|
Post by MissBakura on Jun 4, 2009 15:41:42 GMT 2
Jos vastaan juoksisi pieni (15cm korkea) karvainen möykky ja se huutaisi syön sinut mitä tekisit?
Armen: *Katsoo möykkyä ja räjähtää pilkalliseen nauruun* Tapion: *Katsoo möykkyä hymyillen ja kyykistyy sen viereen* Voikun sö-- *Möykky puree sormeen* Se puri.. ;___; Jester: *Nostaa möykyn syliinsä ja halii* Ihanaihanaihana! Sinusta tulee Superpallon kaveri! *Vie kotiin* Sussu: *Pillahtaa itkuun ja juoksee karkuun huutaen apua*
Joku siansaksaa selittävä hemmo tulee pauhaamaan sinulle jotain, mutta et ymmärrä sanaakaan. Onko tyyppi kuollut vai autatko?
|
|
|
Post by Twist on Jun 13, 2009 22:27:24 GMT 2
Joku siansaksaa selittävä hemmo tulee pauhaamaan sinulle jotain, mutta et ymmärrä sanaakaan. Onko tyyppi kuollut vai autatko?
Edna:Oliko asiaa? Misha:Sinut on tuhottu *PAM* Nicholass:Olen henki helppoahan tuo on kääntää.... Okei *osoittaa vasemmalle* Angelica:Tavataan yöllä. *hämärä hymähdys*
Miksi kutsuisit konetta joka muistuttaa kananmunan puolikasta? (kyllä haluan tiätää tämän myö fiktio hahmoilta XD)
|
|
|
Post by MissBakura on Jun 15, 2009 19:58:45 GMT 2
Miksi kutsuisit konetta joka muistuttaa kananmunan puolikasta?Armen: Kananmunan puolikkaaksi?Tapion: Hmm.. Ensimmäsenä mieleen tulisi munakenno, mutta konetta.. En tiedä.Jester: Varmaankin hilavitkuttimeksi, kunnes minulle toisin sanotaan. (:Sussu: o__o ?Melussina: Riippuu vähän siitä, mitä kyseinen kone tekee. Ehkä sitten voisin vastata. ^__^Minkä väriset sukat sinulla on tällä hetkellä?
|
|
|
Post by Twist on Jun 15, 2009 20:03:24 GMT 2
Minkä väriset sukat sinulla on tällä hetkellä? Edna: ' Mikä hiton perv...Misha: -.- Nicholass:punaiset *kurkkaa saappaaseen* Angelica:Mitä sukkia ole >_< Valkoinen kissa juoksee tien yli mitä se merkitsee?
|
|
|
Post by MissBakura on Jun 15, 2009 21:08:00 GMT 2
Valkoinen kissa juoksee tien yli mitä se merkitsee?
Armen: Kissa! <33 *Ihastelee söpöä eläintä ja viis veisaa kysymyksestä* Tapion: Valkoinen ei tietääkseni merkitse mitään erityistä, mutta musta tuo epäonnea, eikö näin ole? Jester: Sitä, että Superpallo on karannut taas! *Juoksee kissan perässä* Sussu: Tietääkö se onnea? =^o^= Melussina: Ei se varmaankaan mitään erityistä.. Kerro toki, jos olen väärässä.
Mihin aikaan yleensä käyt nukkumaan?
|
|
|
Post by Twist on Jun 16, 2009 11:42:46 GMT 2
Mihin aikaan yleensä käyt nukkumaan?
Edna:Taas joku sekopää kysymys... HEI kuka näitä laatii!? Nyt en ainakan vähään aikaa nuku hyvin. Misha:En nuku.... Nicolass: Silloinkun nukuttaa... Angelica:yöllä tapetaan... Päivällä nukutaan >D
Otatko omenan?
|
|
|
Post by zeppelin on Jun 18, 2009 10:42:39 GMT 2
Otatko omenan?
Kaleika Jos se on punainen nini kyllä kiitos *hymy*
Mitä sanoisit/tekisit jos sinut tulisi ryöstämään joku ruusulla?
|
|
|
Post by MissBakura on Jun 18, 2009 14:47:04 GMT 2
Mitä sanoisit/tekisit jos sinut tulisi ryöstämään joku ruusulla?
