|
Post by Koji-Chan on Feb 10, 2009 19:18:19 GMT 2
Aidara pysyi täysin tyynenä. Hän tiesi hyvin, että toinen voisi tosiaan tappaa hänet tässä ja heti. Muttei kumminkaan stressannut enempää. Ei ollut syytä. Ei mies pelännyt. Mielessään mietti, miten toinen suhtautui häneen. Ei pystynyt päättelemään kylmän ulkokuoren takia. "Tiedän. Mutta jos tahtoisit hyökätä olisit luultavasti tehnyt jo niin." mies sanoi rauhallisesti. Ei hän Lord of Firestä tiennyt kamalasti, mutta taisi olla pelätty vampyyri. Voisi tiedustella siitä lisää. "Kiitos kunniasta." Aidara sanoi hymähtäen.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Feb 10, 2009 19:42:17 GMT 2
"Olet oikeassa" Suzun suupielet kääntyivät aavistuksen ylöspäin. "Olisin tehnyt sen jo, aivan alussa. Mutta tuoksut liian hyvälle, olet mielenkiintoinen. Haluan tarkkailla sinua" ääni oli hiljainen, mutta kiihkeä. "Ja kyllä, tämä on sinulle suuri kunnia. Jos tarvitses joskus apua, kutsu minua. Olen enemmän kuin henkeni velkaa sinulle. Olen sie- tai no" Suzu naurahti kuivasti. "Eihän minulla ole sielua.." Suzun huulilta karkasi uusi huokaus. "No, ymmärtänet kyllä" ääni muuttui takaisin kylmäksi, etäiseksi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 10, 2009 20:04:31 GMT 2
Aidaraa mietittytti hieman Suzun sanomiset. Oliko hän tosiaan niin erikoinen, että toinen halusi säästää hengen? Mutta siihen se varmaan vain jääkin. Ei kukaan tahtonut olla likaverisen ystävä. "Miten sitten voin kutsua sinua?" mies kysyi. Tämä piti pitää mielessä, jos tulisi joskus ongelmia josta ei selviä yksin. Katsoo nyt tahtooko toinen auttaa silloin. Mutta onhan tämä silti velkaa hänelle. "Vaikkei sinulla ole sielua, se ei tee sinusta kovinkaan erilaista. Kaikkilla on tunteet." hän sanoi. Joidenkin tuneet ovat vain jäässä niinkuin taitaa olla toisen. Hänenkin tunteet taisivat olla aika jäässä, siis osa.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Feb 10, 2009 20:10:23 GMT 2
"Miten voit kutsua minua" Suzun ääni oli hetken mietteliäs, ennen kuin ikiaikainen routa palasi hänen kasvoille. "Kutsu minua Suzuksi, sehän on nimeni. Ja pelastit minut, joten voisi melkein sanoa, että olemme ystäviä" Suzu hymyili, mutta hymy ei ulottunut silmiin. Tosiaan, Suzu voisi luokitella Aidaran ystäväksi. Toisaalta, Suzulla ei ollut kokemusta ystävyyssuhteista, niin useat pelkäsivät häntä. Tai kunnioittivat liikaa. Suzu ei tiennyt miten ystävä pitäisi määritellä. "Sielu... mmm... joskus olen kateellinen niille ketkä omistavat sellaisen. Olemassaolon merkki, sielu. Ja tunteet -" Suzun kasvot eivät muuttuneet miksikään, mutta äänen sävy paljasti surumieliset ajatukset. " - joskus tuntuu ettei minulla ole sellaisiakaan"
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 10, 2009 20:16:06 GMT 2
Mies nyökkäsi. Tulisikohan hän koskaan tarvitsemaan Suzun apua? ... olemme ystäviä. Aidara hämmentyi lievästi sanottuna. Kukaan ei ole koskaan sanonut häenelle niin. Kukaan ei ole koskaan tahtonut olla hänen ystävä sen jälkeen, kun perhe kuoli. Erakkona kiharapää on vain elänyt. Tosiaan uskomatonta, että joku tahtoo olla hänen ystävänsä. Vai oliko tuo esittämistä? "Niinkai..." "Ei sielu pelkästään tee olemassaolevaksi. Ja usko pois kaikilla on tunteet. Riippuu vain miten syvällä ne on. Sinullakin on taatusti tunteet." Aidara sanoi ja huomasi heti surumielisyyden Suzun äänessä.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Feb 10, 2009 20:21:10 GMT 2
