Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Dec 27, 2008 17:12:50 GMT 2
Amber: 5 toivettako? *hih* Haluan tikkarin, ja isoveljen, nallen, kakkua ja kissanminttua *hymy*
Jos joku itkee, mitä teet?
|
|
|
Post by Twist on Dec 27, 2008 19:05:40 GMT 2
Edna:Yrittäisin lohduttaa. X93P:Kysyisin syytä ja olisin hiljaa. Nicolass:Hyvää joulua?
Tuutko lukee miunkaa MARVELin sarjakuvia?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 27, 2008 19:07:17 GMT 2
Kiyo: Menen lohduttamaan tietenkin. Kai: Nauran BD Aidara: Ehkä menen lohduttamaan... Reno: Lohdutan parhaani mukaan. Ara: Jos on ystävä lohdutan, jos ei niin en tee mitään.
Mitä pelkäät?
Saakeli, TwT kerkes eka X3
|
|
|
Post by Twist on Dec 28, 2008 21:53:54 GMT 2
No mäny vastaan tähän tai siis mun orjat vastaa. Siihen sun kysymykseen. HUOM X93P=Misha Laitan tänne viestii koska muuten tänne tuskin kukaa tajuu laittaa mitää..
Mitä pelkäät?
Edna:Sinua.... Susia ja koiraeläimiä Misha:En tunne pelkoa Nicolass:isäni ja demoneita
Jos saisit lapsen miten reagoisisit?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 29, 2008 11:08:48 GMT 2
Jos saisit lapsen miten reagoisisit? Kiyo: Miten tätä hoidetaan?! *häseltää* Kai: Kasvatan siitä joko kunnon vampyyrin tai isken hampaat kurkkuun, kun se on tarpeeksi vanha. Aidara: No, yrittäisin kai hoitaa häntä... Reno: Jei ^________^ Olen aina tahtonut olla isä! *seittemännessä taivaassa* Ara: o_ô ... ... ... ... *Darth Vader efect* I'm Your father.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 29, 2008 13:36:38 GMT 2
*Darth Vader efect* I'm Your father. Armen: ... Va? O__o'Tapion: Oikeesti?! *Hyppii onnessaan* Darth Vader on isäni! Awesome! Mitähän vanhempani eivät kertoneet minulle ennen kulemaansa...? O__o' Hälläväliä! Julkkis on meitsin isä! *Hyppelyä* Charlie: .... Joku on katsonut liikaa Star Warsia.. =__=''( Ihme et Charlie tietää Star Warsin. )Saamasi lapsi on kasvanut teiniksi. Hän on ongelma ja nuorisorikollinen. Mitä ajattelet?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 29, 2008 13:39:49 GMT 2
Saamasi lapsi on kasvanut teiniksi. Hän on ongelma ja nuorisorikollinen. Mitä ajattelet?
Kiyo: Hoidinko häntä väärin? T___T Kai: Henki pois. Aidara: Se on hänen valintansa Reno: Huoh... Ara: Ihan niinkuin minä.
Batmania ei ole olemassa! Miten reagoit?
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 29, 2008 14:15:58 GMT 2
Batmania ei ole olemassa! Miten reagoit?
Armen: Kuka se on? Tapion: Eih! *Vaipuu polvilleen* Batman! Miten saatoit tehdä tämän minulle! Olit idolini siitä lähtien, kun täytin 5! Nyt unelmani on täysin murskana! *Hurjaa draamaa* Charlie: Mitä väliä? Pelkkä sarjakuva hahmo. Kyllä minä tiedän, ettei häntä ole olemassa, vai pidätkö minua täysin idioottina?
Harrastatko/Oletko joskus harrastanut yhden illan juttuja? Miehen vai naisen kanssa?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 29, 2008 14:28:03 GMT 2
Harrastatko/Oletko joskus harrastanut yhden illan juttuja? Miehen vai naisen kanssa?
Kiyo: Nehän ovat kauheita, kun sydän särkyy .___. Pikemmin MINUN kanssani on harrastettu sellaisia... Kai: Kyllä, kumpienkin kanssa. Aidara: Tuollaiset jutut eivät kiinnosta, eli en. Reno: Poikamies olen ja eihän yhden illan jutut ole mitään. Sen pitää olla aitoa rakkautta. Ara: En.
Hyvä on... KUMMITUKSIA EI OLE OLEMASSA! Ne ovat mielikuvitusta.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 29, 2008 14:32:58 GMT 2
Hyvä on... KUMMITUKSIA EI OLE OLEMASSA! Ne ovat mielikuvitusta.Armen: *Pään kallistus* ?Tapion: Nyt huijaat. Kummituksia on olemassa, katso vaikka! *Osoittaa ulos, jossa lentelee valkoinen lakana*Charlie: Sitten varmaan osaat selittää mikä minä olen, jossen haamu. *Kävelee seinän lävitse, mutta palaa vielä irvistämään*Milloin menetit neitsyytesi? >D
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 29, 2008 14:36:55 GMT 2
Milloin menetit neitsyytesi? >D
Kiyo: Vuosia sitten, kun seurustelin vielä Hyen kanssa... Kai: Luuleksä, et mä muistaisin kenet sain ihan ensimmäisenä sänkyyni, häh? Aidara: Asia on niin, etten ole menettänyt vielä. Reno: Silloin, kun minut... no ... Raiskattiin. Ara: Olen nuori viellä, ja se on tallella.
Tiesitkö, että sinulla on identtinen kaksoiveli/sisko?
|
|
|
Post by Twist on Dec 30, 2008 14:14:05 GMT 2
Tiesitkö, että sinulla on identtinen kaksoiveli/sisko?
Edna:Ei ehkä identtinen, mutta sisko kuitenkin. =) Ei muuten olla ihan saman näkösiä tai edes luontosia..... Misha:Tottahan toki ainakin öööö ei ole ohjelmoitu, mutta paljoooon... Nicolass:Isän tuntien en ihmettelisi...*nyyh*
Hyvää joulua! *Ojentaa lahjan jossa on juuri se mitä olet aina halunnut*
|
|
|
Post by momo on Dec 30, 2008 17:27:42 GMT 2
Charlene Meaboundy: "V***u, mulla ei ole sulle mitään..."
Kuka keksi rakkauden?
|
|
|
Post by Twist on Dec 30, 2008 18:22:58 GMT 2
Kuka keksi rakkauden?
Edna:Hmm... Tätä siätää miettiä, mutta se oli viisas kuka nyt sitten olikin. Misha:Ei ainakaan ollut ihminen... Nicolass:Afrodite... Rakkauden jumalatar..
Mitä tekisit jos rakastasi kohta lennähtäisi uuden vuoren raketti?
|
|
|
Post by momo on Dec 30, 2008 18:26:27 GMT 2
Charlene Meaboundy: "Nauraisin sydämeni pohjasta, jos minulle olisi sellainen."
Osaatko soittaa kitaraa?
|
|