Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Mar 22, 2009 20:38:05 GMT 2
Tyytyväisenä Suzu pani merkille, että raottanut huulien. Nopeasti hän tunki kielensä Aidaran suuhun ja liikutteli sitä siellä taidokkaasti, maistellen miehen makua. Hän maistui hyvälle. Suzu ei voisi kuvitellakkaan miltä tämän veri maistuisi. Mutta hän ei halunnut vahingoittaa Aidaraa. Suzu hillitsisi himonsa, hän oli tarpeeksi vahva pystyäkseen siihen. Ei hän turhaan ollut Lord of Firen pikkusisko. Nainen antoi käsiensä valahtaa miehen takamuksen päälle. Hän keskittyi nyt täysin suudelmaan ja Aidaran makuun. Ja hajuun. Ja hänen lämpimään kehoonsa. Suzun keho oli kylmä, kivenkova. Aidara oli pehmeä, lämmin, elävä.. Puoliksi ihminen. Suzu ei olisi villeimmissä unelmissakaan koskaan uskonut, että hän rakastuisi ihmiseen. Saati sitten puoliveriseen ns. lajittomaan. Suzu antoi ajatustensa kadota mielestään. Sillä ei ollut enää mitään väliä. Nyt oli vain hän ja Aidara.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 21, 2009 18:15:46 GMT 2
Anteeksi jumitus T__T -----------------------
Aidara nautti suudelmasta. Tämä oli niin harvinaista hänelle... Kukaan ei ollut koskaan lähestynyt häntä. Ja hän ei uskonut, että vielä vampyyri voisi pitää hänestä... Mies lupaili itselleen, ettei hylkäisi Suzua koskaan. Hän suojelisi tätä hengellään. Suudelma olisi voinut jatkkua Aidarasta vaikka ikuisuuksiin, mutta kaikki loppuu joskus. Hän lopetti suudelman ja hänellä oli asiaa vielä Suzulle. "Ethän hylkää minua?" mies kysyi.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on May 24, 2009 17:38:31 GMT 2
Sama täällä T____T ---------------------------------
Suzu nojautui lähemmäs Aidaraa pettyneenä, kun tämä irrottautui suudelmasta. Hän siirsi kätensä nojaamaan miehen rintaan ja nosti katseensa toisen silmiin. Suzu hymähti toisen kysymykselle. "Kuinka voisin? Olet kietonut minut niin syvälle verkkoosi, etten pääsisi irti vaikka haluaisinkin" nainen sanoi syvällä äänellä ja nosti leukaansa miehen leuan tasolla, niin, että hänen huulensa hipoivat toisen omia. "Aijotko sinä hylätä minut?" nainen kysyi hiljaisesti ja aukaisi varovasti huuliaan. Hän antoi niiden osua kevyesti Aidaran huuliin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on May 24, 2009 17:57:30 GMT 2
Aidara hymyili hieman. Ihanaa, kun Suzu ei jättäisi. Jos niin kävisi hän varmaan tappaisi itsensä. Ainakin pääsisi perheen luokse jonnekkin mahdollisesti tai ainakin pääsisi omista tuskistaan eroon, jotka kalvavat todella paljon. "En. En hylkää sinua koskaan." "En tahdo olla enään yksin. Olen ollut monta vuotta yksin, kun koko perheeni kuoli." sanoi vähän värisevällä äänellä.
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
|
Post by Takibi on May 26, 2009 16:38:59 GMT 2
Suzu nojautui kauemmas Aidarasta. Hän tajusi tämän hetken olevan väärä suudelmalle. Nainen oli hetken hiljaa, miettien toisen sanoja. "Olen pahoillani. Mahtoi olla raskasta." hän sanoi lopulta hiljaisesti, purren kevyesti huultansa. Hän antoi käsiensä laskeutua viereensä ja otti muutaman askeleen pois päin. "Minä.. minäkin menetin puolet perheestäni." Suzu hymähti hiljaisesti ja kietoi kätensä ympärilleen, kuin suojellakseen itseään kylmältä tuulelta. "Joten ymmärrän miten tunnet. Minä en onneksi jäänyt yksin. Minulla oli veljiä. Kol - kaksi" Suzu rutisti marmori otsansa ryppyyn. "Oikeastaan enää yksi" hän huokaisi.
|
|
|
Post by Koji-Chan on May 26, 2009 17:01:32 GMT 2
Aidara koitti hymyillä, muttei onnistunut. "Menetin melkein yksitellen vanhempani, 3 siskoa ja 3 veljeä." hän sanoi haikeasti. Jotkut sanoivat, että läheisen kuoleman yli oli vain pakko päästä. Mutta entä, jos koko suuri perhe? Se oli vaikeaa. Vaikeaa yksin. "Kuinka niin yksi?" mies rohkeni kysyä.
|
|