|
Post by Koji-Chan on Dec 22, 2008 20:11:52 GMT 2
"Ei se haittaa mitään, ymmärrän kyllä." Kai sanoi hymyillen pienesti, oli vaikeaa pitää se hymyssä ja pidätellä, ettei se muuttuisi virnistykseksi. Onnistuipa se kumminkin. Noniin.. Nyt toisella oli silmät kiinni joten lähestymisestä tulisi helpompaa. Ja ei toisesta pakosti vastusta hirveästi olisi, kun on viikatteen takia menettänyt voimiaan. Vampyyri käyttikin tilaisuutta hyödykseen ja läheni enemmän Tapionia, nyt jo melkein kiinni. Ystävällinen katse oli pyyhitty nyt pois kasvoilta, kuin naamameikin. Kai oli vain hiljaa ja odotti toisen reaktiota.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 22, 2008 20:28:21 GMT 2
"Hyvä juttu.." Tapion huokaisi syvään silmät edelleen suljettuina ja käsi otsalla. Hänellä oli pienoinen tunne, että kaikki ei ollut kohdallaan, mutta tunne oli liian pieni uskottavaksi. Kuitenkin ihmissusi raotti silmiiän ja huomasi Kain tulleen lähemmäksi ja ilme oli muuttunut. "Mikä hätänä?" Mies kysyi ja avasi silmänsä täysin näyttäen hiukan huolestuneelta. Toisen ilme oli jotenkin kummallinen ja.. Kylmä? "Tiedän kyllä, että olen hyvännäköinen, mutta olisitko ystävällinen ja lopettaisit tuon tuijottamisen. Niin ihanaa kuin se onkin." Tapion sanoi pokkana, kun oli huomannut, että mitään ihmeellisempää ei ollut tekeillä. "Ainiin.. Olet kyllä söpö, mutta minulla on jo poikaystävä.. Olen pahoillani." Hän jatkoi ja sipaisi nopeasti Kain poskea.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 22, 2008 20:34:29 GMT 2
Kai naurahti kylmästi. Toinen kyllä oli hyväuskoinen hölmö, ei kaikkia kannata uskoa. Ties mihin candymen tyyppeihin täällä törmää... Vampyyri virnisti. Hän pysyi hiljaa, ilme ei värähtänyt, ei värähtäisi varmaan ollenkaan vaikka mikä norsulauma menisi ohi. "Mitä se minua liikuttaa vaikka sinulla olisikin poikaystävä? Ei hänen tarvitsisi tietää." vampyyri puheli. Kai meni nyt vielä lähemmäs Tapionia. "Ja en, en ole ystävällinen ja lopeta." vampyyri sanoi ja virnisti niin, että kulmahampaat näkyivät.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 22, 2008 20:49:01 GMT 2
Tapion kurtisti kulmiaan, mutta hymähti sitten. "Ollaampa sitä nyt niin äreitä.." Hän sanoi ja laittoi kätensä puuskaan. "Hajurakoa, herraseni." Mies jatkoi ja viittoi Kaita menemään kauemmaksi itsestään. Olisi kyllä ollut kiva kaveerata toisen kanssa lähemminkin, mutta sydän, sekä vähän muutakin, kuului jo toiselle. Eipä kummallakaan ollut tietoa, että tässä oltiin jo jonkin aikaa puhuttu Kiyosta. Eikä Tapion todellakaan tiennyt olevansa tekemisisissä rakastettunsa perverssin veljen kanssa, vaikka heissä olikin samaa näköä.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 22, 2008 20:55:12 GMT 2
Kai hymähti taas. "Mitä sinä olet minua komentelemaan? Ei minun tarvitse sinua totella mitenkään." hän sanoi ja hivutti kätensä toisen olalle rintakehän kautta. "Yritä vaikka pakottaa." vampyyri virnisti eikä tehnyt elettäkään lähteäkseen. ------------------- lyhyt lol XD
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 22, 2008 21:03:04 GMT 2
