsellen suloista kissaa, joka heilutteli iloisesti häntäänsä. Ednan tassut tuntuivat todelle pieniltä Armenin rintaa vasten, mutta se sopi tuollaiselle pikkuiselle ja sai sen tuntumaan vieläkin suloisemmalta.
|
|
|
Post by Twist on Nov 4, 2008 19:09:08 GMT 2
Edna paino kissamaisen pehmeän nenänsä Armenin huulille. Samassa Edna muuttui takaisin fyrryksi ja hänen huulensa oli Armenin huulilla. Melko nopeasti Edna irrottautui Armenista, mutta jäi edelleen tämän syliin. "tämä oli toinen vaihto ehto" Edna sanoi ja hymyili.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 27, 2008 19:05:48 GMT 2
Pikkuruinen puna pysytteli väkisin Armenin vihreillä poskilla ja puna tummui, kun Edna teki temppunsa. Namekilainen oli hetken ihmeissään, mutta hymyili sitten vienosti. "Sanoisinpa, että paljon miellyttävämpi tapa kuin puukottaminen." Armen sanoi silittäen kevyesti tytön pehmeän karvan peitossa olevaa poskea.
|
|
|
Post by Twist on Nov 27, 2008 19:44:57 GMT 2
"Niin on han tämä, mutta pelko on usein kaverina." Edna sanoi ja hymyili. Edna painoi päänsä Armenin kaulaa vasten ja pieni kehräys kuului. Ääni tällä kertaa ei ollut niin kova, mutta se oli lämmin. Nyt aika voisi vaikka pysähtyä. Edna ajatteli. "Hurh täälä alkaa olla kylmä." Edna totesi kun tuuli puhalsi tämän selkään.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 27, 2008 20:08:42 GMT 2
Armenia hymyilytti Ednan pikkuine kehrääminen, koska se kuulosti niin suloiselta ja söpöltä. "Alkaa tosiaan ilma viiletä, kun iltaa kohden tullaan." Hän sanoi ja katsahti taivalle. "Voit tulla vaikka minun luokseni yöksi. En tietenkään pakota, mutta se olisi minusta mukavaa." Namek hymyili lempeästi ja nosti Ednan käsivarsilleen, että pääsi nousemaan ylös. Hän laski tytön alas, kun taas jaloillaan. Ilma oli tosiaan viilentynyt roimasti. Se varmaan tiesi lumen tuloa. Armen asteli muutaman askeleen ja kääntyi sitten katsomaan Ednaa viittoen tätä tulemaan mukaansa. Sitten kaksikko kiemurteli polkua pitkin pois ruusutarhasta ja menivät menojansa. ------------------------- Thö end. <'33
|
|