|
Post by Koji-Chan on Mar 22, 2009 1:31:54 GMT 2
Pitäsikö homoseksuaalien antaa sitoutua laillisesti?
Kiyo: Tietty! Kai: Yks hailee... Aidara: Ö.. Joo? Reno: Jep, kaikki saa sitoutua kenen tahansa kanssa. Nathan: Ei haittaisi, jos saisi. Ei se koske minua. Monochrome: *Pään kallistus ja olkien kohotus*
Mitä jos olisit muuttunut yöllä kirkkaan punaiseksi, mitä tekisit?
|
|
|
Post by MissBakura on Mar 22, 2009 12:24:27 GMT 2
Mitä jos olisit muuttunut yöllä kirkkaan punaiseksi, mitä tekisit?
Armen: Ööh.. Eikai kukaan eroa huomaisi, kun olen nytkin kaikkien mielestä hassun värinen.. Tapion: Tuijottaisin itseäni vessan peilistä ja ihmettelisin kuka helvettiä tuo on. Varmaan sitten pyörtyisin. xP Charlie: Ha. En mitään. Sussu: Pelästyisin ja ihmettelisin onko minulla joka tosi vaarallinen tauti..
Pitäisikö eri rotujen/lajien antaa sitoutua laillisesti keskenään? Käytetään vaikka esimerkkinä vihollisia vampyyreja ja ihmissusia.
|
|
|
Post by Twist on Mar 27, 2009 17:48:45 GMT 2
Pitäisikö eri rotujen/lajien antaa sitoutua laillisesti keskenään? Käytetään vaikka esimerkkinä vihollisia vampyyreja ja ihmissusia.Nicolass:Errr. Huolisivatko he peketteja lahjaksi? Edna:Kaikki sitoutumiset ovat ihania. Misha:Zuuurrr Angelica:olen ihmissusi ja mielestäni se on aivan yhdentekevää.... Vihollisia?? Perustetaanko perhe?
|
|
|
Post by MissBakura on Apr 4, 2009 17:53:53 GMT 2
Perustetaanko perhe?
Armen: .... En ole valmis siihen.. Vielä.. Tapion: Muuten joo, mutta minulla on jo poikaystävä, jonka kanssa tahdon perheen. <3 Charlie: Ei h*lvetissä. Sussu: Olisitko sinä sitten äitini? ^o^
Jos sinua pyydettäisiin lapsenvahdiksi, suostuisitko? Miksi?
|
|
|
Post by Twist on Apr 4, 2009 21:59:15 GMT 2
Jos sinua pyydettäisiin lapsenvahdiksi, suostuisitko? Miksi?
Edna:Joo. Lapset on ihan kivoja, mutta liika huolehdittavaa... Voisi olla, että kakru kuolisi..... Angelica:Toivoisin omiakin lapsia.... Tota kai lähtisin huolehtimaan kunhan ei ole täysikuu. :3 Nicolass:En olisi valmis.... tikkari? Misha:Jos se kuuluu työkuvaan niin toki... Pusuuu? *3*
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 4, 2009 22:29:30 GMT 2
Pusuuu? *3*
Kiyo: Kiitos ei, en petä kihlattuani Kai: *rupeaa vetämään kunnon kielaria* Aidara: Ei kiitos... Reno: Kaipa se käy *pusu poskelle* Nathan: Ei kiinnosta Monochorme: *heiluttaa häntää*
Viettäisitkö päivän kanssani?
|
|
|
Post by MissBakura on Apr 5, 2009 11:24:28 GMT 2
Viettäisitkö päivän kanssani?
Armen: Katsotaan... Tapion: Joo, miksei! Kutsutaan lisää kavereita, niin tulee vieläkin hauskempi päivä! Mennään piknikille, kun lumetkin on sulaneet ja sitten.. *Ikuista selitystä* Charlie: En ole päivisin tavattavissa. En viettäisi kuitenkaan. Roskaa. Sussu: Juupa kai.. Ethän tee minulle pahaa..
