|
Post by Koji-Chan on Dec 14, 2008 18:51:20 GMT 2
Demoni meni Nicolassin perässä. Utelias toinen taisi olla, Reno kyllä ymmärsi ja ei välittänyt. "Itseasiassa en kyllä olekkaan ihminen, olen demoni... Mutta ethän rupea pelkäämään? En tahdo kellekkään pahaa, siksi esitänkin ihmistä." demoni sanoi, ja toivoi, ettei Nicolass nyt pelkäisi sitten häntä.
|
|
|
Post by Twist on Dec 14, 2008 19:03:35 GMT 2
"Pelkään kyllä demoneja, mutta minun on se kestettävä... olethan herrani nyt." Nicolass Nousi ylemmäs ja katsoi Renoa. Kiva olen joutunut taas demonin käsiin. Elämä ei käsittele henkiä hyvin. Nicolass ajatteli ja kääni katseensa ikkunaan. Ikkunassa avautui kaunis talvinen maisema. ------------------------------------------------------------------------ lyhyellä takaisin
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 14, 2008 19:10:48 GMT 2
Reno huokaisi mielessään. Hän tiesi, että toinen silti epäili häntä. Vaikka hän oli sanonut, ettei tahdo kellekkään pahaa. No, demonina on välillä rankkaa. Kaikki kyläläisetkään eivät usko, ettei demoni olisi kiltti. Reno oli montaa ihmistä auttanut, ja heidän lapsiaan. Hän tunsi kasvit ja yrtit, ja sen, että mikä auttoi mihinkin vaivaan. Tunsi ehkä parhaiten koko kylässä. Jotkut olisivat ehkä kuolleetkin, ellei tämä vaalea tukkainen demoni olisi auttanut. "Nicolass, ei sinun tarvitse pelätä minua. Olen elänyt ihmisenä kauan, ja sellainen mielestäni olenkin. Vaikka demoniksi synnyin, ja miksi olisin tahtonut, että kaikki viettäisivät onnellisen joulun, jos en olisi kiltti." Reno sanoi, tai pikemmin kysyi. Ei hän tahtonut todellakaan kenenkään vihaavan tai pelkäävän itseään. Siksi antoi anteeksi ja auttoi. "Luotathan minuun?" Reno kysyi vielä lempeästi. ------------------ täst sait x)
|
|
|
Post by Twist on Dec 15, 2008 15:24:46 GMT 2
Nicolass katsoi hiaman ...vihaisena, mutta silmissä kavi surullinen vivahde. "Olen pahoillani, mutta en voi luottaa demoniin. Demonit tappoivat äitini ja sen takia isäni muuttui, mutta minun on pakko selvitä, koska olet han herrani, jollet anna minun pitää tiukua." Nicolass sanoi ja laittoi nopeasti kätensä suun eteen. Tulikohan sanottua liikaa... Olen yksi idiootti. Nyt hän vaatii tiukun takaisin Nicolass heilui katon rajassa hermostuneen näköisenä. Hän oli melkein syönnyt jo keppikarkinsa. Surullisena Nicolass tuli alemmas ja katsoi haikeana ikkunasta taivaalle. Lähdit liaan aikaisin... Äiti. Nicolass pyyhläisi kyyneleen ja katsoi Renoa. ------------------------------------------------------------ Mä en kiutenkaa laita pidempää haha.. Sain armoa
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 15, 2008 16:00:11 GMT 2
Renosta tuntui pahalta, kun toinen ei luottanut häneen. Minkä sille mahtoi, jos oli demoni? Ei mitään. Ei kukaan voi vaikuttaa siihen miksi syntyy ei kukaan. Kyllä hän silti ymmärsi, demoni oli tappanut Nicolassin äidin. Eli ei ihme, mutta ei Reno ollut samanlainen kuin muut demonit. "En ole samanlainen kuin muut demonit, mutta enhän voi pakottaakaan sinua luottamaan minuun. Ja pidä se tiuku vain itselläsi ja saat lähteä milloin tahdot. En voi pakottaa sinua jäämäänkään." demoni sanoi ja katsahti Nicolassiin, joka näytti aika surulliselta. Melkeinpä pystyi lukemaan mitä tämä ajatteli, kasvoista. "Nicolass, en tiedä lohduttaako tämä tai mitään, mutta... Muista, että äitisi on aina kanssasi, vaikka et näekkään häntä. " Reno sanoi lempeästi.
|
|
|
Post by Twist on Dec 15, 2008 17:12:41 GMT 2
"Kiitos. Ei tuo paljon lohduta, mutta isäni aikoinaan olisi voinnut herättää hänet eloon. Vaikka mahdollisuus olisi ollut hä ei tehnyt sitä." Nicolass supisi ja puristi kädet nyrkin. "Oletko muuten SE demoni jonka isäni oli ottanut kiinni ja pakotti olemaan kellarissa" Nicolass kysyi yht'äkkiä. Nicolass tuli alas ja käveli Renon luokse. ---------------------------------------------------- lyhyttä tosiaan *alkaa itkeä*
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 15, 2008 17:21:59 GMT 2
"Henkiinherättämisessä onkin omat huonotpuolensa. Joutuu maksamaan siitä jotain, kun herättää henkiin." Reno sanoi, sen verran hän tiesi magiasta ja tuollaisesta. Keikesta oli maksettava hinta, oikeastaan mikään ei ollut elämisessä ilmaista. Kuullessaan Nicolassin toisen lauseen demonin ilme värähti ja ilme muuttui myös vakavemmaksi. "Olen..." vaaleatukkainen vastasi ja katsahti nuorempaan. Mitä Nicolass nyt tuollaista kyseli? Toivottavasti ei kysy sitä MITÄ toisen isä teki hänelle siellä kellarissa.
