|
Post by Twist on Nov 12, 2008 19:34:24 GMT 2
Edna huomasi Kain tulevan lähemmäs häntä. Hän oli vihainen syystäkin. Edna nousi pystyyn ja iski puukolla Kaita kohti. Oletettavaa oli se, että nyt ei Kaikaan voisi väistää kovin hyvin, mutta Ei Edna pystynyt iskemään kovaan vaan lyhityi maahan pillittämään. "Eihän tämä näin voi mennä. Teen sinulle pian palveluksen ja millä sinä korvaat tämän? Voi olla varma, että.." Edna hiljentyi kun muisti mitä Kai oli uhkaillut. hänellä ei ollut nyt mitään mahdollisuuksia. Hän vain nyt oli viestin viejä..
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 18, 2008 17:51:05 GMT 2
Kai katseli Ednaa, aika ilmeettömällä ilmeella, ripaus julmuutta siinä saattoi näkyä. Ja tyytyväisyyttä, ihanaa kun asiat meni niinkuin haluttiin. Se sai vampyyrin tyytyväiseksi, varsinkin tälläisen vallan haluisen vampyyrin. Toinen yrittikin iskeä puukolla, ei se auttaisi jo kuollutta. "Sanoinko muka, että korvaisin sen sinulle jotenkin? - En. Et edes voi tehdä minulle mitään." Kai tuhahti, hän ei välittänyt yhtään siitä, että sade kasteli.
|
|
|
Post by Twist on Nov 19, 2008 15:39:34 GMT 2
Edna ärsyyntyi kun Kai sanoi, että hän ei pystyisi tekemään mitään hänelle. Se vaan ärsytti kun toinen piti häntä pilkkanaan ja kauhun kohteena. Edna hiaman rauhoitteli itseään ja nousi ylös pyhkien kyyneleensä, joka tosin ei auttanut kun satoi. Edna käveli takaisin kahvilan sisään ja etsi laukkunsa sieltä. Edna löysi laukkunsa. Laittoi takin päälle ja sanoi Kaille. "Mitä kaikkea sinä nyt halusit? Ja mitä kaikkea tapahtuisi jos en tekisi niin kuin sanot?" Tämän sanottuaan Edna tuli pois raunioista ja hyppäsi Kain luo hiaman alentunut ilme kasvoillaan. SAmalla kun Edna odotti vastausta hän laittoi puukkonsa takaisin laukkuun ja otti sateenvarjon jonka sitten avasi jottei kastuisi kokonaan. Eikä takki jonka hän oli juuri laittanut. Typerä Kai... Uskomatonta, että hän uskoo minun tanssivan pillinsä mukaan.. Idiootti! Edna ajatteli samalla kun avasi sateenvarjon.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 19, 2008 18:19:20 GMT 2
Kai katseli hetken Ednaa. "Jos et vie sitä hiton viestiä, minä ja klaanini hyökkää tähän kylään, sanon, ettei se ole kaunis päivä." vampyyri sanoi. Hän ei tahtonut toisten idioottejen tulevan sotkemaan. Hän tahtoi selvittää itse välit veljeensä, itse ja yksin. Ednan alentuvainen ilme sai vampyyrin tyytyväiseksi, tätä hän tahtoi... "Siitä vastapalveluksesta..." "Miten minä voisin muka auttaa sinua? En mitenkään." Kai tuhahti.
|
|
|
Post by Twist on Nov 20, 2008 18:15:17 GMT 2
"Se vastapalvelus... Saat luvan jättää muut rauhaa ja klaanisi myös... Jos tuon veljesi." Edna tuhahti kun Kai katsoi tyytyväisenä tätä kohti. Ja jos tuo viälä edes elää silloin. >D Edna ajatteli ja pieni hymy levisi tämän katseille, mutta kuin tuulen viämää hän peitti sen. "Ja mitä hittoa minun pitäisi välittää jos tämä kylä tuohoutuu -niin saakelin vaikea nimikin- Siis pitäisikö sen haitata muka mua. Onha mailmassa paljon muitakin paikkoja ja jos alatte levittäytyä olen lähes varma, että joku vampyyrin tappaja viimenään tappaa sinut." Edna sanoi kun oli ajatellut asiaa viälä toiselta puolelta. Olen kusessa jos tämä ei toimi.... Edna hiaman kalpeni ajatellessaan sitä miltä kylä tulisi näyttämään, mutta ei antanut Kain nähdä tämän tunnetta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 21, 2008 14:44:01 GMT 2
"Voin jättää kyllä sinut rauhaan, vitut minua asiasi kiinnostavat." Kai katsahti Ednaan päin, ärtynyt ilme kasvoillaan. Mitä se yrittää? Kiyon on tultava kartanolle silloin, tai paha tuon perikööt perkele. Vampyyri virnistikin pian, hänellä oli aina ässiä hihassa "Sinua siis ei haittaisi se, että sinun takiasi moni tulisi kuolemaan, kivuliaasti. Palaen vaikka - " hän teki liekin käteensä, joka sammui kuitenkin sateessa heti." - tai muuten vaan. Ei varmaan häiritsisi yöuntasikaan. Ja ei kukaan ole saanut hengiltä minua vielä, tuli on aina apunani. Joten, ei minua saada hengiltä. Ei kukaan uskalla uhmata minua. Ja onko niin helvetin vaikeaa, viedä yksi pieni viesti Kiyolle? Sanot vain sen, ja ei muuta." vampyyri sanoi.
|
|
|
Post by Twist on Nov 25, 2008 17:28:39 GMT 2
Edna nialaisi ja oli hiaman peloissaan, mutta ei antanut sen näkyä. "No sovitaan sitten niin. Minä tuon sen tyypin ja sinä et tapa ketään." Edna sanoi ja katsoi tuimasti Kaita kohti. nopeasti vastausta kuulematta hän lähti kävelemään kohti majataloa. "Entä jos Kiyo kuolee ennen kuin löydän hänet. Tiädän henkilön joka voisi hyvinkin tehdä niin. " Edna sanoi viälä kun kääntyi ja lähti juoksemaan sateesta pois sinne minne oli jo matkalla.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 25, 2008 17:32:14 GMT 2
"En en, en tapa ketään[/í]." Kai sanoi, ainakaan vähään aikaan... hän lisäsi mielessään naurahtaen. "Ei hän kuole, tuskin. Tunnen Kiyon nyt sen verran hyvin, ettät tiedän, mistä hän selviää." Kai tuhahti ja lähti kävelemään pois, tyytyväinen hymy naamallaan. ------------------ Tha end
|
|