|
Post by Koji-Chan on Dec 12, 2008 22:26:58 GMT 2
Hyvin pitkäkutrinen mies asteli kirjastoon, demoni hän oli. Mutta monet eivät epäilleet pahaa hänestä, Reno tunsi kasvit ja muut parhaiten tästä kylästä. Ei kenenkään muun luokse oikein kukaan voinut tulla neuvoja kyselemään. Hän tiesi vastaukset yleensä ja auttoi aina kaikkia. Demonin piirteitä ei paljoa löytynyt ei. Mies asteli hyllyjen välissä ja koitti etsiä yhtä kirjaa, joka kertoisi joistain harvinaisimmista yrteistä. Pian hän olikin oikeilla kohdilla ja yritti metsästää sitä tiettyä kirjaa. 'Haa tässä...' Reno otti hyllystä paksun kirjan, mutta sitten pari muuta tippuikin alas. Hieman noloa, rikkoa hiljaisuus nyt näin. Hän kuitenkin nosti kiltisti kirjat ja laittoi paikoilleen.
|
|
|
Post by Twist on Dec 12, 2008 22:31:22 GMT 2
Lattialle putosi pieni kuula, joka oli tunnistettavissa jonkimmoiseksi tiukuksi. Hetken pyörittyään sen pyörintä hidastui, mutta se alkoi yht'äkkiä pyörimään kovemmin ja siitä alkoi kuulua yhäkovempaa ja kovempaa kilinää. Kilinä kuulosti joltain joulu laululta ja se oli hyvin kaunista. _____________________________________ Miten tämän voisi pidemmin ilmaista
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 12, 2008 22:35:47 GMT 2
Reno selaili tuota kirjaa hetkisen kunnes kuulikin tuota kilinaa. Ja ihmettelikin mistä ihmeestä se tuli. Katse kääntyi lattiaan ja hän huomasi tiukun. Mies kumartui hieman nostaakseen sen. Pitkät hiukset valahtivat silmille, pitkät ne olivat. Reno siirsi ne selkänsä taakse ja katseli tuota ihme tiukua.
|
|
|
Post by Twist on Dec 12, 2008 22:41:54 GMT 2
Tiuku avautui ja esiin hyppäsi nuori poika jolla oli taikasauva kädessä. Poika katsoi Renoa suoraan silmiin. Olsi voinnut luulla, että reno saa nyt turpaa kun Henki nosti kättään. Yllätykseksi se kumartui heilauttaen kätensä eteensä. "Kiitos, että autoit minut ulos olen sinulle velkaa 5 toivetta. Nimeni on Nicolass Christmasspirit. Olen joulunhenki. Hyvää joulua!" Tälläisen nopean esittelyn Nicolass antoi itsestään. Nicolass nosti päätään, mutta laskeutui maahan kumarruksiin uudelleen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 12, 2008 22:49:03 GMT 2
Reno säpsähti hieman taaksepäin. Hetken hän sulatteli asiaa, jaahas joulunhenki... Jouluunhan on vielä jonkin verran aikaa. Mutta entäs ne viisi toivetta? Ei hän kaikkia niitä voi käyttää siihen, että itse saisi paremman elämän ja hyödyn. "Hyvää joulua sinullekkin Nicolass. Itse olen Reno." demoni sanoi, jotenkin tuo nimi oli tutun kuuloinen. Ihan varmana se oli sillä jollakin pojalla, jonka isä ... "Toimiiko toiveet siten, että toivon jollekkin muulle?" hän kysyi.
