|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 9:38:30 GMT 2
Jos joitakin ihmetyttää, kerron tässä mitkä tehtävät kuuluu modeille ja muille.
Ylläpitäjän(eli minun) tehtäviin, kuuluu nyt kaikki. Hahmojen hyväksyminen, uusien pelaajien auttaminen, yksinkertaisesti foorumin ylläpito. Tämähän kaatuisi, jos en ylläpitäisi tätä. Globaali Moderaattori eli MissBakuran on tavallaan oikea käteni foorumissa, eli ei ole tavallinen mode. Tavallaan tekee pienia antamiani tehtäviä, ja hoitaa foorumia jos olen poissa. Hahmojen hyväksyminen jätentään kuitenkin minulle. Auttaa myös uusia, miksei vanhojakin pelaajia. Sitten on vielä... Moderaattori ja heitä ei täällä vielä ole, mutta tehtäviin kuuluu sama kuin muillakin, eli uusien auttaminen ja jne. Kaikki modet myös vahtivat, ettei kukaan kirjaudu tänne foourmille ennen kuin hahmo on hyväksytty. Ilmoittakaa minulle, jos niin käy. Kuitenkin, jos joku on hahmopörssistä hankkimassa hahmoa ja tahtoo suunnitella sitä tietyn pelaajan kanssa. Se on sitten hyväksytty.
Moderaattoriksi voi päästä, kun kysäisee minulta lupaa tässä. Kunhan et ole heti lopettamassa ja osaat käyttää foorumia.
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 12:14:04 GMT 2
voisin huolii moderaattoriksi. Osaan käyttää foorumia. Enkämä olis paha. Kiltti ihan lumikiltti. Varsinkin uusille.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 18:18:00 GMT 2
Kiltistä en tiedä x) *heh heh* Mutta parasta olla TwT kiltti, muuten saat potkut.
2 Moden paikkaa vielä vapaana
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 26, 2008 15:06:46 GMT 2
Henkilö kuntaa
Ylläpitäjä: Koji-Chan Globaali: MissBakura Moderaattori/t: Twisted tail, Piichi , ?
|
|
|
Post by Piichi on Jan 11, 2009 15:52:40 GMT 2
Piichi-chan ilmottautuu vapaaehtoiseksi! Foorumin käyttö sujuu luistavasti ja voisihan sitä mukavakin yrittää olla x)
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jan 11, 2009 17:22:17 GMT 2
Selvä. Piichi-Chanista sitten tulkoot toinen moderaattori.
|
|