|
Post by Twist on Nov 25, 2008 17:03:39 GMT 2
Mitä tekisit, jos läheisesi tekisi kuolemaa käsivarsillasi?
Edna:Ääk! Ei kai.... Apua. Olisin paniikissa ja lopulta itkisin ja yrittäisin auttaa henkilöä parhaimpani mukaa. X93P:Läheinen? Ei kovin tuttu sana, mutta tarkemmin selattua se tarkoittaa ihmistä joka on minulle mieluinen. Höm.. Tappaisin hänet eipä kärsisi enään.
Mennään rakentamaan Tapion lumiukko! Tuletko mukaan? =3
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 25, 2008 17:21:13 GMT 2
Mennään rakentamaan Tapion lumiukko! Tuletko mukaan? =3 Kiyo: Nyaa ^_____________^ Joo <3 Kai: Ja paskat... Aidara: Oô
Mitä vihaat?
|
|
|
Post by Twist on Nov 25, 2008 17:35:56 GMT 2
Mitä vihaat?
Edna:Kaita! Tapan hänet viäklä. *Alkaa väsätä voodoo nukkea* X93P:Epäkohteliaita ihmisiä ja sivitymättömiä.
Olisko kiva asuu saarella?
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 19, 2008 19:25:35 GMT 2
Olisko kiva asuu saarella?
Armen: Kyllähän se ihan mukavaa varmaan olisi. Saisi ainakin olla rauhassa ja harjoittaa taitojaan. Tapion: Jah! Olisi oma uimaranta ja oma saari, jes! Ajattelen asian niin, että se saari olisi minun ja sellainen pienehkö, jossa olisi oma pikku talo, tai ei ehkä ihan pieni, ja oma ranta ja kaikki. Mukaan lukieen se unitoveri, tiedätte mitä tarkoitan. :') Charlie: Noeitod.
Tarjoan paukun. Otatko sen vastaan?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 19, 2008 19:32:24 GMT 2
Tarjoan paukun. Otatko sen vastaan?
Kiyo: Mikäpä siinä ^____^ Kai: Tietty, ilmaista viinaa. Ei voi kieltäytyä! Aidara: ... Reno: Anteeksi, mutta en juo. Kiitos tarjouksesta kumminkin.
Anna tikkari ja hali X3
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 19, 2008 20:06:47 GMT 2
Anna tikkari ja hali X3
Armen: *Antaa tikkarin ja lähtee karkuun* Tapion: *Antaa tikkarin ja kyykistyy antamaan kunnon halin* ^_____^ Charlie: Namia ei tipu ja halia ei heru.
Miten minun pitäisi käyttäytyä, että olisit kaveri kanssani?
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 11:13:18 GMT 2
Miten minun pitäisi käyttäytyä, että olisit kaveri kanssani?
Edna:Jollet tapa minua ja et käy päälle niin olen kaverisi vaikka heti. =3 X93:daa... Nicolass:Riippuu siitä mitä toivot ja pidätkö joulusta.
Tahtoisitko lapsen/pennun?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 22:44:51 GMT 2
Tahtoisitko lapsen/pennun?
Kiyo: Mayby... Kai: En tod! Aidara: Oô Reno: Joo <3 ihan sama millainen, nuori, vanha, kiltti ilkeä... Olen tahtonut aina olla isä ^______^
Mitä tekisit, jos sanoisin, että olen ihastuksesi valeasussa?
|
|
|
Post by Twist on Dec 20, 2008 22:49:39 GMT 2
Mitä tekisit, jos sanoisin, että olen ihastuksesi valeasussa?
Edna: Epäilisin. Ei Armen ilmaisisi asiaa noin tai pukeutuisi valeasuun. Nicolass:Shokki. En usko, että hän tulisi jossain valeasussa. X93P:Ihastusta ei ole. Kuka tarvitsee.
Lähdetäänkö tuhoamaan kylä?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 20, 2008 23:04:09 GMT 2
Lähdetäänkö tuhoamaan kylä?
Kiyo: Miksi? Oô Kai: Joo! Odotas, haen ensin makkaraa mukaan x) Aidara: Ei. Reno: Miksi nyt tahtoisin Oô Asun täällä!
Mitä laulaisit rakkaallesi?
|
|
|
Post by Twist on Dec 21, 2008 9:21:19 GMT 2
Mitä laulaisit rakkaallesi?
Edna:En usko hänen välittävän laulusta... X93P:Vasten mielistä en mitään. Nicolass:Joulu lauluja...
Mitä osat kavereillesi lahjaksi?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 21, 2008 12:12:59 GMT 2
Mitä ostat kavereillesi lahjaksi?
Kiyo: Hmm... Parranajokoneen! ^______^ Kai: En mitään. Aidara: Kelle kaverille? Reno: En mitään, teen sen itse.
Heräät ja huomaat, että olet kutistunut muurahaisen kokoiseksi, miten reagoit?
|
|
|
Post by Twist on Dec 25, 2008 18:08:15 GMT 2
Heräät ja huomaat, että olet kutistunut muurahaisen kokoiseksi, miten reagoit? Edna:Söisin sokeria kasvaakseni. X93P:HA. Yrittäkööt vain. En kutistu. Muho tai pakottaisin tuon hengen muuttamaan minut takaisin Nicolass:Olisi helppoa muuttua takaisin. En ole tehnyt pahaa toisin kuin sinä X93P... En auttaisi.
Jos seksuaalinen suuntautumisesi muuttuisi mitä tekisit?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 25, 2008 18:56:31 GMT 2
Jos seksuaalinen suuntautumisesi muuttuisi mitä tekisit?
Kiyo: En tiedä, en silti tahtoisi jättää kultaani, kun kerran sellaisen löysin. Kai: Kuolisin puutteeseen... ( *nauraa lattialla* ) Aidara: Olisikai kivaa jostain tykätä... Reno: Ei se paljoa mitään ehkä haittaisi... Ara: Yääk... X3
Näät ison pahan käärmeen, mitä teet?
|
|
|
Post by Twist on Dec 25, 2008 19:40:46 GMT 2
Näät ison pahan käärmeen, mitä teet?
Edna:Tappaisin sen jos se hyökkäisi. X93P:Ei siitä olisi vastusta... Pure rautaa käärme Nicolass: Lentäisin karkuun tai suojautuisin. Sanoisin varmaa lopussa "hyvää joulua"
Annan sinulle 5 toivetta mitä ne olisi?
|
|