|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 16:09:19 GMT 2
"Aika ilkeä tyyppi." Kai totesi. "Minä en ainakaan mistään eläimestä, tai ees furrystä tai sellaisesta haluaisi tehdä mitään hattua." hän sanoi ja hörppäsi lasistaan. Toivottavasti saadaan epäilykset pois itsestään, hän lopettaisi sitten kun kyllästyisi tähän. "Ei se mitään, ethän voi sille mitään."
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 16:16:31 GMT 2
Jokin on nyt vinossa hän tiätää jotenkin hyvin näitä asioita ja on muutenkin aivan päinvastainen kuin se eräs... Voisiko han olla? Edna käätyi ympäri ja laski paikalla olevat jos heitä ei olisi paljonkaan hän voisi kysyä, mutta tietenkin tyyppejä oli liikaa eikä hän voinnut vaarantaa heitä. Silti pakkomielteisenän kysyi. "voi sitko näyttää edes kasvosi?" Edna tiesi, että ikävä yllätys saattaisi olla odotettavissa, mutta ei voinnut sille mitään. Edna jäi odottamaan ja laittoi kätensä huomaamattomasti laukkuunsa jos vieras vaikka hyökkäisi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 16:19:23 GMT 2
Kai hörppäsi juomaansa, njäh. Taas toinen ruinasi kasvojen näyttöä. "En näyttäisi mielelläni, mutta kyllä voin jos niin välttämättä tahdot." hän sanoi, vampyyrilla oli suunnitelma. Harmi vain, että leikki loppui jo nyt. Olisi voinut kestää vielä. Kai nousi seisomaan ja meni Ednan viereen, ja laittoi kasvons lähelletätä. Varovasti ja hitaasti hän otti hupun pois, ja kasvot paljastuivat. "Hei vain Edna."
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 16:24:23 GMT 2
Edna katsoi kun tyyppi tuli tämän luo jo oli hiaman ihmeissään kun se tuli niin lähelle. "Khä?!" Edna huudahti ja putosi lattialle. "Mitä? Nojaa jotenkin arvattavaa tulitko tekemään minusta lakkia?" Edna kysyi hiaman närkästyneenä. "En halua taistella, koska täälä on muitakin. En halua, että he kärsivät." Edna sanoi ja istui viälä lattialla, vaikka olisi ehkä jo pitänyt nousta ja paeta, mutta istui viälä maassa. Edna yritti nousta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 16:29:58 GMT 2
"Ihme ettet arvannut." Kai sanoi. "En tullut tekemään hattua sinusta, ainakaan jos vastaat yhteen kysymykseen." Vampyyri ei päästäisi toista pakoon, jos yrittäisi. No tuskin tuonne sateeseenkaan menee, normaalit kissat eivät vedestä pitäneet. Miksi tuokaan. "Suostutko yhteistyöhön?"
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 16:39:58 GMT 2
"Ihan riippuu siitä mitä herra tahtoo." Edna luimisteli ja nousi pystyyn. "Jos et pane pahaksesi.." Edna kääntyi ja otti takkinsa. Katsoi ulos ja ajatteli mennä ulos, vaikka ulkona sataisi. Tämä alkaa mennä oudoksi parempi lähteä pois. Hän ajatteli. Samalla muu väki kahvilassa oli hyvin pelästynytä ja osa oli niin peloissaan, että oli mennyt pöydän alle piiloon. Selvästikin ne tiesivät mikä Kai oli. Joku vanha mies huuteli apua ja joku toinen käski Ednan vielä paeta kun voisi. Toiset olivat vain vain peloissaan. Kahvilassa oli pieniä lapsia ja nekin olivat menneet piilon. Edna katsoi kun ihmiset menivät piiloon. Hän laittoi kätensä oven kahvaan ja oli menossa ulos.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 16:47:06 GMT 2
"Ei se sinua kauheasti koske, ei paljoa oikeastaan." Kai sanoi vilkuillen pelokkaita ihmisiä. Hyvä, taisivat tietää Lord of Firen. Tuo ei tiennyt vissiinkään hänen maineestaan, joka oli suuri. Olihan ikääkin vampyyreissä paljon, tuhoa kerkesi tulla. Toinen yritti karata, heh... Vampyyri kääntyi Ednaan päin. "Jos astut tuosta ovesta ulos, poltan tämän kahvilan ja jokaisen täällä olevan hengiltä." Kai sanoi, hän oli tosissaan. Ei häntä haitannut jos pari tyyppiä kuoli, ja kyllä tämä palaisi vaikka ulkona sataisikin.