Suzu hymähti, kun huomasi yllättyneisyyden toisen kasvoilla. Oliko ystävyys monimutkaisempaa kuin hän oli luullut? Oliko se enemmän kuin hän ymmärsi? Suzu kohotti olkiaan hieman ja nosti hieman yllättyneen katseensa toiseen, kun hän kuuli mitä toinen sanoi. "Jos sielu ei tee olemassaolevaksi, mikä sitten tekee?" Suzun ääni oli taas ennallaan, kylmänä, sävyttömänä. "Ja tunteet, minullako?" Suzu naurahti väkinäisesti. "Tuo oli kauneinta mitä minulle on koskaan sanottu" Suzu hymyili hieman, tällä kertaa punaisiin silmiin syttyi pieni lämpö, mutta se kovettui nopeasti, kuin pakkanen olisi tulen sammuttanut. "Jotkut kutsuvat minua Jääprinsessaksi. Toisaalta elementtini vuoksi, toisaalta siksi etten tunne armoa. Tai sitten olen heistä vain tunteeton. Väritön. Kuin jää. Vakaa ja varma, ei epäröintiä" Suzun teki mieli huokaista taas, mutta hän hillitsi itsensä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 12, 2009 19:51:25 GMT 2
Aidara ei kyllä voinut ymmärtää, että joku tahtoi olla hänen ystävänsä. Se tuntui kaukaiselta unelta, josta tuli totta. 'Haluaako hän oikeasti olla ystäväni?' Mutta tulisiko mitään heidän ystävyydestään? Likaverisen ja vampyyrin? "Olemassa oleminen on aika vaikeasti selitettävä asia. Mutta minusta olemassa olevaksi tekee ainakin se, että tuntee asioita." mies sanoi. Ei sielu sitä tehnyt, ei todellakaan. "Niin kaikilla on tunteet riippuu vain, että onko saanut ne melkein olemattomiksi. Kaikki tuntevat ainakin jotain. Oli se sitten vihaa, rakkautta tai mitä vain." sanoi taas oman kantansa. "Ehkä elementin mukaan se saattaakin sopia... Mutta ei minusta ihan muuten. En tiedä tekeekö sen punaiset hiukset vai mikä... Mutta et kovinkaan Jääprinsessa minusta ole, tai enhän tiedä millainen olet muille."
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Feb 15, 2009 19:45:57 GMT 2
"Tuntee asioita. Vai niin" Suzu hymähti. "Kaipa minä sitten olen olemassa" hän jatkoi katse maahan luotuna. "Kaikki siis tuntevat jotain. No totta se on. Voin tuntea vihaa -" Suzu puristi kätensä nyrkkiin, sillä mieleen nousi kuva Kiyosta. "Voin tuntea pettymystä.... voin tuntea jopa sääliä" Suzu nosti katseensa Aidaraan. "Mutta rakkaus. Sitä minä en voi tuntea. Olen kai sulkenut sydämeni -" Suzu naurahti. "Jos niin voin sanoa. Sydämeni ei ole kuin ihmisten... mutta kuitenkin. Olen kai sulkenut kaikki hellät tunteeni jonnekkin. En pysty tuntemaan niitä enää. Tai sitten en vain reagoi niihin. En tiedä" Suzu pudisteli päätään ja nojasi vasten viileää tiiliseinää. Sitten Suzu kääntyi toisen puoleen yllättynyt ilme kauniilla kasvoillaan. "Sinusta en ole Jääprinsessa?" Suzu hymähti. "Ehkä se on hiukset. Tai silmät" Suzu käänsi kauniin verenpunaiset silmäänsä katsomaan suoraan toisen silmiin. "Kiitos" hän mutisi huultensa välistä ja nousi seisomaan kunnolla. Punaisten silmien mustuaiset kapenivat aavistuksen, kun Suzu astui askeleen eteenpäin. "En voi... anteek.." Suzu mutisi hiljaisesti ja otti Aidaran leuasta kiinni. Hän astui vielä askeleen eteenpäin ja antamatta toiselle mahdollisuutta paeta, hän antoi intohimoisen suudelman tämän huulille.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 26, 2009 11:09:26 GMT 2
oon sit hotelli koneel -------------------------
"Kaikki voivat tuntea kaikkia tunteita, vaikka eivat tahtoisikaan. Kylla sina rakkautta voit tuntea, jos todellakin haluat sita ja voit avata sydammesi sille." mies kertoi taas mielipiteensa. Hyva, etta edes itse uskoi siihen kokonaan. Ei han pystynyt enaan tuntea kaikkia tunteita vaikka tahtoikin. Han oli vain peittanyt ne, koska ei tahtonut pettya enaan. Kerran menetettiin kaikki. Miksei uudestaankin. "Naan aurastasi, ettet ole kokonaan niin kylma." Aidara sanoi. Ja miettikin, etta oliko se virhe. Han vain pystyi nakemaan paljonkin kaikkien aurasta. Joskus piti katsoa vain tarkemmin. Joitain pystyi lukea paremmin, kuin toisia. Suzu oli silta valilta. Kaikkea ei ikkyt tasta helppoa lukea. Mies hammentyi hieman vampyyrin tullessa lahemmas. Viela enemman hammentyi siita, etta Suzu viela suuteli. Aidaran kasvot lehahtivat melkein yhta punaisiksi mita oli toisen hiukset. Han ei tiennyt mita pitaisi tehda, kun ei tallaisissa tilanteissa ole kertaakaanollut. Kukaan ei ollut silla tavalla rakastanut. Ei koskaan.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Mar 21, 2009 20:24:11 GMT 2