|
|
|
Post by Twist on Dec 12, 2008 22:56:57 GMT 2
"Kyllä herra Reno. Ne toimivat niin miten itse haluat." Nicolass nousi ylös ja heilautti sauvaa. "Sano mitä haluat ja toteutan sen, mutta herra Reno toivon, että ette tapa minua toivomuksillanne. Seuraan teitä minne ikä menet, mutta jos kädessä oleva tiuku joutuu toiselle on tuleveni hänen käsissään ja hän saa uudet toiveet.... Anteeksi herra Reno." Nicolass heilutteli sauvaa ja lausuoi sanoja jotka kuulosti latinan ja siansaksan sekoitukselta. Nicolass oli vaihtanut vaatteen vihreän, mutta muuten oli saman näköinen. Hetken aikaa Nicolass räpsytteli silmiään ja rapsutti hiuksiaan. Pian hän taas kumarsi Renolle ja sanoi "Anteeksi muodon muutokseni...." Nicolass nosti päätään ja räpytteli tyttömäisiä silmiään.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 12, 2008 23:04:06 GMT 2
Reno kuunteli toisen selityksiä. Katse käväisi tuossa tiukussakin. "Nicolass, ei sinun tarvitse herroitella minua. " demoni sanoi, herrottelu ei kuulostanut mukavalta hänestä. Se tuntui siltä, kuin itse olisi joku hyvin vaikutusvaltainen henkilö. "No, voisin vaikka ensimmäiseksi toivoa... Että kaikki saisivat onnellisen joulun, etteivät joutuisi olemaan yksin." hän esitti toiveensa ja siirsi taas hiuskiaan pois silmiensä edestä. Hiukset ylettyivät ainakin puoleen reiteen asti, joskus inhottavat olivat..
|
|
|
Post by Twist on Dec 12, 2008 23:14:33 GMT 2
"Kaikilleko, anteeksi en saisi kyseen alaistaa käskyjäsi." Nicolass alkoi heiluttaa sauvaansa ja siitä alkoi sinkoilla kiteitä ympäri Szenvtelin Kylään. Kylän rajoille saakka Nicolassilla riitti voimaa, mutta sitten painoi uupumus. "Olen pahoillani en jaksa enään. Olen hyödytön." Nicolass kaatui maahan sanottuaan tuon. Nicolass huhotti maassa , mutta ei antanut väsymyksen tulla eteen vaan yritti jatkaa pidemmälle. Lopulta Nicolass ei enään jaksanut ja jäi makaamaan maahan. "Olen pahoillani her...Reno, en vain kykene jatkamaan. En ole paras mahdollinen, mutta isäni on niin hirveä, että hänet on erotettu virasta, olen ainoa joulunhenki."Tämän sanottuaan Nicolass kääntyi selälleen ja laski hamettaan. Todellakin isäni oli hirviö. Piti vankina jotain tyyppejä... Onneksi he ovat nyt vapaita ja toivottavasti hyvässä kunnossa. Tälläisiä ajatuksia pyöri Nicolassin mielessä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 12, 2008 23:20:28 GMT 2
"Et sinä ole hyödytön, minä en olisi saanut toivoa ihan niin suurta toivetta, että uuvut." Reno sanoi ystävällisesti. Hän piteli kirjaa toisella kädellään, mutta laittoikin sen pian takaisin hyllyyn. Tiukunen sukelsi taas taskuun. "Ainakin monet saavat onnellisen joulun, mutta sinun pitäisi levätä, Nicolass." hän sanoi ja ojensi kätensä, auttaakseen toisen pystyyn. "Voit tulla vaikka luokseni lepäämään, ettei sinut nyt kovalla lattialla tarvitse maata." demoni jatkoi lempeästi, mitään sivuajatuksia hänellä ei ollenkaan ollut. Ja ei edes kuulostanut siltä, Reno tahtoi nyt auttaa Nicolassia vuorostaan.