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 16:56:38 GMT 2
Edna pysähtyi, koska ei tahtonut kenenkään kuolevan. Hän lyyhistyi lattialle ja oli hiaman tolaltaan. Vaikka ihmiset huusivat ja pelkäsivät niin hän ei päässyt enää pois. "Hyvä on. Mitä haluat?" Edna sanoi, mutta ei kääntynyt vaan piti korviaan alhaalla ja istui maassa. "Sano sitten mitä haluat oikein. Sano!!" Edna huudahti ja piti kättään nyrkissä. hän löi kätensä lattiaan ja oli muutenkin vihainen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 17:05:48 GMT 2
Kai hymyili omaa pirullista hymyään, itse paholainenkin olisi pelännyt. Viimein saatiin mitä tahdottiin. Vampyyri meni Ednan eteen ja kyykistyi. Ihmiset tutisivat peloissaan, Kaihan voisi tehdä mitä vaan nyt. Vampyyreihin ei voinut luottaa... "Hyvä on, rauhoitu ja kuuntele. Etsi Kiyo, sinähän tunnet hänet varmaan, eikö niin? Ainakin järvellä hengäsit hänen ja sen vihreän tyypin kanssa. Mutta, kuitenkin. Etsi hänen ja käske tulemaan seuraavan uudenkuun aikaan vampyyrien kartanolle. Ymmärrätkö?" hän sanoi ja nousi seisomaan. Uuteen kuuhun olisi vielä aikaa, melkein kuukaisi. Joten ajasta ei ole pulaa.
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 17:14:09 GMT 2
Edna nosti vihaisen katseensa ylös ja nousi ylös. "Mistä sinä luulet minun sen muka löytävän tai, että minua kiinnostaisi löytää hänet. Sitä paitsi eikös se ole sinun veljesi. Sehän on sinun tehtävä. Eikä minun." Edna sanoi vihaisen ja iski ikkunan rikki paine voimalla. "Noniin menkääs kaikki ulos..." Edna katsoi kun ihmiset menivät pois, mutta oletti, että kukaan ei enään jäisi tänne. Samalla hän myös varmisti, että Kai ei tekisi mitään typerää. "Miksi sinä muka haluat hänet sinne kartanolle? Et hän edes pidä hänestä ja jos hänellä olisi vaikka joku kaveri joka suojelee häntä...Kuten minulla." Edna sanoi ja hiljensi ääntään viimeiselle lauseelle.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 17:19:56 GMT 2
"Se onkin oma huolesi." Kai ärähti. Miksi naiset olivat niin hankalia? Vampyyri kirosi vielä lisää, kun nuo ihmiset lähtivät. No, voihan tämän polttaa silti. Omistaja kärsii ainakin. "Se ei kuulu sinulle kirppukasa. Ja niin, en pidä hänestä ja se on minun asiani miksi tahdon hänet sinne. Ja olkoot hänellä vaikka helvetin Jumala puolellaan ei haittaa. Etsit vain hänet, käsket hänen tulla sinne yksin. Helppo homma." Kai sanoi, pitikö vielä kiristää lisää. Vampyyri teki tulisen pallon käteensä ja heitti sen yhteen puuseinään. Ja se alkoi heti palamaan. "Entäs, jos sille kyseiselle henkilölle tapahtuisi jotakin ikävää? Tai... Tai vaikkapa kyläläisille? Se on nopea homma, jos hyökkään tänne klaanilaisteni kanssa. Sanon sen, se on suuri verilöyly monet kärsisi, jos et auta minua siinä pienessä hommassa." hän sanoi, ja ei välittänyt siitä, että oli palavassa rakennuksessa, ei ollenkaan.
