|
Post by Koji-Chan on Oct 25, 2008 19:27:34 GMT 2
Tässä on ideana vertailla piirtotyylin muuttumista, eli laittaa esille vanhan(oikeasti vanhan) piirtämänsä kuvan ja sitten myös uuden. Niin näemme kehityksen.
|
|
|
Post by MissBakura on Oct 26, 2008 18:26:12 GMT 2
Ennen:DravenHyii! Pakko piilottaa linkin taakse, kun on niin vanha ja erittäin karmaiseva, etten uskalla itse edes katsoa!! Jälkeen:SethOtetaan nyt vaikka tämä, koska tämä on onnistunut jotenkin ja tykkään tästä hahmosta muutenkin ihan älyttömästi! <'33
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Nov 1, 2008 12:32:22 GMT 2
Kehitys on ihan mieletön mut silti tykkään molemmista <3
|
|
|
Post by Twist on Nov 15, 2008 23:47:17 GMT 2
Mä sorruin!! Taas... Eli mäkiin oon kehittynyt ainakin koirien. Tässä on koko piirrutus kaari. Yksi kohta puuttuu viäl. Joo tää on ihan ensimmäisiä hurttia jota piirsin. Eikös ole kaunis? Joo nyt se näytää jo koiralta ja ihan kauniilta. En tajua mitä tapahtui, koirani vain alkoi näyttää tältä...Nämä tosin ovat kettuja suurin osa. Okei tämä tässä on itseasiassa aika vanha vaikka aika siisti. Jotkut tarkat saattavat tunnistaa kyseiset hahmot. Ainakin Sean Tämä taitaa olla uusimpia koiriani. Se nyt bäyttää koiralta." Uudempiakin olis ollu mut en jaksanu ettii.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 16, 2008 0:29:12 GMT 2
Äää XD TwT muistan viel ku piirsit noit koirii minkälainen Sea o ekas kuvas. Hyvin kauniita ja suloisia, kehityksesi näkee hyvin.
|
|
|
Post by Twist on Nov 16, 2008 11:06:34 GMT 2
Tost puuttuu kyl yks vaihe. Ton Sean jälkee pitäis tulla niitä epä onnekkaita tassujan mut sen jälkee tykkään siit tyylist vaikken enää piirrän niitä. Esim se juokseva pesukoira... Se on yks vaihe ja se puuttuu. siit kun huomaa ton läskin kehon. Siitä oli vaikea päässä....
|
|