|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 20:02:45 GMT 2
Illan hämärissä puutarhassa hiippaili hahmo, joka ei näyttänyt tietävän mitä oikein teki siellä. Melussina oli lähteny ensimmäiselle metsästysreissulleen, mutta oli ihan suoraan sanottuna kusi sukassa. Ei tiennyt yhtään mitä olisi pitänyt tehdä tai mistä niitä ihmisiä oikeastaan löytää näin myöhään. Hänellä oli yllään hameensa, korsettinsa ja putkitoppinsa. Korkokenkien tilalla kuitenkin oli hieman matalammat kengät, että saalistaminen olisi hieman helpompaa. Nainen istahti vanhalle penkille, joka oli vielä juuri ja juuri pystyssä. Melussina huokaisi syvään ja katsoi ympärilleen epätoivoisen näköisenä. Kuinka ihmeessä minä muka saan ketään kiinni.. En osaa mitään.. Mestari oli oikeassa.. Olen ihan surkea. Hän ajatteli ja nojasi kasvot käsiinsä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 20:12:23 GMT 2
Kiyo oli myös tullut tänne. Hän halusi tutustua paremmin vanhaan kylään, kun kerran asuikin siellä. Tänne ei ollut kertkaaneksynyt. Mukavasti hän näki heti yksisarvisen, kun saapui. Se kumminkin katosi melkein heti... Joten punapää jatkoi vain matkaansa eteenpäin. Käveltyään jonkin aikaa tarhassa hän näki penkillä istuvan Melussinan. Punaiset sielunpeilit tarkastelivat hetken Melussinaa. Kiyo vaistosi, että tämä oli vampyyri ja taisi olla juuri muutettu. Kilttinä hän meni tämän luokse ja sanoi: "Iltoja."
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 20:25:00 GMT 2
Melussina oli täysin keskittynyt surkuttelemaan omaa surkeuttaan ja säikähti Kiyon tullessan toivottelemaan hyviä iltoja. Hän nosti äkkiä kasvonsa käsistään ja katsoi ylös toiseen vampyyriin. "I-iltaa.." Nainen sanoi ja jäi tuijottamaan punapäätä. "Sinä olet.." Melussinan silmät suurenivat ja tämä ponkaisi äkkiä pystyyn hymyillen leveästi. "Olet Mestarin pikkusisko Suzu! Hän on kertonut sinusta! Ihanaa viimein tavata klaanin toinen nainen! Olen Melussina, uusi klaanissanne." Hän selitti innostuneena ja heilutti käsiään, kun ei oikein tiennyt mitä muuta olisi niillä voinut tehdä. "On kunnia tavata Mestarin pikkusisko." Nainen otti Kiyon oikeasta kädestä kiinni ja kätteli tätä kevyesti hymyillen. "Voi miten sinulla on pehmeät kädet.." Tämä jatkoi höpötystään ja otti toisen vampyyrin toisenkin käden ja tutki niitä ihastellen.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 20:33:16 GMT 2
Kiyo hymyili ystävällisesti. Hän kurtisti aavistuksen kulmiaan. Tunsiko toinen hänet? Mestarin? Ja pian kaikki valkeni. Mestari oli Kai... Eikai tämä ollut muuttanut toista vampyyriksi? Uusi vihollinen siis taas... Mutta hetkonen... Melussina kutsui häntä Suzuksi? Eikai vain luullut pikkusiskoksi? Taisi luulla... Masentavaa, kun luultiin naiseksi. "A-ai kiitos..." punapää sanoi. Pehmeät kädet? Tämä oli outoa... Tai sitten johtui siitä, ettei ollut varsinaisesti keskustellut naisien kanssa paljoa. Tai ainakaan Melussinan kaltaisten. Pitäisi kai yrittää kertoa, että ei oltu Suzu... "Öm, kuka olet?" punapää kysyi.
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 20:52:14 GMT 2
Melussina ihaili vielä Kiyon käsiä ja havahtui vasta tämän kysymykseen. "Siis tota.. Olen Melussina. Melussina Cribe. Uusi klaanissanne." Hän sanoi hymyillen ja piteli toisen käsiä huomaten sitten sormuksen. "Ooooh! Oletko naimisissa? Kuka se onnekas on? Millainen se mies on?" Nainen hurmaantui ja katsoi sormusta lomoutuneena. "Voikun minullakin olisi edes poikaystävä.." Hän huokaisi ja punastui sitten vähän. "Näin meidän tyttöjen kesken.. Pidän veljestäsi. Hän on niin komea. Olisiko minulla mahdollisuuksia?" Melussina kuiskasi poskipäät lievästi punoittaen ja toiveikas ilme kasvoillaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 20:57:03 GMT 2
Kiyo nyökkäsi. Kummallinen tilanne... Ei tässä oikein saanut edes puheenvuoroa... "Itseasiassa vasta kihloissa..." vampyyri tarkensi. Niin he eivät vielä olleet Tapionin kanssa virallistanut tätä kihlausta. Mutta ei sillä hänen puolestaan ollut mikään kiire ollenkaan. Näinkin oli hyvä. Se merkkikin oltiin juuri saatu. "Hänen nimensä on Tapion. Hän on oikein ihana, mukava ja romanttinen." punapää kertoi. Mitä vaaraa nyt kertoa Tapionin nimi, kun Kai sen jo tiesi. Liiankin hyvin. Mutta Melussina taisi tosiaan luulla häntä Suzuksi... Miten oikeasti on mahdollista? Eihän hänellä ole edes rintoja.. P-pitää Kaista..? Voi luoja... Ei kyllä mitään mahdollisuutta, mutta Kiyo ei tahtonut pahoittaa Melussinan mieltä. "On jonkin moinen." hän sanoi hieman hymyillen.