Armen: Nauraisin päin naamaa ja antasin turpaan. >D Tapion: Ruusu? Minulle? Kiitos! Ei sinun olisi tarvinnut. *Ottaa ruusun ja lähtee pois hymyillen* ^____^ Jester: Oi kukkia! Mutta olisit tuonut mielummin kissanpennun. *sob* Kiitos kuitenkin. (: *Ottaa kukan* Sussu: *Pillahtaa itkuun* Älä tee minulle pahaa! ;__; Melussina: *Punast* Kiitos. Onko tämä Kailta? *Nappaa kukan ja lähtee hyppelehtimään onnellisena pois*
Otetaanko Tekken matsi? >D
|
|
|
Post by Twist on Jun 18, 2009 18:53:27 GMT 2
Otetaanko Tekken matsi? >D
Edna:Joo <3 Misha:Ei kiitos. Nicolass:Mikä se on.... Angelica:Jooo mä rökitän sut siinä!! *nappaa ohjaimen käteen.*
"Mä osotan sua nyt mun sormella, koska mua vituttaa" Mitä tekisit täläisessä tilanteessa.
|
|
|
Post by MissBakura on Sept 20, 2009 19:05:34 GMT 2
"Mä osotan sua nyt mun sormella, koska mua vituttaa" Mitä tekisit täläisessä tilanteessa.
Armen: *Osoittaa takaisin* Osoitan sua mun sormella, koska josset katoa kahessa sekunnissa tapan. Tapion: *Katsoo osoittelijaa* Osoitteleminen on rumaa. Jester: Ei se oikeuta minua osoittelemaan. ;< Sussu: *Kyyristyy nurkkaan* Melussina: ...? O__o
Kato, Mörkö on tuolla sun ikkunassa!
|
|
|
Post by Twist on Sept 22, 2009 13:20:21 GMT 2
Kato, Mörkö on tuolla sun ikkunassa!
Edna: Ei mörköjä ole.. Misha: Piip, piip Nicholass: Otatko juomista? Angelica: Heh. Olen itse se "mörkö" Muahaaa!
Mitä pidät ihmissusista?
|
|
|
Post by MissBakura on Sept 22, 2009 14:39:28 GMT 2
Mitä pidät ihmissusista?
Armen: Ihan kivoja kai. Eivät mitään ihmeen söpöjä yms., mutteivat mitään kamaliakaan. Tapion: Erittäin mukavia otuksia. Ainakin kaikki, joihin olen itse törmännyt ja kaipa minuakin voi kutsua ihan mukavaksi. (: Jester: Ehkä vähän hirvittää täysikuulla, mutta ovat ne ihan söpöjä. Sussu: Pelottavia.. Melussina: Ei minulla mitään niitä vastaan ole, mutta yritän oppia vihaamaan klaanin takia..
Kahvi vai tee ja miksi?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Sept 22, 2009 15:13:48 GMT 2
Kiyo: Kumpikin maistuu suunnilleen samalta, ei väliä. Kai: Kumpi vaa, jos se o terästettyä *grin* Aidara: Kahvi. Reno: Pidän enemmän teestä.. Monochrome: En tiedä.. Lawrence: Kahvi, kun se pitää enemmän hereillä. Denzel: En pidä kamalasti kahvista tai teestä...
Kuolet päivän päästä, mität eet vikana elinpäivänäsi?
|
|
|
Post by canine on Sept 23, 2009 20:30:44 GMT 2
Kinomi: Ja mihin muka kuolisin? No jaa, kaipa minä tappaisin niin monta idioottia kuin kerkeän..Haluaisitkos ostaa Kinomin täksi yöksi? Halvalla lähtee ja käsiraudat kaupan pääle, ettei pääse listimään! Ottakaa nyt, mä voin maksaa! D8Ei tarvitsisi meipin vahtia sitä.. Chitan voi kyllä jäädä tänne :3 Kinomi: V*ttuako sä mua kaupittelet!? Kuole ruoja! D8< -canine-: Help meeeeee
|
|
|
Post by Twist on Oct 22, 2009 0:01:31 GMT 2
Haluaisitkos ostaa Kinomin täksi yöksi? Halvalla lähtee ja käsiraudat kaupan pääle, ettei pääse listimään!
Edna:IHMISKAUPPAA!!! Senkin ruoja! Kuole pois. Voodoan sinut! Misha:Mitä mä hänellä tekisin? Nicolass:AArgh! Mähän olen alaikäinen. Angelica:Hehee.*Pirullinen hymy* Voisin jopa ostaa... Vai mitä Kinomi? Pidettäisiin oikein lystiä näin täysikuun aikaa. Hehee Jali:Toki ostan pois vain. Listimään? Kuka listii kenet? Haah! Taidan olla yhtämieltä tuon karvapallon kanssa. Edna:Niin että kenen?! Kuole sinäkin pois. Jali:Kuuma kissa... Mau Edna:Senkin viheliäs... tyyppi. Grrr
Miten päättyisi Jalin ja Ednan keskustelu?(Ottaen huomioon, että kaikki on samassa huoneessa haastattelussa)
|
|