|
Post by Twist on Dec 10, 2008 18:59:43 GMT 2
Carrie olisi myynnissä. Mulla on kuvakin sille jos ei jaksa ite keksii laitan sen myöhemmin.
Carrie on Ednaa 3 vuotta nuorempi ja he ovat kuin yö ja päivä. Eivät tosin viihaa toisiaan. Carrie on kuin pieni enkeli ja pitääkin kaikesta suloisesta ja pehmeästä.Carrien voimat ovat jokseenkin huomat kuin Ednalla, mutta hän on parempi tekemään loitsuja ja on parempi ennustaja. Carrie rakastaa yli kaiken vesimelooneja ja niiden vuoksi häntä voi kiristää. Carrie on nuori, mutta hyvinkin viisas joskus jopa siskoaan fiksumpi. Ikää on kertynyt sellaiset 14 vuotta. henkisesti on jo 16 ja täyttää kin pian 15. Carrie näyttää paljonkin Ednalta, mutta häntä on erillainen ja vaatetus on sinivalkoinen. Hiukset ovat lyhyet ja kellertävät silmät ovat vaaleansiniset. Onkohan tässä tarpeeksi...? No täs on jollee laiskalle hahmo... Voit toki itsekin muuttaa ulkonäköä ja luonnetta, mutta tälläiseksi olen sen ajatellut. ;D
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Jan 23, 2009 17:44:53 GMT 2
mmmm, voisin varata tämän laitan sitten kun saan tarpeeksi viestejä uuteen hahmoon ;D
|
|
|
Post by Twist on Jan 24, 2009 18:12:10 GMT 2
Juu. Tietenkin voit itse muuttaa sitä viälä, mut toivoisin ton vesimelooni jutun jäävän =3
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Jan 24, 2009 21:02:08 GMT 2
ääh, itse ajattelin melkein kaiken muun säilyvän paitsi vesimelonit ;D en kun oikeen pidä kiristyksestä<3 ;D
|
|
|
Post by Twist on Feb 9, 2009 18:05:40 GMT 2
Eihän sen tarvii kertoo sitä kelee. Enkä usko et kukaa pitää taskus vesimelooneja XD Tai mistäs sitä tiätää...
|
|