|
Post by Koji-Chan on Nov 15, 2008 23:14:19 GMT 2
O.T.C. eli, Out of the character, muuten aivan normaalia roolipelausta, mutta siinä pelataan VASTOIN hahmon luonnetta. Esimerkiksi jos hahmosi on kiltti ja muutenkin ihana, hän olisi hyvin vittumainen tyyppi. Tai toisin päin, eli hahmo on mielellään lähes täysin päinvastainen luonteeltaan. Se on tarkoitus. O.T.C. korvaisi yhden offlinen/onlinen, eli hahmosi voisi olla kahdessa ns. normaalissa pelissä ja yhdessä O.T.C. pelissä. Kyseiselle peliaiheelle tulisi oma kohta foorumissa, ettei mennä sekaisin siitä. Ajattelin tätä ideaa, koska tämä on muutamassa muussakin ropessa. Mitä mieltä olette, ja äänestäkää. Miettikää enenkuin äänestätte, älkää kaikki laittako "ihan sama" muuten tätä ei koskaan saada ratkaistua. Ja kertokaa mielipiteenne tai kysykää, jos on kysyttävää.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 26, 2008 15:01:15 GMT 2
Kulkaas, tämä ei tule tänne ennen kuin kuulen teidän mielipiteenne!
|
|
|
Post by momo on Dec 30, 2008 17:41:03 GMT 2
Mulla on kokemusta noista, ja pidän sitä oikein hyvänä ajatuksena. Poikii se hyviä tilanteita, ja jos kukaan muu ei sano mitään, en ole sitä vastaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 30, 2008 17:47:22 GMT 2
Noniin, vihdoin joku kommentoi *taputtaa*
Itsellänikin on kokemuksia, ja on mukavaa päästä pelaamaan hahmolla, kun tämä on ihan eri luonteinen XD.
JA MUUTKIN SAAKELI VIE KOMMENTOI!
|
|
|
Post by Twist on Dec 30, 2008 19:13:39 GMT 2
Mulle se on ihan sama. ihan hyvin pärjätää mut miks se ei kiva kin vois olla... Mut njaa. Minua ei sinänsä kiinnosta... kai sitä vois kokeilla ja jos ei toimi niin ottaa pois.... Yksin kertaista.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 31, 2008 15:39:13 GMT 2
Mulla ei asiaan ole minkäänlaista kommenttia. :/ tanssin vaan jonkun muun pillin mukaan.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Dec 31, 2008 18:03:34 GMT 2
Hmmm... voisi olla mielenkiintoinen ja hauskakin, mutta vähän epäilyttää olisi meinaan outoa pelata esim. Amberilla jos hän yhtäkkiä olisikin hiljainen ja kylmä tyyppi no olisi kyllä kiva testata jos ei toimi, otetaan pois. Yrittänyttä ei lasketa.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jan 1, 2009 2:40:22 GMT 2
Se on päätetty, tämä pelitys tulee tänne. Kiitos äänestäjille ja kommaajille.
|
|