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 21:07:12 GMT 2
"Olen niin kateellinen sinulle.." Melussina sanoi mutristaen huulensa lapsenomaisesti. "Saanko sitten tulla häihinne? Saanko olla kaaso? Tai morsiusneito? Olen aina halunnut olla." Hän innostui taas ja alkoi jo unelmoida kaason roolista, saisi järjestää häät ja olla vastuullisena henkilönä. "Oi! Oletko sitä mieltä." Nainen sanoi kikattaen ja huokaisi ihastuksesta. "Tässä muuten vähän ihmettelin.. Minnekkäs sinä olet nämä rintasi kadottanut?" Vampyyri äimisteli ja katsoi tarkemmin Kiyon 'rintavarustusta'. "Sinulla on varmaan huonot liivit.. Käyttäisit push-upeja, niinkuin minäkin joskus. Niistä saa sen puuttuvan koon helposti." Melussina nauroi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 21:18:13 GMT 2
Kiyoa hieman hymyilytti. Ehkä Melussinasta saisi sitten ystävän itselleen, vaikka tämä oli Kain klaanissa. Ei se kaikkea estänyt. "Minun puolestani sitten pääset ainakin häihin. Saat ehkä olla jompikumpi." punapää sanoi. Ei tässä lähipiirissä oikein edes muutakaan tyyppiä ollut, joka voisi olla sellainen. Joten miksipäs sitten ei. Mies punertui hieman. Näistä asioista ei ollut tottunut keskustelemaan ollenkaan. Ja se tuntui muutenkin hieman nololta. Ehkä olisi paras kertoa nyt totuus... "Öm... Minun olisi pitänyt kertoa jo ihan heti, mutta..." "Minä en ole Suzu... Olen Kiyo." hän tunnusti.
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 21:28:22 GMT 2
Melussina hihkaisi ja hyppelehti ympyrää taputtaen käsiään. "Milloinkas häät on?" Hän kysyi ja jatkoi hyppimistään. Nainen kompastui kuullessaan Kiyon tunnustuksen ja makasi hetken vatsallaan maassa, kunnes nousi istumaan ja katsoi maahan. "Anteeksianteeksi.." Hän sanoi nolona ja pysähtyi sitten ajattelemaan. Kiyo.. Melussina kauhistui ja peruutti takamuksellaan kauemmaksi. "M-mestari kertoi sinustakin.." Hän änkytti ja nielaisi. "E-ethän tee minulle pahaa.. Minä.. En edes osaa metsästää.." Nainen piipitti ja meni vielä hiukan kauemmas samalla, kun hänen silmänsä alkoivat hilajakseen vuotaa.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 21:39:26 GMT 2
Häitten päivää ei ollakkaan sovittu... Pitäisi ehkä miettiä milloin ne on... "Ei se mitään... Me olemme hyvin samannäköisiä, kaikki erehtyy." punapää sanoi ystävällisesti. Ei se haitannut ollenkaan. Kiyoa harmitti nyt Melussinan reaktio. Tämä pelkäsi häntä. Luuli pahaksi... Sellaiseksi miksi Kai oli kertonut. Kai itse oli läpeensä paha ja ei välittänyt kenestäkään. Toisinkuin hän itse... Täysin erilainen. "En tee..." Kiyo sanoi. "Ei sinun tarvitse pelätä. En ole paha, vaikka joudunkin tappamaan vampyyreja kiroukseni takia... (oletetaan nyt, että Melussina tietää)" hän sanoi vähän haikeasti. "On minunkin elettävä jotenkin." Kiyo sanoi vielä ja asteli Melussinan eteen. Päästyään naisen eteen hän ojensi kätensä auttaakseen ylös.