|
|
|
Post by Twist on Dec 12, 2008 23:30:51 GMT 2
"en halua olen...antaa olla. Ei hän se sovi, että sinä autat minua minun pitää auttaa sinua ja sinulla on viälä 4 toivetta." Nicolass nousi omin voimin pystyyn horjuen ja yskien. "Tai jos antaisit minulle keppikarkin... Sen semmoisen punavalkoisen kepin se löytyy tiukusta...." Nicolass sanoi lopulta vaikka ei millään olisi tahtonut. Nicolassta alkoi pyrryttää ja alkoi horjua. Pysy hereillä,pysy hereillä.. Nicolass ajatteli kaikkea pirteää ja nojasi kirjahyllyyn. varomattomuuttaan nojasi liian nopeasti hyllyyn ja sieltä alkoi pudota kirjoja. Onneksi Nicolass huomasi ne ja järjesti ne nopeasti paikelleen sauvan heilautuksella, mutta siihen ne kaikki voimat menikin. nicolass ei viälä pyörtynyt ja sanoi "Itse asiassa voisin tulla luoksesi.."
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 13, 2008 16:43:12 GMT 2
"Auta minua, antamalla minun auttaa sinua." Reno sanoi hymyillen ystävällisesti. "Mukava kuulla." hän sanoi, kuullessaan toisen tulevan hänen luokseen. Mukavaa saada jotakin seuraa, yksin on tultu asuttua paljon. Gabrielkin saisi tulla joskus taas, Renolla ei ollut mitään aavistusta missä ystävänsä oli. Elossa kumminkin, hän tunsi sen. "Pystytkö kävelemään itse? En asu tässä ihan lähellä."
|
|
|
Post by Twist on Dec 13, 2008 17:21:30 GMT 2
"Totta kai. Voin palata tiukuunkin jos tahdot." Nicolass sanoi ja nousi istumaan. Nicolass katseli ympärilleen ja näki piene lapsen ettimässä kirjaa. Nicolass nousi pystyy ja meni auttamaan pientä lasta. Lapsi halusi jonkun satu kirjan jossa oli poro. Arveten kirja kertoisi petteri punakuonosta. Nicolass hymähti, mutta joulu sai hänelle pahoja muistoja isästään. Nicolass vihasi isäänsä monesta syystä ja hän ei ihmetelly yhtään miksi äiti jätti hänet.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 13, 2008 17:30:14 GMT 2
"Tee niinkuin parhaaksi näet." Reno sanoi ja meni myös tämän lapsen luokse. Petteri Punakuono siis... "Odotahan hetki." hän sanoi lempeällä äänellä ja katosi jonnekkin hyllykköön. Demoni palasi pian mukanaan jokin satukirja, se ei ollut kauhean paksu ja varmasti täynnä kuvia. "Tuossa." hän ojensi kirjan tuolle lapselle, joka sitten kiitti iloisesti ja sipsutti luultavasti äitinsä luokse.
|
|
|
Post by Twist on Dec 13, 2008 17:53:13 GMT 2
"Joulu tua mieleeni kaikkia hyviä ja tosi huonoja muistoja..." Nicolassin piti jatka jotenkin, mutta ei saannut sitä loppuun. "Teillä on viälä 4 toivetta." Nicolass vaihtoi puheen aihetta sukelasti ja katsoi Renoa. Nicolassilla nousi hymy huulille. "En voi tappaa ketään enkä vaikuttaa tunteisiin. Muuten on vapaata toivoa mitä vain. Ei tarvitse edes liittyä jouluun. Ajattellin kertoa niin ei tule väärin käsityksiä ja, että muistaisit." Nicolass katsoi kirjaston ihmisiä ja jatkoi "No minne haluatte mennä. Seuraan sinne minne menette."
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 13, 2008 18:00:19 GMT 2
"Voit tulla lepäämään luokseni." Reno sanoi, miettien toiveitaan edelleen. Ei hän haluaisikaan tappaa ketään tai muuttaa kenenkään tunteita. Ulkona satoi hieman lunta, lumi leijaili kauniisti alas taivaalta. "Ei sinun tarvitse minua myöskään teititellä." hän sanoi Nicolassille ja lähti hiljakseen kävelemään kotiaan kohti. Hyvää hän tahtoi toivoa, ei mitään pahaa tietenkään. Muttei saanut nyt mitenkään päähänsä mitä voisi toivoa. "Voisin noita toiveita vielä miettiä.."
|
|