|
Post by MissBakura on Feb 5, 2009 17:38:49 GMT 2
Tahdotko olla ystäväni? ^_________^Armen: Riippuu siitä, miten käyttäydyt ja voinko luottaa sinuun. O__oTapion: Totta kai! Kaikenlaiset otukset on kivoja ystäviä. ^__^Charlie: En. Ystävät ovat yliarvostettuja.Tiedätkö mitä on dataaminen?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 5, 2009 19:23:20 GMT 2
Tiedätkö mitä on dataaminen?
Kiyo: Oô... En? Kai: Ei vois vähempää kinnostaa Aidara: ... Reno: Liittyy tietokoneisiin?
Unelma poika/tyttöystäväsi?
|
|
|
Post by MissBakura on Feb 5, 2009 19:39:15 GMT 2
Unelma poika/tyttöystäväsi?
Armen: Sellainen.. Ihana. Niinkuin Edna.. *pikkupunast* Tapion: Hellittävä, suloinen, ihana.. jne. = Kiyo. <'33 Charlie: En haaveile turhuuksista. Kuten tyttöystävästä.
Kerro rehellisesti: mikä on pervointa mitä olet koskaan tehnyt?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 5, 2009 21:15:07 GMT 2
Kerro rehellisesti: mikä on pervointa mitä olet koskaan tehnyt?
Kiyo: Eh..? Varmaan jotain *kröhöm* kännipäissä... Kai: *Kumartuu eteenpäin* Tahdotko tosiaan tietää? Aidara: En harrasta pervoja juttuja... Reno: En tee pervoja asioita.
Mikä on pervointa mitä sinulle on tehty?
|
|
|
Post by MissBakura on Feb 13, 2009 17:31:43 GMT 2
Mikä on pervointa mitä sinulle on tehty?
Armen: Yh! *Kylmätväreet* Suudeltu suulle. Tapion: Hmm.. Pervointa.. No tuntemattomilta ehkä se, että joku kerran kähmäisi minua haarusista eräällä clubilla. o__O' Charlie: Kukaan ei ole koskenut minuun sormellaankaan, eikä hiiskunut sanaakaan, varsinkaan mitään härskiä, koskaan.
Onko sinussa mielestäsi pedofiilin ominaisuuksia?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 15, 2009 13:46:58 GMT 2
Onko sinussa mielestäsi pedofiilin ominaisuuksia?
Kiyo: Ei tietenkään! Kai: Miten nyt ottaa. Aidara: Ei. Reno: En voisi edes kuvitella X3
(Miespuolisille vain)Menisitkö suklaajunaan : D?
|
|
|
Post by Twist on Feb 15, 2009 15:37:18 GMT 2
(Miespuolisille vain)Menisitkö suklaajunaan : D?
Edna:*katsoo silmät pyöreinä*Anteeksi mitä? Nicolass:E-empä usko... Misha:HA! Edna:Sori tää oli pojillevaan... *laittaa kätensä Nicon korville*
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.... Mennääks tonne nurkan taa?
|
|
|
Post by MissBakura on Feb 19, 2009 16:26:47 GMT 2
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.... Mennääks tonne nurkan taa?Armen: Haastatko riitaa tai jotain? ò__ÓTapion: Miten nuo kaksi liittyvät toisiinsa? Mutta jos vaadit, voin kyllä tulla. *vinkvink*Charlie: Miksi tulisin?Sussu: *Pään kallistus*Mitä teet, jos joku yllättää sinut vaihtamassa vaatteita?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 22, 2009 17:51:17 GMT 2
Kiyo: Eh? Yllätyn ja käännyn... Kai: En mitään. Aidara: ... ... Luon illuusion Reno: Pyydän poistumaan.
Kellä on isoin?!
|
|
Takibi
Sisäpiireissä
Does she kiss you like I used to kiss?
|
Post by Takibi on Feb 25, 2009 18:35:47 GMT 2
Amber: Isoin? *tuijottaa uteliaana* Suzu: Hpmh.. Luuletko tosiaan, että vastaisin tuollaiseen?
Uskotko Jumalaan?
|
|
|
Post by Twist on Feb 25, 2009 22:08:52 GMT 2
Uskotko Jumalaan?
Edna:Jos käytän pimeitä voimia jotka ovat jumalan vastaisia... niin luuletko tosiaan, että uskoisin jumalaan? HAHA!! hyvin hauskaa. X3 Nicolass:Jaa se hiaman riippuu, että missä mielessä jumalia on monenlaisia.... Kaiketi minä uskon..*pyörittelee sormiaan* Misha:Pas***!
Mennääks ulvomaa kuuta!!! *koiranpennun silmät*jookooooo. <3<3
|
|
|
Post by Koji-Chan on Feb 26, 2009 10:55:09 GMT 2
Kiyo: Eh..? Okei ^_^ Kai: Miks vitussa pitas tulla? Aidara: ... Reno: Kaiketi voin tulla. Nathan: Joo voin tulla... *piilottelee puukkoa selan takana*
Mennaanko tonne nurkan taakse?
|
|
|
Post by MissBakura on Mar 1, 2009 19:41:47 GMT 2
Mennäänko tonne nurkan taakse?
Armen: *Astuu askeleen taaksepäin* En tule. Ainakaan sinun kanssasi. Tapion: *Nuolaisee kättään ja sipaisee sillä hiuksiaan taakse* Olen valmis, beib. <3 Charlie: *Istuu isolla bossin tuolilla* Jos kannat. Sussu: *Punastelee ja piiloutuu häntänsä taakse*
Jos olisin päivän vain sinun orjasi, mitä joutuisin tekemään?
|
|
|
Post by Twist on Mar 12, 2009 17:31:04 GMT 2
Jos olisin päivän vain sinun orjasi, mitä joutuisin tekemään?
Edna:Ämm. Tuota menisitkö pois? Nicolass:Minä toteuttaisin toiveitasi.... Misha:Olen itse palvelia... ollut... Tiskaa.. AngelicaEt selviäisi yön yli. *Pieni hymähdys*
Käytäthän ehkäisyä?Jos et niin pitäisikö?
|
|
|
Post by MissBakura on Mar 17, 2009 18:42:18 GMT 2
Käytäthän ehkäisyä? Jos et niin pitäisikö?
Armen: Mitä se on? Tapion: *Krhm, köhköh*... Onko se aivan pakollista saman sukupuolen kanssa? Charlie: Älä naurata. Luuletko minun tosiaan harrastavan jotain haamuseksiä?! Sussu: K-kyllä minä varmaan, j-jos joskus teen jotain sellaista...
Pitäsikö homoseksuaalien antaa sitoutua laillisesti?
|
|