|
Post by MissBakura on Nov 24, 2008 20:35:28 GMT 2
"Enpähän minä sitä ole ennen kuullut." Charlie seisahtui ja katsahti taivallee pohtien hetkisen. "Niin sen täytyy olla. Onkos se joku muoti juttu, koska silloin, kun olin vielä elossa, ei vampyyreilla pahemmin ollut siipiä?" Hän sanoi ja siirtyi seisomaan Kiyon eteen. Kreivi katseli ilme värähtämättä toisen kasvoja, vain silmät liikkuivat. Vampyyri saattoi nähdä edessään seisovan Von Schauderhaftin lävitse helposti, koska kuunvalo sattui juuri tässä kohtaa luomaan valoaan sillä tavoin, että se halpotti läpi näkemistä. Myos Axtonin vankan ruumiin lävitse näkyi. "Mutta siitähän on jo vierähtänyt aika tovi, kun olin elossa." Charlie naurahti kuivasti itsekseen ja koahutti olkiaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 24, 2008 20:43:52 GMT 2
"Anteeksi, mutta olen jo varattu..." vampyyri mutisi, kun hänestä tosiaan tuntui että toinen katseli sillä silmällä. "No, ei kaikki voi kasvattaa siipiä. En tiedä milloin tämä on alkanut yleistyä, vaikka olen aika kauan ollut elossa." Kiyo vastasi. Tuo kreivi oli siis kuollut, Kiyo tiesi sen. Sen huomasi kyllä jo kauas...
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 24, 2008 20:51:53 GMT 2
"Mitä..?" Charlie katsahti kummaksuen Kiyoon. Hän räpytti ihmeissään silmiään ja rykäisi sitten. "Minä olen leski, enkä ole ajatellut hankkia uutta rakastajatarta vielä näillä näkymin. Enkä sen puoleen rakastajaakaan." Kreivi sanoi pöyhien hiukan hiuksiaan. "Vaikka tietenkin saisin helposti uuden näillä kasvoilla." Hän lausahti itsevarmasti ja virnisi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 24, 2008 21:03:49 GMT 2
Kiyo punertui poskista hieman, ja näytti muutenkin hieman nolostuneelta. "Ymmärrän." hän sanoi. Kiyoa pelottikin välillä uuden suhteen aloittaminen, hän pelkäsi tulevansa petetyksi. Huonoja kokemuksia niistä on ollut, mutta vampyyri uskoi, ettei nykyinen suhde loppuisi vielä piiiiitkään aikaan. Tosi rakkautta se oli. Kiyo katsahti Charlien kasvoja, ei hän nyt tiennyt. Saisiko tuo kenet vain, ei tuolla luonteella ainakaan ketään.
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 25, 2008 20:25:17 GMT 2
Charlie katsahti Kiyoon. "Hmh.. Olen tällä hetkellä aika varma, että et ole se, jota etsin." Hän sanoi hetken tuijoteltuaan (<-- se oli sitä haggaraisen tuijottelua XD) ja nousi ketterästi Axtonin selkään. Kreivi istui hevosensa selässä ryhdissä ja painoi oikein jalkansa kevyesti hevosen kylkeä vasten saaden sen liikkeelle. "Jatkan etsintääni. Jäähyvästi." Charlie sanoi virnistäen vielä jotenkin häiritsevästi ja käänsi Axtonin ympäri vetäen suitsista lujasti, jolloin hevonen nousi takajaloilleen ja kääntyi samalla ympäri. Axton hirnui kovaäänisesti ja lähti sitten laukkaamaan metsän siimekseen Charlie tukevasti selässään. Pian kaksikosta ei näkynyt enää kuin pikkuisen Kreivin vaaleat hiukset ja nekin huonosti. Lopulta aaveet katosivat yön pimeyteen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 25, 2008 20:47:10 GMT 2
Etsii..? Ketähän, Kiyo mietti mutta huomasi ettei saisi vastausta. Charlie olikin jo lähdössä. Harmi, toisaalta. Vaikkei mihinkään lämpimiin väleihin päästy... Silti. Kiyo olisi kyllä voinut etsinnässäkin auttaa, muttei enään sillekkään voinut mitään... Vampyyri kohautti olkiaan ja lähti itsekkin pois jyrkänteeltä, alkoi nimittäin tulla kylmä. ---------------------- End ~
|
|