|
Post by Twist on Nov 15, 2008 20:03:59 GMT 2
Onko urheilu kivaa? Edna:Pakkohan se on pitää linjoista kiinni... ja on han se ihan kivaa... Urheilu vaatteet on tosi epä mukavia... -_-' [shadow=pink,left,300] Nyt tulee hurja risti kuulustelu!![/shadow] Tämä on kaikille!!!1.Sinut pidätetään. Mikä on tonennäköisin syy? 2.Sinä kuolet kello 00:00. Mikä on tonennäköisin syy? 3.Sinulla ei ole alus vaatteita. Mikä on tonennäköisin syy? 4.Joudut taisteluun. Mikä on tonennäköisin syy? 5.Joku pimeä heppu pyytää sinua tulemaan perässä. Mitä teet? 6.Jos menit perässä, mitä tapahtui?/Jos et niin mitä se olisi tehnyt? 7.Mitä tekisit jos sinulle kasvaisi turkki? 8.Syötkö paljon hedelmiä? 9.Onko sinusta väärin teurastaa eläimiä hatuiksi? (vink vink) 10.Joku tyyppi uhkaa tehdä susta hatun mitä teet? 11.Aika pysähtyy. Kenen kanssa haluaisit olla sen hetken? 12.Kuka on henkilö jonka haluaisit hengiltä?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 15, 2008 22:21:08 GMT 2
TwT yksi kysymys per viesti x)
1.Sinut pidätetään. Mikä on tonennäköisin syy? Kiyo: Hmm... Minua epäillään jostakin mitä en ole tehnyt. Kai: Tappamisesta, heh
2.Sinä kuolet kello 00:00. Mikä on tonennäköisin syy? Kiyo: Joku vampyyrinmetsästäjä tappaa minut... Kai: Ei mikään, en kuole niin helposti
3.Sinulla ei ole alus vaatteita. Mikä on tonennäköisin syy? Kiyo: Eehh...? Kai: Huvikseen vaan.
4.Joudut taisteluun. Mikä on tonennäköisin syy? Kiyo: Joku käy päälleni. Kai: Milloin mikäkin.
5.Joku pimeä heppu pyytää sinua tulemaan perässä. Mitä teet? Kiyo: Seuraan kai... Kai: Tapan tietty.
6.Jos menit perässä, mitä tapahtui?/Jos et niin mitä se olisi tehnyt? Kiyo: Hän hyökkäsi kimppuuni. Kai: Ei mitään, tapoin hänet.
7.Mitä tekisit jos sinulle kasvaisi turkki? Kiyo: Varmaan ajelisin sen pois, se ei sopisi ulkonäkööni. Kai: So wut?
8.Syötkö paljon hedelmiä? Kiyo: En, en syö mitään. Kai: Noup.
9.Onko sinusta väärin teurastaa eläimiä hatuiksi? (vink vink) Kiyo: On. Kai: Ei, tapetaanhan meitäkin kuin eläimiä.
10.Joku tyyppi uhkaa tehdä susta hatun mitä teet? Kiyo: Oô Kai: Teen hänestä ensin hatun *pahisnaurua*
11.Aika pysähtyy. Kenen kanssa haluaisit olla sen hetken? Kiyo: Hanini ( Tapion ) kanssa tietty <3 Kai: En kenenkään.
12.Kuka on henkilö jonka haluaisit hengiltä? Kiyo: Ei kukaan, en tahdo ketään hengiltä. Kai: Pikkuveljeni...
Miten iskisit ihastuksesi?
|
|
|
Post by Twist on Nov 15, 2008 22:46:21 GMT 2
Aivan oikeest mä yrit tehä lyhyen kysynyksen, mut niil oli enimmistö valtaja mä hävisin taistelun.... Mä oon sukka! Mä myönnän!!! Nyt te voitte nauraa mulle!!!
Miten iskisit ihastuksesi? Edna:Ööh. Pidin itsekin Hänestä alussa kun näin hänet. Ajattelin sen olevan vain ystävyyttä, mutta sitten se etti minut käsiinsä ja siitä se sitten lähti. Kaiketi? Apua kysykää Armenilta!!
Nyt tulee vain yksi kysymys! "olen vahva, olen vahva" *mutisee hiljaa*
Jos saisit valita jonkun suuren voiman. Mikä se olisi?
"Olin vahva, olin vahva" *Hiljaista mutinaa*
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 19, 2008 21:23:36 GMT 2
Jos saisit valita jonkun suuren voiman. Mikä se olisi? Kiyo: Hmm... En tiedä Oô Kai: Jonkun toisen voimakkaan elementin tulen lisäksi, tai ei. Sitten en olisi enään Lord of Fire... Eriväristen tulien hallitsemisen.