"Ei sinun tosiaan tarvitsekkaan totella." Tapion tuhahti. "Mutta sanompahan vaan, että tuo hiplailusi ei ole kovin mukavaa... Tekisit sen edes oikein. Pitääkö minun näyttää mallia?" Hän ivasi ja virnisti. Vampyyrit olivat kyllä hurmaavia otuksia kaikki, mutta yksi oli ylitse muiden. Tämäkin yksilö oli kyllä ihan kivan näköinen, mutta hänessä ei ollut sit jotain.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 22, 2008 21:29:33 GMT 2
Kai hymähti hiljaa. "Kuules aloittelen vasta, vai haluatko kenties, että koskettelen muualta?" hän virnisti. Ärsytti, kun toinen mollasi. Vaikka hän olikin paljon parempi, siis omasta mielestään. "Kyllähän sinä minua saat hiplata, jos kerran tahdot." vampyyri sanoi.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 23, 2008 15:19:59 GMT 2
Tapion keikautti päätään. "Ehkäpä." Hän vastasi arvoituksellisesti ja hymyili suloisesti. "Voinhan minä jos vaadit. Mutta pikkuistani en suostu kanssasi pettämään." Mies lausahti ja otti kiinni Kain kädestä, joka oli eksynyt takin alle. Ote ei ollut mikään kova, eikä napakka, koska voimat eivät läheskään kaikki olleet vielä palautuneet. Ja treenauskin oli nyt jäänyt vähemmälle. "Näytä, että osaat edes suudella." Tapion sanoi virnistäen ja kohotti kulmaansa, jossa kiilteli kultainen lävistys. Hän päästi irti toisen kädestä, otti kiinni tämän takin liepeistä ja vetäisi lähemmäs kasvojaan painaen huulensa vampyyrin omille. -------------------------------------- Oiskoha tää pitän laittaa K- ropetuksiin?
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 23, 2008 15:45:49 GMT 2
"Voinhan minä sitä vaatiakkin kerran, kun näytät suostuvan. Ja ei se sinun pikkuisesi saa tästä tietää." Kai sanoi ja tunsikin toisen tarttuvan käteensä. Vampyyrista oli inhottavaa, kun häntä alennettiin. Hän se seme oli ukeksi ei sortuisi, koska tahtoi olla se joka päättää. "Tietenkin osaan ilman sitä taitoa ei pärjää." mies virnisti ja vastasi suudelmaan. Kai laittoi kielensä toisen suuhun ja leikitteli sitten tämän kielellä. Kätensä vampyyri laittoi Tapionin lantiolle.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 23, 2008 16:18:01 GMT 2
Vaikka Tapionin kielessä oleva koru oli melko uusi, hän osasi käyttää sitä etevästi hyödykseen suudellessaan lähes tuntematonta olentoa. Mies piteli silmiään auki, ehkä vain vähän siristi niitä, sillä silmien auki pitäminen jotain muuta kuin omaa kultaansa suudellessa merkitsi sitä, että ei olisi tarkoitus pettää. Se myös merkitsi sitä, että suudelmasta ei ollut tarkoitus nauttia. Tapion piteli hiukan tiukemmin kiinni Kain takista ja katsahti sitten lantiolleen. Hän kurtisti kulmiaan ja irrotti itsensä vampyyrin suudelmasta. "Äläpäs innostu kultaseni." Ihmissusi sanoi kehottavasti ja siirsi Kain kädesn pois lantioltaan pidellen kuitenkin edelleen toisella kädellään kiinni tämän takista.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 23, 2008 16:54:52 GMT 2