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 21:50:38 GMT 2
Melussinasta Kiyon puheet kuulostivat ihan todelta. Hän kuitenkin hetken epäröi tarttua tämän käteen enää ja katsoi hetkisen ojennettua kättä ja sitten toisen kasvoja, jotka näyttivät ihan vilpittömiltä. "M-meidän varmaan kuuluisi olla vihollisia, joten.. M-miksi olet niin kiltti minulle..?" Nainen otti varovasti kiinni Kiyon kädestä ja nousi tämän avulla seisomaan pudistellen sitten heinät pois hameensa takamuksesta ja vatsastaan. "Oikeastaan oletkin ainoa, joka on oikeasti ollut kiltti minulle.. Kaikki klaanissa joko katsovat minua alaspäin tai muuten vain pervosti, kun olen lähes ainoa nainen.. Ja osa syrjii siksi, että Mestari on tavallaan suosinut minua näin aluksi.." Melussina purkautui ja pyyhki poskilleen valuneet kyyneleet pois. "Toisin sanoen, minulla ei ole yhtään ystävää klaanissa.. Ja haluaisin tutustua edes Suzuun, mutta.."
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 21:59:43 GMT 2
Kiyo oli vilpitön tässä tilanteessa. Hän ei tahtonut lisää vihollisia itselleen. Hän ei ollut mikään hirviö, joka ruokaili toisten vampyyrien verellä... "Se kuuluu luonteeseeni ja en tahdo olla ilkeä. Ja ei meidän tarvitse olla vihollisia." hän sanoi ja auttoi nuoremman ylös. Punapää korjasi sitten hieman lasiensa asentoa. Ei heidän tosiaankaan tarvinnut olla vihollisia... Ei ollut yhtikäs mitään syytä olla. Vai oliko muka? Aika törkeää... No ei häntäkään silloin aikoinaan lämpimästi katseltu. Ei hänelläkään silloin ollut oikein ystäviä. "Ja en tahtoisi tavallaan sanoa näin... Mutta voin sanoa, että Suzu ei ole kiinnostunut ystävyyssuhteiden solmimisesta. Sen verran häntä tunnen... Mutta minä voin olla ystäväsi." Kiyo hymyili lopussa ystävällisesti.
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 22:13:06 GMT 2
"Sitten meni viimeinenkin ystävän saanti klaanista nurin." Melussina mutisi itsekseen kesken Kiyon puheen ja katsahti tähän lopussa kummastuneena. "Se olisi kyllä tosi ihanaa.. Mutta Mestari ei pitäisi siitä..." Hän hymyili aavistuksen, mutta näytti surulliselta mainitessaan Kain. Vaikka olikin lätkässä, silti pelkäsi tätä pikkuisen, eikä uskaltanut laittaa vastaan. Tästä kaveeraamisestakin voisi koitua klaanin sisällä aikamoinen ongelma. Ja harvemmin tälläiset suhteet pysyvät pitkään salassa. "Anteeksi vielä, että luulin sinua siskoksesi.. Sinulla vain on niin ihanan kauniit ja sirot kasvot.. Kauniimmat kuin minulla." Melussina sanoi pahoittelevasti ja hymyili sitten kohteliaasti. "Minulla on tälläiset kummalliset, että en ihmettele, vaikka Mestari tappaisi minut pelkän naamani takia." Hän sanoi ja venytti poskiaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Jul 5, 2009 22:24:52 GMT 2
Kain klaanissa oli monia hyvin ilkeitä vampyyreja ja muutkin vampyyrit kartanossa olivat aika kusipäitä. Harmi, että Melussina joutui kokemaan sen. Niin Kai... Kai oli esto kaikkeen. Mutta tuskin tämä saisi sitä tietää... Tai hetkonen. Kiyo keksi yhden asian, jonka seurauksena saattaisi kaivaa itselleen aikamoisen kuopan... Mutta silti. "Minulla on idea.... Jos Kai saa tietää, että olemme ystäviä. Sano hänelle, että esität ystävääni saadaksesi tietää minusta jotain, mitä hän ei pakosti tiedä." punapää sanoi. "Älä suotta pyytele anteeksi." hän naurahti. "Kiitos... Äidiltäni ulkonäköni sain..." mutisi. "Äläs nyt. On sinullakin oikein kauniit kasvot, usko pois." Kiyo sanoi.
|
|
|
Post by MissBakura on Jul 5, 2009 22:30:34 GMT 2
Melussinan ilme kirkastui. "Sehän on loistava idea!" Hän hihkaisi ja syöksähti halaamaan Kiyoa onnessaan. Sitten nainen muisti sormuksen ja sen, että toinen oli kihloissa. Poikaystävä ei varmaan tykkäisi hyvää, jos halailisi toisia naisia.. Hetkinen!! Melussina seisahtui miettimään ja katsoi sitten silmät suurina toista vampyyria. "S-sanoitko, että kihlattusi nimi on Tapion.. Eli siis mies?" Hän kysyi varovasti, koska ei tahtonut loukata, mutta asia silti kiinnosti.
|
|