|
Post by Twist on Dec 15, 2008 17:50:45 GMT 2
"Veljesi tarvitsee verta lisää, mutta en voi enään itse auttaa. Menetän tajuntani muuten. Katsos juotin Ryoulle jos vertani. Se sai hänet nousemaan pystyyn ja sain talutettua hänet tänne." Edna selitti Kiyolle ja näytti sormeean jossa oli laastari. "Miten sulla on muuten menny? Viimeksi kun tavattii se oli aika nopea." Edna jatkoi. Edna kyykistyi Ryoun viereen auttaakseen tätä. Maassa makaaminen ei olisi kivaa... Kokemusta on valitettavasti kertynyt.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 15, 2008 17:57:08 GMT 2
Ryou pudisti päätään vastaukseksi Kiyolle ja nousi jälleen kerran Ednan avustuksella ylös maasta. "Kestää hetken ennen kuin tuon elukan veri vaikuttaa. Sen jälkeen pärjään kyllä" vampyyri selitti ja osoitti ehkä hieman inhoten pöllön ruhoa joka oli lentänyt lattialle. Ryou vetäisi verisen kauluspaitansa pois päältään eihän kukaan sellaisessa halunnut kuljeksia. Olihan toppikin hieman veren tahrima muttei niin likainen kuin kauluspaita. Jätti paidan roikkumaan olalleen ja katsoi veljeään hymyillen. Oli todella mukava nähdä toista taas.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 15, 2008 18:02:51 GMT 2
Kiyo meni Ryoun ja Ednan luokse. Mukava yllätys tämä oli. "Miten te siis muuten tänne eksyitte?" vampyyri kysyi, hänen teki melkein mieli halata veljeään. Ja Ednaa myös kaikkia ystäviään hän, kun ei kauhean usein nähnyt. Mutta nyt kummatkin samalla kertaa, kaiken kruunaisi se, että Tapionkin tulisi tänne. "Ryou sinun kannattaa levätä joten käy nyt vain istumaan. Sinusta huomaa, että olet verta menettänyt paljon." punatukkainen sanoi.
|
|
|
Post by Twist on Dec 15, 2008 18:13:39 GMT 2
"Olin tullut tänne etsimään rauhaa. Jos olisin saannut luettua rulevaisuutta. Huonosti meni. Sitten Ryou tuli ja siinä hän ilmeiseti yritti syödä minut. Ennen sitä hänellä tasi olla jotain likaista mielessä..." Edna kertoi ja mulkaisi ryouta. "Mulla oli semmoinen hoepa risti joka tuli paidan alta näkyviin. Silloin Ryou alkoi oksennella verta ja alkoi voida pahoin. Laitoin ristin piiloon ja olisin voinnut jättää hänet oman onnensa nojaan, mutta niin kuin yleensä autoin viholliseni nousemaan. Niin kuin silloin kun autoin Armenia. Eli voodoolla ja pienellä määrällä verta." Edna hölisi jonkun aikaa kertoen siitä mitä oli tapahtunut ja minkä takia Ryou oli tuossa kunnossa.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 15, 2008 18:24:06 GMT 2
Ryou punastui pienesti. "Oli nälkä!" mies puolustatui, mutta unohti itsepuolustuksen siihen kun risti tuli mieleen. Tunsi kuinka pöllönveret nousivat ylös ja peitti käden suullaan koittaen pitää kaman sisällä. Pelkkä ristin muistelukin teki pahaa eikä erikoisesta verestä sekaisin mennyt vatsa auttanut yhtään. Ei enää pystynyt pitämään tavaraa sisällä vaan puklasi jalkoihinsa. Suutaan käsivarteensa pyyhkien vampyyri mulkaisi Ednaa. "Pakko muistuttaa?" kysyi ja viskasi kauluspaitansa verilammikon päälle ja polvistui pyyhkimään moskaa paitaansa. "Anteeksi Kiyo" Ryou katsahti pikkuveljeensä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 15, 2008 18:39:16 GMT 2
"Kiitos Edna, kun et jättänyt veljeäni sinne." Kiyo sanoi ja halasi nopeasti Ednaa. Vampyyri oli kiitollinen Ednalle, jos toinen olisi jättänyt Ryoun sinne. Tämä olisi saattanut menehtyä ja hän ei olisi kestänyt sitä. "Ethän oikein edes voinut sille mitään, me emme pysty elämään ilman verta. Vaikka en edes tiedä paljon ihmisenverta yleensä nyt normaalit vampyyrit tarvitsevat. Itse ainakin yleensä tarvitsen aika paljon vampyyrin verta..." hän sanoi. "Ei tuo haittaa mitään." vampyyri sanoi veljelleen, kyykistyi ja jatkoi "Ei sinun tarvitse siivota tuota, anna minun siivota. Olethan vieraanani."