Kai kyllä nautti suudelmasta, mutta ei ihan sillä tavalla. Hän ei rakastanut ketään, ei tarvinnut oikeasti kyllä ketään. Yksin oli parempi ja silloin tälläin vähän flirttailla jonkun kanssa. "Eikö tullut selväksi, etten tottele käskyjä?" vampyyri kysyi virnistäen. Toista hän ei ainakaan tottelisi, mokoma alentaja. Kai aikoi kyllä alentaa toista, ihan piruuttaan. Toinen oli vähän lyhempikin. "Kuule, mitä järkeä muka uskollisuudessa? Ei saman tyypin kanssa jaksa loppuelämää olla." Kai kysyi.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 23, 2008 17:12:48 GMT 2
"En minä sinua käskyttänytkään. Kehotin vain." Tapion hymähti ja virnuili ivallisesti. Hän rupesi miettimään Kain kysymystä ja katsahti nopeasti taivaalle kääntäen katseensa kuitenkin nopeasti takaisin toiseen. "En oikeastaan tiedä.. Ehkä se johtuu rakkaudesta." Ihmissusi lausahti ja hymyili. "Mutta luulenpa käsitteen olevan sinulle vieras." Hän jatkoi pudistaen päätään. Mies otti uudelleen molemmilla käsillään kiinni Kain takista. Tapion vetäisi toisen nyt aivan kiinni itseensä ja laski tämän pään lähemmäs maata tukien kädellään selästä. "Opetan sinut suutelemaan kunnolla. Näin tehdään vaikutus vastapuoleen." Hän sanoi iskien silmää ja kurottautui uudelleen suutelemaan vampyyria. Suudelma oli aluksi aran tuntuinen, mutta muuttui siitä varsin märäksi ja kieltä käytettiin paljon enemmän kuin äsken. Kielikoru hyväili toisen kieltä ja kitalakea taitavasti. ---------------------------------------------------------- Hih.. XD Tuli ehkä vähän hittiä, mutta eikai se haittaa. Halusin Tapsan vähän enemmän semeksi. XD
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 23, 2008 19:28:27 GMT 2
Kai tuhahti, rakkaus ja pah. Täysin turha asia kaikki olisivat onnellisempia ilman sitä. "Rakkaus on ihan turha asia." vampyyri sanoi. "Se ei ole niinkään vieras asia minulle, turha vain." hän jatkoi ja ihmetteli hieman, miksi toinen nyt hänet ihan kiinni veti. Eipä tainnut se pikkuinen kovinkaan erikoinen olla, kun ihan näin lähellä tahtoo Kaita olla. Voisikohan tämän pettämiseksi laskea? Hauskaahan tämä sinänsä oli, kun Tapionin poikaystävä sattui olemaan pikkuveli. "Opetat?" Kai kysyi muttei kerennyt jatkaa, kun toinen jo suuteli. Vampyyri käytti myös paljon kieltä, ennemmän kuin viimeksi. Pitäisi toisen olla tyytyväinen.
|
|
|
Post by MissBakura on Dec 26, 2008 20:18:53 GMT 2
Tapion vetäisi Kain takaisin pystyasentoon ja samalla irotti itsensä suudelmasta. "Tuo oli jo paljon parempi, söpöliini." Hän sanoi hymähtäen ja pyyhkäisi nopeasti huulensa kämmenselkään. "Ehkä rakkaus on turha.. Mutta silti aika ihana asia. Tosin sen kanssa joutuu useimmiten pettymään.. Että on siinä huonotkin puolensa." Mies sanoi palaten hetkeksi edelliseen aiheeseen puhellen ehkä hiukan tunteellisesti. "Voisi tehdä sinullekkin terää. Rakkaus meinaan." Tapion heitti läppää ja nojasi Kain olkaan ivallinen ilme kasvoillaan.
|
|
|
Post by Koji-Chan on Dec 26, 2008 20:30:28 GMT 2
Kai tuhahti. "Lämmittelin silloin vasta." hän sanoi, söpöliini ja pah. Pikemminkin komistus. "Juuri sen takia se on turha, turhaa surua vain. Mutta enpä ole itse sellaista kokenut." vampyyri sanoi. Oikeastaan hän itse oli se pettäjä tyyppi enemmän, kun jos näki jonkun aikas hyvän näköisen Kai esitti jonkin aikaa, vei sänkyynsä ja katosi. Ja eihän se hänen kivisydämmeensä sattunut. "Tuskin, en todellakaan tarvitse mitään rakkautta."
|
|