Miten reagoisit, jos tulevana aamuna olisikin maailma tuhoutunut?
|
|
|
Post by Twist on Nov 20, 2008 18:05:44 GMT 2
Miten reagoisit, jos tulevana aamuna olisikin maailma tuhoutunut? Edna:Juoksisin ympyrää huutaen apua... tai olisin jo kuollut jos koko maapallokin... -_-'Ja tahtoisin olla oman kultani luona. X93P:Tiesin tämän päivän tulevan, mutta että se olisi näin ruma sekaisen näköinen. *pshi* >P Hartain toiveesi!?
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 21, 2008 14:43:52 GMT 2
1.Sinut pidätetään. Mikä on tonennäköisin syy? Armen: Johtuu varmaan ulkonäöstäni.. Tapion: Tuota noin.. *Khm* Charlie: Paha väärinkäsitys!
2.Sinä kuolet kello 00:00. Mikä on tonennäköisin syy? Armen: Vanhuus..? Tapion: Veikkaan jotakin hämäräheppua, joka hyökkä seläntakaa ja ampuu aseella, jonka luodit ovat hopeaa. Charlie: Kuolin keskipäivällä.
3.Sinulla ei ole alus vaatteita. Mikä on tonennäköisin syy? Armen: Eihän minulla ole nytkään. O__o Tapion: Todennäköisin syy on se, että olen ottanut ne pois. Yksinkertaista. Tai sitten satun olemaan yhden teityn henkilön luona.. <'33 Charlie: Joku on ryöstäny ne minulta, joka on muuten todella epätodennäköistä.
4.Joudut taisteluun. Mikä on tonennäköisin syy? Armen: Haastoin vastustajani itse. Tapion: Tekee vain mieli raadella sutena, tai sitten joku älypää on päättänyt hyökätä. Charlie: Vastustajan pelkurimaisuus.
5.Joku pimeä heppu pyytää sinua tulemaan perässä. Mitä teet? Armen: Katson mitä hepulla on asiaa. Tapion: Menen totta kai! Sehän saattaa olla joku kiva typpi! Jossei ole, niin sitten se on vähemmän kiva. Charlie: En tietenkään mene. Ei huvita. Seuratkoon tyyppi minua, jos se on niin vakavaa.
6.Jos menit perässä, mitä tapahtui?/Jos et niin mitä se olisi tehnyt? Armen: Ei mitään? Tapion: No se tyyppi oli vähemmän kiva. Charlie: Mistäs minä tiedän mitä sillä oli mielessä?
7.Mitä tekisit jos sinulle kasvaisi turkki? Armen: Sitten minulla olisi turkki. O__o' Yksinkertaista. Tapion: Ainahan se tuppaa kasvamaan siinä täydenkuun aikaan. Se on kyllä ihan kiva, paitsi ne kirput jotka tuppaavat aina hyppäämään kyytiin. Onneksi ne sitten saa pois, kun muuttuu taas normaaliksi. Charlie: Itkisin.
8.Syötkö paljon hedelmiä? Armen: En syö mitään. Enkä juo. Tapion: Tuleehan niitä välillä popsittua. Charlie: En syö mitään, enää.
9.Onko sinusta väärin teurastaa eläimiä hatuiksi? (vink vink) Armen: Onhan se aika väärin. Varsinkin, jos se 'eläin' sattuu olemaan ihastuksesi. Tapion: On se aika väärin, mutta toisaalta ymmärrän miksi niistä tehdään hattuja. Kylmää ne eristävät kyllä hyvin, mutta muodin takia en sallisi sitä. Charlie: Ei ole.
10.Joku tyyppi uhkaa tehdä susta hatun mitä teet? Armen: En mitään. Tyyppi yrittää vaan isotella. Sitäpaitsi, aika huono hattu minusta tulisi, heh. Tapion: Hah. Millähän ilveellä se minusta yrittää hatun saada? Ei se saisi minua kiinni, kun olen sutena, tai se ei edes säilyisi kovin kauaa elävänä, jos tulee tielleni silloin. Charlie: Nauran hänelle! Hahahahahaa!
11.Aika pysähtyy. Kenen kanssa haluaisit olla sen hetken? Armen: Ednan... *Punastus* Tapion: Arvaa kaksi kertaa. *VinkVink* Charlie: Yksin. (Tai edesmenneen vaimoni kanssa... *KöhKöh*)
12.Kuka on henkilö jonka haluaisit hengiltä? Armen: Kiyo..? Tapion: En ketään. Voisin vaikka tällä hetkellä halata kaikkia! ^____^ Charlie: Kaikki elollinen ja eloton, joka on tehnyt väärin minua kohtaan!