|
|
|
Post by Twist on Dec 18, 2008 17:39:26 GMT 2
"Juu tosiaan nälkä..." Edna sanoi äänellä joka ei kuulostanut uskottavalta. Edna vastasi haliin ja pian hän huomasi taas Ryoun oksentavan verta ja mutisevan jotain. Edna pelästyi ja oli vähällä itsekin oksentaa. "Anteeksi. Ei kai pelkä ajattelu tee tuollaista." Edna kysyi huolestuneena. Risti on ainoa turvani ihmissusia ja vampyyreja vastaan. Ne olivat usein niin voimakkaita, että voodoota oli vaikea käyttää. "Minä autan Kiyo." Edna sanoi.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 18, 2008 17:47:32 GMT 2
Ryou hinkkasi lattiaa paidallaan. Kiyon tarjotessa apuaan laski vampyyri kätensä tuon päälaelle ja pörrötti pikkuveljensä hiuksia. "Siivoan itse omat sotkuni ja ei vain ristin ajattelu saanut minua oksentamaan vaan tuon pirskatin pöllönveri" selitti ja nosti katseensa punahiuksiseen pienesti hymyillen. "Ihana nähdä sinua" Ryou totesi ja siirsi kätensä Kiyon poskelle tarkastellen tuota hymysuin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 18, 2008 18:10:34 GMT 2
Kiyo katsahti Ednaan, pian katse siirtyi kumminkin takaisin isoveljeen. Taas tuo pörrötti hänen hiuksiaan, silloin torillakin teki niin. Se tuntui jotenkin hyvältä, sitä ei voinut sanoin selittää. "Ei sinun tarvitse oikeasti niitä siivota, vaikka ovatkin omat sotkusi." vampyyri sanoi. Kiyo tunsikin toisen käden poskellaan. "Mukava sinuakin nähdä veli."
|
|
|
Post by Twist on Dec 18, 2008 18:20:22 GMT 2
Edna naurahti ja ajatteli. Eikös tuo ole jo toinen kerta kun he tervehtivät toisian. Kultakalan muisti. On tuo kyllä suloista omaa siskoani olen tuskin nähnyt onnettomuuden jälkeen. Jos olisi edes ollut silmä jolla katsia, mutta molemmat oli peítetty. Ednan ilme muutui kauniiksi hymyksi. Hymy olisi sopinut minne tilaisuuteen hyvänsä. Ovatpa vampyyrit läheisiä toisilleen tai sitten ovat toistensa kurkuissa kiinni. Suloista. Edna ajatteli ja puristi tiukemmin ristiään joka roikkui paidan alla piilossa.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 18, 2008 18:28:39 GMT 2
Ryou virnisti ja nosti paitansa maasta. "Turha sinun enää on apua tarjota" vampyyri sanoi. Oli ohimennen siivonnut veren pois lattialta tosin paita oli nyt kammottavassa kunnossa. Mies horjahti ja vetäisi molemmat kätensä tuekseen juuri ennen kuin kaatui päin Kiyoa. Ryou huokaisi, oli todella rasittavaa olla näin heikossa kunnossa. Hän kipusi istumaan lattialle ja hieraisi käsivarrellaan otsaansa pyyhkien kylmän hien pois.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 18, 2008 18:51:01 GMT 2
Kiyo katsahti lattialle, missä oli ollut veriläiskä. Katse siirtyi takaisin veljeen. "Senkin ovela." hän naurahti ja nousi seisomaan myös. "Mutta nyt Ryou hyvä, käy ihmeessä istumaan tuolille. Siinä on varmasti mukavempaa istua." hän sanoi ja ojensi käden veljelleen, että voisi auttaa tämän pystyyn. Kiyo katsahti Ednaan päin. "Edna mikä nyt?"
|
|
|
Post by Twist on Dec 18, 2008 19:03:15 GMT 2
Edna puristi ristiä kovempaa, mutta Kiyon kysyttyä hän päästi siitä irti."Ei mitään. Kaikki on hyvin." Edna hymyili. "Minun ehkä pitäisi lähteä. Läheden katsomaan jos löytäisin vaikka Armenin." Edna punastui ja kääni päänsä pois tovereistaan. Ednalla oli lämmin olo Kiyon luona kun sai vihdoin olla henkilöiden kanssa jotka tuntee.
|
|
|
Post by Piichi on Dec 18, 2008 19:11:20 GMT 2
Ryou naurahti ja nousi veljensä avustaman ylös. Samantien lössähti tuolille ja katsoi virnuillen Ednaan. Kissatytöllä oli siis ihastus. Vampyyri meinasi jo ruveta nälvimään, mutta hillitsi itsensä. "No onnea sitten vain etsinnälle" mies sanoi. Vampyyri katasahti Kiyoon. Kun jäisivät kahden voisi jutella pikkuveljelleen Kaistaja tuon aikeista. Ehkä jossain välissä ehtisi Ryou nokosetkin ottamaan. Se varmasti auttaisi pahoin vointiin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 18, 2008 19:15:40 GMT 2
Kiyo jäi seisomaan, hän ei jaksanut käydä istumaan. Kun toinen otti puheen Armenista, vampyyrille nousi pienet kylmät väreet selkään. Se tyyppihän oli pari kertaa koittanut tappaa, mutta taisi Ednan ja Armenin välillä olla jotain säpinää. "Toivottavasti löydät sitten hänet. Harmi, kun tämäkin tapaaminen jäi aika lyhkäseksi. Joskus sitten taas nähdään." vampyyri sanoi. Sitten jäätäisi Ryoun kanssa tänne kahden, ihan mukavaa. Kai ei tänne osaisi tulla.
|
|