|
Post by Koji-Chan on Sept 16, 2008 17:00:13 GMT 2
Eli, hahmot vastaavat edellisen antamaan kysymykseen. Helppo homma. Eli, minä laitan tähän kysymyksen johon seuraavan hahmo vastaa. Voit myös laittaa oman hahmosi vastauksen kysymyksen alle.
Mitä teet, jos sinua ruvetaan ahdistelemaan? Kiyo: No... Riippuu vain kuka. Ei se nyt haittaa, jos joku hyvännäköinen jätkä rupeaisi. Mutta jos nainen, no... Se on ahdistavaa.
|
|
|
Post by MissBakura on Sept 25, 2008 19:47:35 GMT 2
Mitä teet, jos sinua ruvetaan ahdistelemaan? Armen: Mitäkö teen?! Vedän kunnolla kuonoon ja jossei siitä tokene hakkaan henkihieveriin! Minua ei ahdistella.
Joku saa tietää syvimmän salaisuutesi, miten reagoit? Armen: Ei sitä kukaan saa tietää! Ja jos saa, se tyyppi on sekunnin murto-osassa tuhon oma!
|
|
|
Post by Koji-Chan on Sept 25, 2008 20:15:52 GMT 2
Joku saa tietää syvimmän salaisuutesi, miten reagoit? Kiyo: Öh... En tiedä, varmaan antaisin olla.
Mitä tekisit, jos joku vihaamasi henkilö pussaisi sinua? Kiyo: Oô Minua tuskin vihaamani henkilöt pussaavat, ja en vihaa ketään.
|
|
|
Post by MissBakura on Oct 17, 2008 13:38:05 GMT 2
Mitä tekisit, jos joku vihaamasi henkilö pussaisi sinua? Armen: Niin on jo käynyt!! Aivan kamalaa! Hirveää! vastenmielistä! Tapion: Se riippuu vähän. Tällä hetkellä en vihaa ketään, joten pusut on kaikilta tervetulleita! <'33
Mikä on kivoin asia maailmassa?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Oct 18, 2008 10:23:08 GMT 2
Mikä on kivoin asia maailmassa?
Kiyo: Viettää aikaa oman hanin kanssa <3 Kai: Pelottelu kai, tai veren juonti...
Mitä tekisit, jos huomaisit aamulla herätettäsi vaihtaneesi sukupuolta?
|
|
|
Post by MissBakura on Oct 19, 2008 15:20:40 GMT 2
Mitä tekisit, jos huomaisit aamulla herätettäsi vaihtaneesi sukupuolta?
Armen: Mitä sukupuolta...? O__o'' Tapion: Se voisi olla varsin shokeeraavaa.. Siinähän menettäisi miehyytensä ihan tyystin!!
Mitä mieltä olet perheen perustamisesta?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Oct 19, 2008 15:58:17 GMT 2
Mitä mieltä olet perheen perustamisesta?
Kiyo: Voisihan se ihan mukava asia olla ^___^ Mutta toisaalta taas ei... Kai: Njäääh...
Lempijuomasi?
|
|
|
Post by Twist on Nov 7, 2008 19:08:00 GMT 2
Lempijuomasi?
Edna:Eiköhän mehu ole paras jollei kermaa lasketa. mjam <33 Päätinkin, että Edna saa luvan vastata kaikkiin kysymyksiin mitä on esitetty...
Mitä teet, jos sinua ruvetaan ahdistelemaan? Edna:Mitäkö tekisin? Juoksisin karkuun. Joku saa tietää syvimmän salaisuutesi, miten reagoit? Edna:Ei minulla taida olla kovin syvää salaisuuttaa. Paitsi ne mitä naisella yleensä. Mitä tekisit, jos joku vihaamasi henkilö pussaisi sinua? Edna:ei taida olla ketään... Menisin paniikkiin...? Mikä on kivoin asia maailmassa? Edna:Armen. khi...*punastelua, ei pysy penkillä* Mitä tekisit, jos huomaisit aamulla herätettäsi vaihtaneesi sukupuolta? Edna:Mitä? Ei se olisi mahdollista. Paitsi sinä kuukauden tiettynä viikkona.... Mitä mieltä olet perheen perustamisesta? Edna:Emt. Kenen kanssa, milloin, missä? Ehkä sen jälkeen vastaan tähän kun joku kertoo. Loppu mutinaa:Hi olipa liuda kysymyksiä.
Mitä tekisit jos vastaan tulisi peikko?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Nov 11, 2008 18:42:13 GMT 2
Kiyo: En tiedä Oô Moikkaisin sitä ^____^ Kai: Tekisin siitä kalan ruokaa.
Mitä tekisit, jos olisit seuraavana aamuna kyklooppi?
|
|
|
Post by Twist on Nov 12, 2008 13:59:31 GMT 2
[shadow=red,left,300]Mitä tekisit, jos olisit seuraavana aamuna kyklooppi[/shadow]
Edna:Ei se häiritsisi minua kun kerran on jo niin tapahtunut. -periaatteessa...-
[glow=red,2,300][shadow=red,left,300][/shadow][/glow]
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 15, 2008 16:54:44 GMT 2
Kenkä numerosi ja sukkien väri?
Armen: *Katsahtaa sappaisiinsa ja kohauttaa olkiaan* Tapion: Varmaankin siinä 43 kohdalla, olisiko? Hah, sukkien väri vaihtuu päivittäin. Charlie: *Mulkoilua ja nenän nyrpistys* Mitäs se sinulle kuuluu?
Mitä mieltä olet heteroseksuaaleista?
|
|
|
Post by Twist on Nov 15, 2008 18:14:46 GMT 2
Mitä mieltä olet heteroseksuaaleista?
Edna:Olen itse elävä esimerkki tälläisestä ja musta se on Ok!!
Oletko ikinä ajatellut elää pingviininä tai sitruunana?? XD
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 15, 2008 18:21:01 GMT 2
Oletko ikinä ajatellut elää pingviininä tai sitruunana?? XD Armen: ... En ikinä.. O__o'Tapion Hmmm.. En ole, mutta varsin mielenkiintoinen ajatus. Olisin komein sitruuna maailmassa, jos olisin sitruuna. Ja pingviininä... Olisin varmaankin sellainen kuningaspingviini, joka johtaa muita ja on muuten tosi mahtava tyyppi. <'33Charlie: ... Ò___óOnko pinkki kiva väri?
|
|
|
Post by Twist on Nov 15, 2008 18:27:02 GMT 2
Onko pinkki kiva väri?
Edna:Pinkki? Onhan se söpö väri, mutta punainen on kauniimpi. Pinkki on kyl ihan.. *mutisee jotaa omaa*
Olisiko kiva jos joku antaisi sinulle suukon? Esim sellainen josta pidät ja semmoinen jota vihaat?
|
|
|
Post by MissBakura on Nov 15, 2008 18:42:48 GMT 2
Olisiko kiva jos joku antaisi sinulle suukon? Esim sellainen josta pidät ja semmoinen jota vihaat?Armen: No jos Edna... Mutta muut.. Hyh!Tapion: Voi ihanaa! Suukot on tervetulleita! <'33 Mutta muistakaa, että olen varattu, että poskelle sitten, ainostaan Kiyo saa kielareita. Charlie: *Kävelee ripeästi pois paikalta*Onko urheilu kivaa?
|
|