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 17:39:59 GMT 2
Edna katsoi kuin transissa tulta joka leimusi. "Mitä minä enään voin tehdä? Sinä hän jo poltat tätä taloa onneksi kaikki pääsi pois, mutta ei kai kaikki voi olla minusta kiinni?" Edna sanoi ja kuuli viälä lapsen kiljuntaa. Edna höristi korviaan ja juoksi jonnekin baari tiskin luo. Hän katseli hetken ympärilleen ja näki pienen lapsen olevan piilossa tiskin takana. Edna nosti lapsen pois tiskin takaa ja katseli ulos käyntiä ja mulkaisi vihaisesti Kaita. "tältä kin olisi säästytty jollet olisi noin typerä. Te vampyyrit, ette voi tehdä mitään hyödyllistä ellette ime ihmistä tyhjiin ja ala itse heiluttelemaan." Edna sähähti ja pelästyi kun joku osa katosta putosi maahan. Edna itsekkin hyppäsi tiskin taakse ettei hänen turkkinsa palaisi. Edna yritti pitää lasta sylissä ja samalla etsiä turvallista ulos käyntiä. Mitään tiätä ei meinannut löytyä ja tuli levisi nopeasti. Edna huomasi laukkunsa joka oli lähellä. Hän yritti kurottua sille, mutta ei ylettynyt kun tuli tuli väliin. "Jos kuolen tänne en voi viedä viestiä eteen päin ja olen lähes varma, että olen ainoa joka hänet löytäisi. Tai edes veisi viestiä etee päin!" Edna huusi liekkien takaa ja toivoi, että Kai tajuaisi sen mitä hän juuri huusi. Se olisi Ednan ja lapsen ainoa yoivo tällä hetkellä. "Etsin sen Kiyon vaikka jo tänään jos.." Jäi Ednan lause uupumaan kun taas joku puun pala putosi maaha. Hän hyppäsi sivuun ja oli nyt jossain nurkassa eikä päässyt liikkeelle, koska hänen jalka oli jäännyt jumiin oren alle.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 18:51:49 GMT 2
"Olen kärsimätön, tahdon vastauksia nopeammin." Kai sanoi tyynesti, vaikka ympäristö paljoi. Se ei heitannut yhtään, tuli oli hänen elementtinsä. Se ei tehonnut häneen, ei ollenkaan. Kuumuuskaan ei pahalta tuntunut. Kai näytti oikeastaan ehkä aika pelottavalta, kun liekit söivät puuta hänen ympärillään ja varjot näkyivät kalpealla iholla paremmin. "Tämä on vain kurja kuppila, ei tällä ole mitään väliä." hän sanoi katsoen Ednaa keltaisilla silmillään. Tyhmä, oli jäänyt loukkuun. "Tuon halusinkin kuulla." Kai sanoi hymyillen ja liekit rupesivat pienenemään hiljakseen, Ednan ympäriltä nyt ensin. "Jos olisit antanut vastauksen nopeammin, tätä ei olisi tapahtunut." Kai sanoi.
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 19:03:00 GMT 2
"Typerys!"Edna huudahti ja yritti nousta vaikka jalka oli jumissa. "Luuletko, että alistun tälläiselle?" Edna kysyi vihaisen ja väsyneenä. Pian hän huomasi, että lapsi jota hän yritti pelastaa oli saannut vakavia palovammoja ja oli lähes varmaaa, että hän ei selviäisi. "Etsin kyllä sen käsiini, mutta voit olla varma, että se jää sinun kohtaloksesi." Edna sanoi hiljaa ja piteli lähes kuollutta lasta. Edna siirsi puun jalaltaan ja käveli ikkunalle. hän hyppäsi ulos ja laski lapsen maahan. Ednalla viärähti kyynel poskelle, mutta nousi viälä ja haki laukkunsa. Kaivoi siältä nuken ja otti puukkonsa. Samalla hän mulkaisi Kaita ja jatkoi matkaa lapsen luo. Edna otti hiaman verta lapsesta ja pyyhki veren nukkee, Saman tien Edna yritti viälä auttaa lasta piikittämällä valkoista puolta, mutta ei hän se mitään auttanut kun lapsi oli jo kuollut. "Hyvä on... Etsin sen typerän tyyppisi ja lähetän sen luoksesi... ja viälä... Autatko minua jos pystyt..?"Edna antoi viälä varman vastauksen ja yllättäen hän myös kysyi jotain mitä ei olisi luullut hänen kysyväm. "Autatko lasta?" Ednalla laski kyyneleitä kun hän katsoi sateessa Kaita.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 12, 2008 19:26:41 GMT 2
Pian liekit olivat melkein kokonaan sammuneet, osaksi siitä että katto oli jo aika paskana ja vesipisarat pääsivät sammuttelemaan niitä. Ja osaksi Kai oli voimillaan ne sammuttanut. Hän lähti kävelemään Ednan luokse, joka suri näköjään sen minkälie vauvan kohtaloa. Ihminen se vain oli, säälittävä sellainen. Vahvat selviäisivät vain. Kai katsahti lapseen, miksi hän tahtoisi muka auttaa? Ihmislasta? Ja pah. "Mitä muka voisin tehdä? Kuollut mikä kuollut." vampyyri sanoi. Hyvä ainakin toinen vie sanan Kiyolle...
|
|