|
|
|
Post by Twist on Dec 15, 2008 17:28:43 GMT 2
Nicolass painoi päänsä alas päin ja ei voinnut olla kysymättä "Mitä hän teki?" Nicolass nosti katseensa Renoon ja näytti varmalta siitä, että halusi tiätää mitä oli tapahtunut. Vaikka Nicolass tiesi, että hänen isänsä ei ollut tehnyt mitään hyvää. Oli hänellä oikeus tiätää mitä oli tapahtunut. "Jos äitini kuoli samasta syystä mitä isäni teki sinulle niin ymmärrän, mutta äiti...." Nicolass ei saannut ääntä kuuluviin vaan lysähti maahan. "Anteeksi.... Haluatko toivoa nyt mitään?" Nicolass yritti vaihtaa puheen aihetta, koska tiesi, että Reno ei haluisi kertoa siitä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 15, 2008 17:34:55 GMT 2
Reno ei tiennyt miten sanoisi sen, ei ollenkaan. Pitäisikö sanoa vain suoraan, hän raiskasi minut. Vai miten... Reno ei tahtoisi sanoa niin suoraan sitä. "Näin siistitti sanottuna sitä-mitä-ei-kellekkään-pitäisi-tehdä." toivottavasti Nicolass tajusi, mitä demoni tarkoitti. "Ei minulla ole mitään toivottavaa." demoni sanoi. Onneksi se mies päästi hänet pois sieltä, montaa kymmentä vuotta ei olisi ollut ihanaa olla siellä. Reno olikin kauan siellä, ei itse tosin tiennyt miten kauan. Koskaan ei kerrottu mikä päivä on ja laskuissa meni sekaisin, kun joskus oli ollut pyörryksissä monta päivää.
|
|
|
Post by Twist on Dec 15, 2008 17:40:54 GMT 2
"Etkö ihan oikeasti keksisi mitään? En jaksaisi..." Nicolass yritti ja lähti lentelemään olohuoneeseen mistä he olivat tulleetkin. Mikä siinä on niin helkutin vaikeaa? Kaikki muut joille olen toiveita antanut ovat keksineet ne heti, mutta sitten kaikki pimenee ja olenkin jo toisella. Mitä tapahtuu. Onko ulkomailma näin paha? Äiti miksi menit pois juuri silloin kun eniten tarvitsin? Nicolass ajatteli ja putosi alas. Nicolass makasi maassa ajatelen mailman pahuutta ja äitiään. Kyyneleet vieri hänen poskillaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 15, 2008 17:48:13 GMT 2
Reno lähti seuraamaan toista taas. Miksei nyt oikeasti tule toivetta mieleen? Hän tahtoisi vaikka toivoa, että Gabriel tulisi tänne tai että joku tulisi asumaan hänen kanssaan. Mutta olivatko ne liian vaikeita sitten toteuttaa? "En tarvitse kaikkia toiveita, en tarvitse juuri mitään. Olet vapaa lähtemään, jos tahdot." Reno sanoi. Pian toinen tippuikin alas ja demoni meni äkkiä tämän viereen. "Mikä nyt Nicolass?"
|
|
|
Post by Twist on Dec 15, 2008 17:57:31 GMT 2
"O-on huono olo..." Nicolass yritti sanoa viälä jotain, mutta ei saannut sitä tulemaan millään. Tarvitsen ne toivomukset. Ne ovat elämää tärkeämpiä. Nicolassilla oli toiveiden toteuttaminen työtä ja vasta lahjaksi sai pitää kuntosa. Nicolass ei ole koskaan ollut näin pitkää aikaa toteuttamatta toiveita ja se alkoi painaa häntä. Joka paikkaan alkoi särkeä ja liikkuminen oli hankalaa. "To-toivo jotakin..." Nicolass sai sanottua ja kääntyi Renoa kohti.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 16, 2008 15:47:27 GMT 2
Reno kyykistyi, hänen hiuksensa koskettivat nyt reilusti maata. Ylettyiväthän ne vapainakin yli reiden. Voisi sanoa, että melkeinpä maahan asti. Demoni mietti edelleen toivomustaan kunnes keksi sen.. "Pystytkö totauttamaan toiveeni, jos toivon, että eräs hyvä ystäväni Gabriel tulisi jonain päivänä tapaamaan minua?" vanhempi kysyi, ja toivoi, että tuo olisi mahdollista. Hän kaipasi ystäväänsä siin kerran heidät tiensä eroasivat, kenties ne yhdistyivivät taas joskus.
|
|
|
Post by Twist on Dec 18, 2008 17:46:43 GMT 2
"Tietysti.." Lyhyen vastauksen jälkeen Nicolass houojui ylös ja kutsui sauvansa. Heilautettuaan muutaman kerran hän sanoi "Hän tulee muutaman viikon päästä... Hänellä on muita menoja enkä voi vaikuttaa toisten ajatuksiin. Nicolassilla oli taas vahva tunne ja oli voimissaan. Nicolass ei silti noussut ylös, koska se veisi liikaa voimaa. "Enään kolme toivomusta..." Nicolass totesi ja naurahti. Jotenkin hänestä tuli pirteämpi ja iloisempi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 18, 2008 18:18:37 GMT 2
Reno hymyili. Ja rupesi miettimään sitten lisää toivomuksiaan. "Mietitäänpä..." demoni sanoi. Miksi tämä oli niin saakelin vaikeaa? Nyt ei osannut toivoa mitään, myöhemmin varmaan keksisi miljoona toivomusta lisää. Pian hän taas keksi erään toivomuksen, toivottavasti sen voisi Nicolass toteuttaa. "No, voitko sitten toteuttaa sen, jos toivon, että joku joskus asuisi kanssani täällä?"
|
|