Suzu sulki silmänsä ja jatkoi toisen alahuulen kevyttä näykkimistä. Hän tiesi, että toinen oli jäykistynyt (siis keho, ei mikään muu ) hänen sormiansa alla, ollen järkyttynyt hänen teostaan. Ja niin oli Suzukin. Miehen tuoksu söi hänen mieltään kokoajan. Veri, joka kohisi tämän suonissa sai Suzun aistit menemään sekaisin. Miehen käytös sai Suzun ajatusmaailman muuttumaan tyystin. Mies ajoi häntä hiljalleen hulluuden partaalle. 'Tältäkö tuntuu rakastua?' Suzu ajatteli mielessään ja antoi huuliensa irtaantua toisen huulilta. "Et vastannut suudelmaan" hän mutisi, pitäen huulien kuitenkin muutaman sentin päästä toisesta.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 21, 2009 20:30:14 GMT 2
Normaalisti Aidara olisi ollut ihan tyynenä ja ei olisi piitannut yhtään. Mutta jokin oli muutunut hänen sisällään tänä iltana. Hän tunsi jonkun lämpimän tunteen sisällään, joka oli täysin vieras miehelle. Hän ei ollut tuntenut niin koskaan ennen. Ja se tunne oli rakastuminen. Miehen katse laskeutui maahan ja hänen olemuksensa muuttui ehkä hieman epävarmaksi. "Minä..." "Sanon nyt suoraan. Tuo oli ensimmäinen kerta, kun joku suutelee minua... Se on hämmentävää." Aidara sanoi harvinaisen suoraan.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Mar 21, 2009 20:40:26 GMT 2
Suzu hymähti hiljaisesti. "Rehellisesti. Olet ensimmäinen jota minä suutelen" hän sanoi arvoituksellinen katse silmissään. Suzun sydän hänen rinnassaan leiskui liekkien tavoin ja nuoli naista sisältä päin. Se ei sattunut, se tuntui oikeastaan hyvälle pitkän pakkasen jälkeen. Jäätynyt sydän suli viimein. Suzu nojautui taas eteenpäin ja painoi kylmät huulensa toisen omille. Ne tuntuivat lämpimille, hyvän makuisille. Suzu antoi tällä kertaa kevyemmän suudelman, nuuhkien toisen tuoksua, nauttien miehestä kaikille aisteillaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 21, 2009 20:46:22 GMT 2
Aidara hymähti hiljaa ja nosti katseensa Suzun kascoihin. Varovasti hän laittoi kätensä toisen selälle. Nyt se sitten tapahtui. Joku onnistui murtamaan muurin hänen ympärillään ja saamaan miehen todelliset tunteet esille. Hän vastasi arasti Suzun suudelmaan ja sulki myös silmänsä. Aidara mietti vielä, että välittikö Suzu todellsesti hänestä? Vai oliko tämä vain esittämistä, että toinen saisi hänet sitten iltapalaksi myöhemmin.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on Mar 21, 2009 22:07:40 GMT 2
Suzu tunsi kuinka toisen pehmeät huulet vastasivat suudelmaan. Hän kietoi kätensä toisen hartioiden ympärille hellästi. Nainen oli sen verran voimakas, että voisi hyvin murskata vahingossa toisen luut. Suzu oli tunteidensa riepottelemana. Hän tiesi, että tämä olisi väärin. Hän tiesi mitä Kai sanoisi tästä. Hän tiesi, että tästä tulisi ongelmia. Toisaalta, hänen sisimpänsä oli viimeinkin elossa. Hän tunsi, hän tunsi niin paljon kaikkea samaa aikaa. Rakkautta, pelkoa, häpeää, intohimoa, vihaa. Kaikkea tuota yhtä aikaa. Ja sitten oli vielä se tuoksu, joka huumasi Suzun kuin huume. Eikä siihen ollut vieroitushoitua. Suzu alkoi näykkiä miehen alahuulta, nälkäisenä, yrittäen saada tämän suuta auki, että voisi tunkea kielensä mukaan suudelmaan. Intohimoisena ja halukkaan Suzu antoi käsiensä vaellella toisen selässä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Mar 21, 2009 22:14:30 GMT 2
Aidarasta oli ihanaa tuntea taas rakkautta. Hän lupasi itselleen, että suojelisi Suzua hengellään, koska tämä ei saa kuolla. Hän on menettänyt jo kerran kaiken ja ei halua uudestaan. Mies varmaan tappaisikin itsensä, jos menettäisi Suzun tai jos tämä jättäisi. Sitä iskua hän ei kestäisi. Aidara varovaisesti raotti hieman suutaan, kun ei tiennyt yhtään miten tässä tilanteessa pitäisi toimia. Hän tahtoi vain olla toisen lähellä ja suojella Suzua.
|
|