Vaikuttaako kevät sinuun jotenkin erikoisesti?
|
|
|
Post by Twist on Apr 5, 2009 12:30:48 GMT 2
Vaikuttaako kevät sinuun jotenkin erikoisesti? Edna:Ei... tai ehkä onhan silloin hemaisevaa ja kaunista <D Angelica:Köh... *hymyilee pelottavasti* Nicolass: Sillon eo kukaan puhu joulusta. lomaa mulle. Misha:Zurr. Tuskin Ehkä työt lisääntyvät. Miten koivut vaikuttavat elämääsi?
|
|
|
Post by MissBakura on Apr 9, 2009 14:53:21 GMT 2
Miten koivut vaikuttavat elämääsi?
Armen: Eivät mitenkään. Luulisin.. Tapion: Hmm... Näin nopeasti ajateltuna eivät ne kovin paljon vaikuta elämääni. Ehkä levittävät syksyllä lehtiä pihalle ja siitä seuraa haravointia, ei kai muuten. Charlie: Mihin elämään? Sussu: Eivät mitenkään erityisesti.. Ovathan ne nättejä syksyllä väreissä ja kesällä tuoksuvat ihanalta. Tykkään niistä myös keväällä, kun hiirenkorvat ovat juuri puhjenneet.
Pitäisikö rattijuopot hirttää?
|
|
|
Post by Twist on Apr 12, 2009 18:38:24 GMT 2
Pitäisikö rattijuopot hirttää?
Edna:Jos ajavat päälle niin toki? Tai mistäs sitä tiätää... Angelica:Liaan helppoa eka heidän pitäisi antaa karata ja sitten juosta perään... Silppoa kentiäs ruumis viiteen osaa ja sitten .........(loputonta silppoamista) Nicolass:En toteuttaisi sen toiveita, mutta ketään ei saisi tappaa. Misha:Hoituu nopeasti....(vatää köyden esiin)
Lähtisitkö kanssani ulos?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Apr 28, 2009 16:39:21 GMT 2
Lähtisitkö kanssani ulos?
Kiyo: Mikä ettei :3 Kaverimielessä jos tarkoitit Kai: Jos tarjoat. Aidara: E-ei kiitos... Reno: Jos kerkeän, kun on hieman menoja Nathan: Vaikkapa... *piilottelee puukkoa* Monochrome: ... joo? Jos et tahdo tappaa minua..
Olenko mielestäsi söpö?
|
|
|
Post by Twist on Apr 28, 2009 16:53:37 GMT 2
Olenko mielestäsi söpö? Edna:En näe sinua, mutta varmaan olet Nicolass:mmm... Joo *pieni punastus* Misha:HAH! Angelica:Hän varmaan tarkoitti ei.... En tiädä oletko yhdyn Ednan mietteeseen. Onko sinusta tärkeää, että on kukkia ja mehiläisiä?
|
|
|
Post by Koji-Chan on May 27, 2009 13:59:20 GMT 2
Onko sinusta tärkeää, että on kukkia ja mehiläisiä?
Kiyo: Öh... On kai? Kai: Nääh... Mitään hyötyä ole. Aidara: ... Reno:Siinä mielessä en tiedä, mutta luontoa ajatellen kyllä. Nathan: Miksei voisi sanoa suoraan sitä asiaa? Monochrome: Hmh? *pään kallistus* Lawrence: Juu...
Mikä on parasta sinussa?
|
|
|
Post by MissBakura on May 30, 2009 19:52:31 GMT 2
Mikä on parasta sinussa?
Armen: Parasta.. Tuota.. Tykkään kovasti taistelutaidoistani ja koostani. Tapion: Jos saa vähän itserakas olla niin mielestäni olen reilu, kohtelias, mukava, enkä tuomitse ketään ulkonäön perusteella. Poikkeuksena vanhimmat Yoshidat.. Jester: Olen tosi hyvä pomo alaisilleni. ^___^ Sussu: ... Ei oikeastaan mikään..
Mikä on mielestäsi kamalin paheesi?
|
|
|
Post by Twist on Jun 1, 2009 11:14:30 GMT 2
Mikä on mielestäsi kamalin paheesi?
Edna:En osaa sanoa... Kaiken näköstä pahaa olen tosin tehnyt, mutta en osaa nimetä niistä pahinta... Angelica:Onko ihmisten tappaminen väärin? Nicolass:Olen taikonut rahaa käskystä... Misha: >:')
Jos vastaan juoksisi pieni (15cm korkea) karvainen möykky ja se huutaisi syön sinut mitä tekisit?
|
|