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 23, 2008 21:29:00 GMT 2
Kun Missillä ei oo kysymystä, ja ei ole saanut vielä tuotakaan valmiiksi, otan TwTn oman
Hartain toiveesi!?
Kiyo: Tapion veisi minut jonnekkin romanttiseen paikkaan ja oltaisi aina yhdessä ^_________^ Kai: Kiyon pää takanreunalla Aidara: Mitäs se sulle kuuluu Oô
Mitä tekisit, jos olisi IHAN PAKKO suudella vihamiestäsi?
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 24, 2008 19:25:19 GMT 2
Mitä tekisit, jos olisi IHAN PAKKO suudella vihamiestäsi? Armen: Tapan sen jota pitäisi suudella! Yök! Tapion: Mitä vihamiestä..? No, sama se. Noniin, sinä, jota minun on määrä suudella, tules tänne, että saadaan homma pois alta! Charlie: Pitäisin puoleni, enkä edes vilkaisisi häneen.
Näet rakastettusi suutelemassa pahimman vihollisesi kanssa, miten reagoit? Kultasi ilmeestä voi päätellä, että hän ei itse tahdo sitä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 24, 2008 19:33:08 GMT 2
Näet rakastettusi suutelemassa pahimman vihollisesi kanssa, miten reagoit? Kultasi ilmeestä voi päätellä, että hän ei itse tahdo sitä. Kiyo: Öh... En varmaan edes aluksi huomaisi sitä, ettei tahtoisi. Minut on petetty monesti, miksei muka uudestaan? Olisin varmaan, vihainen ja hämmentynyt samaan aikaan. Mutta menisin puhumaan hänen kanssaan, ja selvittämään asiat. Kai: Mitä rakastettua, hah. Nauraisin. Aidara: Tälläiset ei minua kiinnosta.
Mitä ostaisit tärkeimmälle henkilölle elämässäsi vaikka synttäri lahjaksi?
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 24, 2008 19:48:17 GMT 2
Mitä ostaisit tärkeimmälle henkilölle elämässäsi vaikka synttäri lahjaksi? Armen: En tiedä.. Sitä mitä hän itse haluaisi saada. ^___^ Tapion: Mietitäämpäs... Jotakin söpöä tai sitten jotain ihanaa yhteisiä leikkejä varten. <'33 Esimerkiksi vaaleanpunaiset plyysikäsiraudat, grau! <'33 Nehän olisi samalla söpötkin! Charlie: ....
Tulevaisuuden suunnitelmasi?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 24, 2008 20:31:33 GMT 2
Tulevaisuuden suunnitelmasi? Kiyo: Olla Tapionin kanssa aina <'333 ^______^ Kai: Kiyon ja parin muun nirhaaminen. Aidara: Ei vielä mitään.
Mitä voimaa tahtoisit hallita?
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 24, 2008 20:41:56 GMT 2
Mitä voimaa tahtoisit hallita? Armen: Ki'tä paremmin. Haluan osata muutakin kuin Suigun Gunin. Tapion: Muutakin kuin fyysistä? En mitään.. Kai. Ei tällä hetkellä ole tarvetta osata. Charlie: Ajatuksen voimalla tappamisen. Saisin viimeinkin rauhan sielulleni.
Annan sinulle suukon poskelle. Miten reagoit?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 24, 2008 20:53:10 GMT 2
Annan sinulle suukon poskelle. Miten reagoit? Kiyo: Öäh... *punastus Kai: *olkien kohautus* Aidara: Oô Jaahas...
Annan sinulle halin, haluatko toisenkin ^__^?
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 25, 2008 16:22:50 GMT 2
Annan sinulle halin, haluatko toisenkin ^__^? Armen: Kunhat et muutu kissaksi. Tapion: Totta kai! Antaa tulla vain! +--^____^--+ Charlie: *Naureskelee, kun toinen röhnöttää maassa mahallaan* En suosittele. *Naurekelua*
Mitä teet jos pöllin sinun arvokkaimman asiasi? Enkä anna sitä takaisin.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 25, 2008 16:29:02 GMT 2
Mitä teet jos pöllin sinun arvokkaimman asiasi? Enkä anna sitä takaisin Kiyo: Varastan takaisin Kai: Polttaisin sinut tai muuta ilkeää *virn* Aidara: Ei minulla enään ole mitään tärkeää, eli en mitään.
Mitä tekisit, jos läheisesi tekisi kuolemaa käsivarsillasi?
|
|